- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar şu an çok doluyum.Bugün başımdan geçenleri anlatmak istiyorum şöyle ki ;
Kendimce yaptığım araştırmalar sonucu şu kaskı http://www.motosikletaksesuarlari.com/Hjc-Is17-Mission-Mc5F-Siyah-Cene-Acilir-Motosiklet-Kaski_18277.html almaya karar verdim.Daha önceden denemişliğim vardı bedenini felan biliyordum yani ancak kargo esnasındaki taşıma yöntemlerine güvenmediğim için internetten sipariş vermek istemedim.Hasta halimle ağrıyan başım ve akan sümüklerimle birlikte beylikdüzünden hasanpaşaya doğru yola çıktım.Ancak hasanpaşada beni hayalkırıklığı kucakladı.Bulamadım o kaskı.Orda aradığımı bulamayınca birde şansımı bostancıda ki x bir mağazada denemeye karar verdim.Telefon açıp mağaza çalışanıyla ellerinde istediğim kaskın olduğu konusunda mütabık kalıp telefonu kapattım.İçimde bir mutluluk dalgası oluştu.Yaşama tutundum bir kez daha.Büyük sevinçle girdim mağazaya.Gerçektende kask vardı.Kalp atışlarım hızlandı yine.Tamam alıyorum paketleyin dedim.Sonra kendimi adeta bir alacakaranlık kuşağında buldum.Mağaza çalışanı yanındaki arkadaşa arkadan bir kutu getir illaki bunun kutusu olması gerekmiyor dedi.Ben şaşırmış bir şekilde kapalı kutuda yok mu bu kasktan elinizde ? dedim.Yok hepsi burda işte beğendiniz kaskı direk alıyosunuz biz kutularında tutmuyoruz kaskları diye bir cevap aldım.Ben nasıl ya şimdi bu kask düştü mü nerden bilebilirim? Yada kimler kafasına sokup çıkardı?Sokup çıkarma esnasında tükürüklerinimi bıraktı kaskın etrafına yoksa tam ağız kısmına gelen yeri dilledimi ?ben bundan nasıl emin olabilirim diye düşünürken mağaza çalışanı arkadaşına ben gidiyorum sen abiyle ilgilen dedi.Benim anlamsız surat ifademden olsa gerek çocuk direk savunmaya geçti.Abi merak etme bu kaskların hepsi sağlam hiç bir şey olmaz.Zaten çok iyi bir kask alıyorsun(ne alakası varsa?).Hiç bir sıkıntı çıkmaz.Kaskların başında 2 kişi bekliyoruz eğer olurda biri düşürürse zaten almak zorunda kesinlikle dedi.Ve o esnada 1 milyonda 1 insana denk gelen bir şey oldu ve arkamda bir ls 2 yi inceleyen müşteri kaskı elinden kaçırdı ve yere düşerken profesyonel bir futbolcu edasıyla ayağının ucuyla kaskı sektirip masa çarpıtarak eliyle yakaladı.İşte dedim yanımdaki çalışana işte canlı örnek ! Yanımdaki çocuk gayet kendinden emin cık cık cık falan yaptı.Rahat ol falan demek istedi heralde ?Kasadan yetkili birine benzeyen bir abimiz olay yerine intikal etti ve noldu? dedi.Kaskı sektiren müşteride bişey yok abi son anda tuttum dedi ve ekledi bunların mat siyahı yok mu ? Yetkili bir abiye benzeyen mağaza çalışanı kaskı inceledi ve masaya koyup tekrar kasaya gitti.Bizim kask sektiricide iki damla soğuk ter atıp mağazayı terketti.Herşey belli olmuş söylenen sozlerin yalan olduğu anlaşılmıştı.Çok ilgilnç bir durumdaydık.Hiç bişey demeden kaskı çocuğa verdim.Oda büyük bir kabullenişle hiç birşey demeden kaskı aldı.Dönüp mağazayı terk etme yoluna çıktım.O sırada arkamdan şunları işittim.Al amk al kutusuna koyuyorum şimdi 0 mı oldu....Kasanın ordan geçerkende telefonda konuştuğum çalışan bana hayırdır beğenmedinizmi diye sordu.Bende o kaskın ayakta sektirilip sektirilmediğini bilmiyorum diyip mağazadan ayrıldım.Dönüş yoluna çıktım.Anadolu yakasına yabancı olduğum içinde kayboldum biraz.Gelirkende yan yoldan e-5 bağlantısını kapatmışlar telef oldum.
Şimdi arkadaşlar size soruyorum
1-)Açık herkesin bızıkladığı kaskı almam mı lazımdı ? Yani siz böyle şeyler yapıyormusunuz?
2-)Piyasada teşhir ürünü diye bir terim var ve bu kask %100 teşhir ürünüydü.Bir indirim yapılması gerekmiyormu ? (indirimli olsada ben almam o ayrı.)
3-)Heves edip 750 liraya üfleyip aldığımız kaskın tiril tiril kimse tarafından takılmamış orasıyla burasıyla oynanmamış olmasını istemek çok büyük bir şeymi?
4-)Çok fakir olduğum içinmi bukadar pimpirikli yaklaşıyorum ?
Kendimce yaptığım araştırmalar sonucu şu kaskı http://www.motosikletaksesuarlari.com/Hjc-Is17-Mission-Mc5F-Siyah-Cene-Acilir-Motosiklet-Kaski_18277.html almaya karar verdim.Daha önceden denemişliğim vardı bedenini felan biliyordum yani ancak kargo esnasındaki taşıma yöntemlerine güvenmediğim için internetten sipariş vermek istemedim.Hasta halimle ağrıyan başım ve akan sümüklerimle birlikte beylikdüzünden hasanpaşaya doğru yola çıktım.Ancak hasanpaşada beni hayalkırıklığı kucakladı.Bulamadım o kaskı.Orda aradığımı bulamayınca birde şansımı bostancıda ki x bir mağazada denemeye karar verdim.Telefon açıp mağaza çalışanıyla ellerinde istediğim kaskın olduğu konusunda mütabık kalıp telefonu kapattım.İçimde bir mutluluk dalgası oluştu.Yaşama tutundum bir kez daha.Büyük sevinçle girdim mağazaya.Gerçektende kask vardı.Kalp atışlarım hızlandı yine.Tamam alıyorum paketleyin dedim.Sonra kendimi adeta bir alacakaranlık kuşağında buldum.Mağaza çalışanı yanındaki arkadaşa arkadan bir kutu getir illaki bunun kutusu olması gerekmiyor dedi.Ben şaşırmış bir şekilde kapalı kutuda yok mu bu kasktan elinizde ? dedim.Yok hepsi burda işte beğendiniz kaskı direk alıyosunuz biz kutularında tutmuyoruz kaskları diye bir cevap aldım.Ben nasıl ya şimdi bu kask düştü mü nerden bilebilirim? Yada kimler kafasına sokup çıkardı?Sokup çıkarma esnasında tükürüklerinimi bıraktı kaskın etrafına yoksa tam ağız kısmına gelen yeri dilledimi ?ben bundan nasıl emin olabilirim diye düşünürken mağaza çalışanı arkadaşına ben gidiyorum sen abiyle ilgilen dedi.Benim anlamsız surat ifademden olsa gerek çocuk direk savunmaya geçti.Abi merak etme bu kaskların hepsi sağlam hiç bir şey olmaz.Zaten çok iyi bir kask alıyorsun(ne alakası varsa?).Hiç bir sıkıntı çıkmaz.Kaskların başında 2 kişi bekliyoruz eğer olurda biri düşürürse zaten almak zorunda kesinlikle dedi.Ve o esnada 1 milyonda 1 insana denk gelen bir şey oldu ve arkamda bir ls 2 yi inceleyen müşteri kaskı elinden kaçırdı ve yere düşerken profesyonel bir futbolcu edasıyla ayağının ucuyla kaskı sektirip masa çarpıtarak eliyle yakaladı.İşte dedim yanımdaki çalışana işte canlı örnek ! Yanımdaki çocuk gayet kendinden emin cık cık cık falan yaptı.Rahat ol falan demek istedi heralde ?Kasadan yetkili birine benzeyen bir abimiz olay yerine intikal etti ve noldu? dedi.Kaskı sektiren müşteride bişey yok abi son anda tuttum dedi ve ekledi bunların mat siyahı yok mu ? Yetkili bir abiye benzeyen mağaza çalışanı kaskı inceledi ve masaya koyup tekrar kasaya gitti.Bizim kask sektiricide iki damla soğuk ter atıp mağazayı terketti.Herşey belli olmuş söylenen sozlerin yalan olduğu anlaşılmıştı.Çok ilgilnç bir durumdaydık.Hiç bişey demeden kaskı çocuğa verdim.Oda büyük bir kabullenişle hiç birşey demeden kaskı aldı.Dönüp mağazayı terk etme yoluna çıktım.O sırada arkamdan şunları işittim.Al amk al kutusuna koyuyorum şimdi 0 mı oldu....Kasanın ordan geçerkende telefonda konuştuğum çalışan bana hayırdır beğenmedinizmi diye sordu.Bende o kaskın ayakta sektirilip sektirilmediğini bilmiyorum diyip mağazadan ayrıldım.Dönüş yoluna çıktım.Anadolu yakasına yabancı olduğum içinde kayboldum biraz.Gelirkende yan yoldan e-5 bağlantısını kapatmışlar telef oldum.
Şimdi arkadaşlar size soruyorum
1-)Açık herkesin bızıkladığı kaskı almam mı lazımdı ? Yani siz böyle şeyler yapıyormusunuz?
2-)Piyasada teşhir ürünü diye bir terim var ve bu kask %100 teşhir ürünüydü.Bir indirim yapılması gerekmiyormu ? (indirimli olsada ben almam o ayrı.)
3-)Heves edip 750 liraya üfleyip aldığımız kaskın tiril tiril kimse tarafından takılmamış orasıyla burasıyla oynanmamış olmasını istemek çok büyük bir şeymi?
4-)Çok fakir olduğum içinmi bukadar pimpirikli yaklaşıyorum ?
Son düzenleme: