Merhabalar,
Motosiklet kullanmaya bu hafta başladım. Park ederken de yavaşça devirdim motoru. Kaldırdığımda gösterge çalışmıyor durumda ve marş basmıyordu. Aradan yarım saat geçtikten sonra denedim yine çalışmıyorlar. Far ve sinyaller ise çalışıyor. Görünüşte herhangi bir hasar yok.
Konu hakkında yardımcı olabilecek var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------
Bilgisi olan var mıdır far ve sinyal ile marş ve göstergenin sigortaları farklı mı? Sigorta attığı için marş ve gösterge çalışmıyor olabilir mi? Kullanım kılavuzunda bilgi göremedim bununla ilgili.