KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ağu 2014
Mesajlar
25
Grenajın üstündeki etiketi satın alabiliyor muyuz? Etikette sorun olursa grenajın komple değişmesi gerekiyor sanırım. :silent:
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Grenajın üstündeki etiketi satın alabiliyor muyuz? Etikette sorun olursa grenajın komple değişmesi gerekiyor sanırım. :silent:

Etiketi satın alabiliyorsun. Etikette yırtık vs olursa değişik sticker seçenekleri vs de var zevkine göre değiştirebilirsin.spormoto store de var seçenekler.
 
Katılım
5 Ağu 2014
Mesajlar
25
Etiketi satın alabiliyorsun. Etikette yırtık vs olursa değişik sticker seçenekleri vs de var zevkine göre değiştirebilirsin.spormoto store de var seçenekler.

Dünden beri bakıyorum sadece Funky Sticker Kit mevcut. Başka var ise link atabilir misin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------

Dünden beri bakıyorum sadece Funky Sticker Kit mevcut. Başka var ise link atabilir misin?

Decal Kit olarak geçiyormuş. Fiyatlar 210 TL civarı. Etiket için aşırı yüksek. :farao:
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Motolastik.com dan ben daha once aldim. Sorunsuz geldi. Ve cok ilgililer. Ve bildigim kadariyla linkteki setten daha uygun fiyatlari. Ancak varsa kargo masrafi ve lastik cikart tak masrafini da dusunerek hesapla. Ben disrdan alsaydim da toplamda yine ayni parayi verecegimi tup hesaplar ciktiktan sonra farkettim.
 
Katılım
5 Ağu 2014
Mesajlar
25
Merhabalar,
Motosiklet kullanmaya bu hafta başladım. Park ederken de yavaşça devirdim motoru. Kaldırdığımda gösterge çalışmıyor durumda ve marş basmıyordu. Aradan yarım saat geçtikten sonra denedim yine çalışmıyorlar. Far ve sinyaller ise çalışıyor. Görünüşte herhangi bir hasar yok.
Konu hakkında yardımcı olabilecek var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------


Bilgisi olan var mıdır far ve sinyal ile marş ve göstergenin sigortaları farklı mı? Sigorta attığı için marş ve gösterge çalışmıyor olabilir mi? Kullanım kılavuzunda bilgi göremedim bununla ilgili.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Merhabalar,
Motosiklet kullanmaya bu hafta başladım. Park ederken de yavaşça devirdim motoru. Kaldırdığımda gösterge çalışmıyor durumda ve marş basmıyordu. Aradan yarım saat geçtikten sonra denedim yine çalışmıyorlar. Far ve sinyaller ise çalışıyor. Görünüşte herhangi bir hasar yok.
Konu hakkında yardımcı olabilecek var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------


Bilgisi olan var mıdır far ve sinyal ile marş ve göstergenin sigortaları farklı mı? Sigorta attığı için marş ve gösterge çalışmıyor olabilir mi? Kullanım kılavuzunda bilgi göremedim bununla ilgili.


akü kutup başı gevşemiş olabilir mi ? kontrol ettiniz mi ?
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
İşe geldiğimden ancak akşam gittiğimde kontrol edebileceğim ama gevşemiş olsa far ve sinyal yine de çalışır mı diğerleri çalışmazken?

Yanıt için teşekkürler bu arada.

far çok parlak yanmaz, sinyal de çok elektrik çekmiyor ondan bu ihtimal üzerinde durdum. Bir de sol tarafa düşürdüyseniz bir ihtimal yan ayak müşürüne birşeyler olmuş olabilir. Debriyaja basarak mı çalıştırmayı deniyorsunuz. Benim aklıma gelenler bunlar , başka bir düşüncesi olan arkadaşım paylaşacaktır zaten.
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
Arkadaşlar Lastiklerimi değiştricem. İnternet sipariş vermek zorundayım çünkü diablo rosso 2 alıcam.

http://urun.n11.com/lastik/pirelli-diablo-rosso-ii-11070r1715060-17-lastik-takimi-P102989012
Bu mağazadan daha önce alan var mı güvenebilir miyim? Birde fiyatı nasıl sizce. Daha önce internetten alıp sorun yaşayan varm mı ?

hocam rosso 2 lerde alman, brezilya üretimi diye bi mevzu varmış. brezilya üretimleri çok kötü diyorlar. face gurubunda biri paylaşmıştı iki lastiğin fotoğrafını. lastik görünüşlerinde de fark vardı. ona dikkat et rosso 2 alacaksan.
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Arkadaşlar selamlar

2014 model 2015 çıkışlı Duke 200 ABS ile aranıza yeni katıldım. Tek silindir motor ilk defa kullanıyorum. Peg lerden oldukça titreşim alıyorum ayaklarıma. Bu konuda azaltıcı bir çözümünüz var mıdır? Ben peglerin girdiği yere alt ve üst taraflarına lastik conta gibi birşey koymayı düşündüm ilk olarak. Ancak belki sizlerin genel bir azaltıcı yöntemi vardır diye size de sormak istedim.
 
Katılım
14 Ara 2015
Mesajlar
49
Arkadaşlar selamlar

2014 model 2015 çıkışlı Duke 200 ABS ile aranıza yeni katıldım. Tek silindir motor ilk defa kullanıyorum. Peg lerden oldukça titreşim alıyorum ayaklarıma. Bu konuda azaltıcı bir çözümünüz var mıdır? Ben peglerin girdiği yere alt ve üst taraflarına lastik conta gibi birşey koymayı düşündüm ilk olarak. Ancak belki sizlerin genel bir azaltıcı yöntemi vardır diye size de sormak istedim.

Hayırlı olsun hocam.Kaç km'de kazası belası varmı birde mahsuru yoksa kaç paraya aldınız?
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Hayırlı olsun hocam.Kaç km'de kazası belası varmı birde mahsuru yoksa kaç paraya aldınız?
Dostum selamlar
10 bin km de. Kazası yok. Yürür halde yatması yok. Artı olarak orjinal motor koruma demirleri var. Park halinde düşmesi sebebiyle motor koruma demiri topuzunda hafif sürtme var sadece. Grenajda, elciklerde vs en küçük çizik yok. Yetkili servis bakımlı. 1 yıl garantisi devam ediyor.
11.250 TL aldım. Expertizde zincir dişlinin değişimi gerektiği söylendi. O da bana ait olacak. Yaklaşık 550 tl daha eklersek bana maliyet yaklaşık 11.750 olacak. Bence çok ucuz değil ancak çok pahalı da değil. Bu sezonu geçirmek için aldığımdan işimi fazlası ile görecektir eminim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst