Dün ilk defa bir hız denemesi yaptım, 120 hemen 130 a kadar rahat çıktım, bu süratlerde çok çok hafif bir tireşim oldu o kadarı benim inazumadada var, gidişi yol tutuşunu çok beğendim, inazuma kadar komforlu bir motor buradan mukayese edin artık, halen inazuma ve daystar sahibi olduğum için bu karşılaştırmayı yapabiliyorum çok beğendim , bilinçsiz yorumlara aldanmayın gw250 ve daystar arasında kalan varsa kesinlikle daystar diyorum.