Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
Arkadaslar daha once sorulduysa kusura bakmayin. Aksiyon kamerasi almayi dusunuyorum. Benim icin onemli olan guzel fotograf alabilmek. Mp degeri yuksek ve fiyati makul olan sj4000 wifi veya xiamo yi arasinda kararsizim. Esas onemlisi kaskimda herhangi bir yapistirici vb kullanmak istemiyorum. Aranizda omuz askisi veya gogus askisi ile kullanan var mi, varsa gogus veya omuz askisi ile guzel goruntu alinabiliyor mu; titresim vb cok oluyor mu?
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Arkadaslar daha once sorulduysa kusura bakmayin. Aksiyon kamerasi almayi dusunuyorum. Benim icin onemli olan guzel fotograf alabilmek. Mp degeri yuksek ve fiyati makul olan sj4000 wifi veya xiamo yi arasinda kararsizim. Esas onemlisi kaskimda herhangi bir yapistirici vb kullanmak istemiyorum. Aranizda omuz askisi veya gogus askisi ile kullanan var mi, varsa gogus veya omuz askisi ile guzel goruntu alinabiliyor mu; titresim vb cok oluyor mu?

Bende omuz askısı var. Görüntü hafif yatık duruyor. Düzeltme şansı yok. Omuzun acısı sonuçta.
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
162
Beyler sjcam le birlikte gelen yapışkanlara güvenebilirmiyiz? kaskın sol tarafına yapıştırcam düşüp gitmesin.
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Beyler sjcam le birlikte gelen yapışkanlara güvenebilirmiyiz? kaskın sol tarafına yapıştırcam düşüp gitmesin.
Bir kaskin yanında birinin üstünde kullanıyorum sadece 3m bantla. Hatta yandan olanın az bi kısmı açıkta kalıyor kaskin yapısından dolayı. 100 - 120 km hızlarla 50 km üzerinde kullandım çokça sorun çıkmadı. Önemli olan yapistirmadan önce bölgeyi iyi temizleyip biraz sıcak hava tutup yapıştırıp baskı uygularsaniz sorun çıkmaz.
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
162
Bir kaskin yanında birinin üstünde kullanıyorum sadece 3m bantla. Hatta yandan olanın az bi kısmı açıkta kalıyor kaskin yapısından dolayı. 100 - 120 km hızlarla 50 km üzerinde kullandım çokça sorun çıkmadı. Önemli olan yapistirmadan önce bölgeyi iyi temizleyip biraz sıcak hava tutup yapıştırıp baskı uygularsaniz sorun çıkmaz.
Tam da yapıcaklarımı anlattın saol dostum
👍
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Arkadaşlar bende kendime bir kamera almak istiyorum.

Bu konudaki yorumları biraz okudum. Genellikle herkes SJ4000 wifi olanını almış. Bende SJCAM'in kendi sitesinden sipariş etmeyi düşünüyorum.

Sormak istediğim birkaç birşey var.

SJ4000'in düz serisinde 1080p 60FPS çekim yok. Ama SJ4000+ olanda var.
SJ5000 serisinde ise hepsinde 1080p 60fps çekiyor. 60FPS benim için önemli bu yüzden bunun dışındaki ürünleri doğrudan eledim.
Birkaç ürün seçtim kendime

SJ4000+ wifi 129$
SJ5000+ Ambrella wifi 169$
SJ5000x Elite $139$

Bu iş için bir bütçe ayırdım zaten. Benim için önemli olan 60FPS olması. Mesela görüntü keskinliği renkler ve ses kalitesi gibi konularda hangisini tercih ederdiniz? Forumda SJ5000 serisini kullanan var mı?
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
bende sj4000 wifi kullanıyorum ,
çok memnunuz , çünkü tüm ailecek ve arkadaşlarla kullanıyorum ,
motorda kayıt yapıyoruz , haftasonları da arkadaşlarla selfie manyaklığına devam.
Görüntü kalitesi çok iyi , bence en büyük artısı kutusundan tüm yardımcı aparatların çıkması , extra bişey almanıza gerek yok ,
fiyat zaten 10 numara 5 yıldız ; sanırım 300 tl civarında , ben n11 den almıştım

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:57 ----------

Arkadaşlar bende kendime bir kamera almak istiyorum.

Bu konudaki yorumları biraz okudum. Genellikle herkes SJ4000 wifi olanını almış. Bende SJCAM'in kendi sitesinden sipariş etmeyi düşünüyorum.

Sormak istediğim birkaç birşey var.

SJ4000'in düz serisinde 1080p 60FPS çekim yok. Ama SJ4000+ olanda var.
SJ5000 serisinde ise hepsinde 1080p 60fps çekiyor. 60FPS benim için önemli bu yüzden bunun dışındaki ürünleri doğrudan eledim.
Birkaç ürün seçtim kendime

SJ4000+ wifi 129$
SJ5000+ Ambrella wifi 169$
SJ5000x Elite $139$

Bu iş için bir bütçe ayırdım zaten. Benim için önemli olan 60FPS olması. Mesela görüntü keskinliği renkler ve ses kalitesi gibi konularda hangisini tercih ederdiniz? Forumda SJ5000 serisini kullanan var mı?


ben sj4000 wifi kulanıyorum ,
1280x720x60fps var , kalite çok iyi , 4 ay önce aldım,
fiyat farkı çok yok gibi , ben şuan olsa sj5000 alırdım.
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
SJ4000+ aklıma bayağı yattı. İzlediğim videolarda SJ5000 lerin renk keskinliği daha kötü. SJ4000 de renkler daha canlı görünüyor.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Ion Air Pro kullanıyorum. Amazon'dan aldım. 35$ civarına. Şuan fiyat performans olarak bu fiyatlarda bir cihaz yok sanırım. Ayrıca kılıfsız, hiçbir ekstrasız su geçirmeme özelliği mevcut 20mt derinliğe kadar. Motosiklet üzerinde ki örnek video linktedir.

https://youtu.be/Ib5r0Kf9UYE
 
Katılım
22 Haz 2015
Mesajlar
139
Gitup Git2 Kameralara da bir göz atın. Gündüz-gece ve su altı çekimini inceledik. Full aparatlı, yedek batarya ve yedek şarj cihazı ile harici mikrofon girişi de var. 3 kişi 3 ayrı sipariş verdik. Bir kaç haftaya kadar teslim almış oluruz heralde.

http://www.aliexpress.com/item/New-GitUP-Git2-Wifi-Waterproof-Action-Camera-For-Sony-IMX206-Sensor-Support-G-Sensor-Full-HD/32652382022.html?spm=2114.01010208.3.52.cdyo0U&ws_ab_test=searchweb201556_9,searchweb201602_4_9992_10017_10005_10006_10034_10021_507_10022_10020_10018_10019,searchweb201603_6&btsid=3562119b-29d8-43ff-9f05-3d9f5d68521f
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
2 Eyl 2013
Mesajlar
16
merhabalar sony action cam as-200v aldım, kaskın yanına takmak için sony'nin orijinal aksesuarı dışında muadili bir ürün kullanan arkadaşlardan tavsiyelerini alabilir miyim ? aliexpress'te bir kaç farklı ürün gördüm ama kargo süresi uzun olduğundan türkiye'de bulabileceğim bir ürün de arıyorum.
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
52
merhabalar sony action cam as-200v aldım, kaskın yanına takmak için sony'nin orijinal aksesuarı dışında muadili bir ürün kullanan arkadaşlardan tavsiyelerini alabilir miyim ? aliexpress'te bir kaç farklı ürün gördüm ama kargo süresi uzun olduğundan türkiye'de bulabileceğim bir ürün de arıyorum.

Aynı konuyu ben de merak ediyorum. As-50 almayı planlıyorum fakat kamerayı 600 civarında aldıktan sonra plastik parçasından ibaret aksesuarlarına 150-200 lira vermek hiç cazip gelmiyor. Çözüm bulan veya muadil aksesuar kullanan varsa aydınlatırsa sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst