Başlangıç motoru için tavsiyeler yamaha r25 veya cbr 250

Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
iyi günler,
ayna639 bey verdiğiniz cevap için teşekkür ederim,iyi sürüşler dilerim :).Ben haftada 1 veya 2 defa izmit istanbul arası yol yapıcam onun dışında gideceğim yol hep yarım saat maksimum 45 dakika sürecek ona göre benzini çok yakmaz gibime geliyor ama ben yeni başlayacak birisi olduğumdan konunun uzmanı değilim yardımlarınız için teşekkür ederim :)
 
Katılım
1 Şub 2015
Mesajlar
186
Yeni bir r25 sahibi olarak sana tavsiyem 2 kisi bineceksen inazuma yada cbr 250 al ama tek binerim yakitida cok onemli degil diyorsan R25 bwn cok beyendim.Baska sehirden aldim motoru 650 km yol yaptim Ankaraya getirdim hic yormadi motor 7 bin devirden sonra sesi beni mest etti ama sevgiliyle zor sende yapili bir arkadasmissin inazuma sana tam gider derim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
genelde şehir içi sürüceksen maxi scooter önermek isterim zira debiyaj gaz fren siperlik rahatlığı bunlar azımsanacak durumla değildir
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
iyi günler,
DraQuila bey verdiğiniz cevap için teşekkür ederim iyi sürüşler dilerim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

iyi günler,
İstanbul_gezg bry verdiğiniz cevap için teşekkür ederim,iyi sürüşler dilerim :),ben vitesliden önce xmax 250 veya joymax düşünüyordum sonra düşündümkü ben zaten 1 tane motor alacam büyük konuşmıyım ama birdaha motor alamayacağım.Banada arkadaşım titanic 150 önerdi ama inazuma titanic bunlar naked ben r 25 gördüm ve cbr yi gördüm motor bunlar dedim :)tabi kiloda verecez onlara binmek için :)enduro ve naked motorlar yerden yüksek ve büyük olduğu için motoru tam sahip olunmuyor vücudun bir parçası olmuyor benim için birde ben yerden çok yüksek motor sevmiyorum yani 10 yılda 20 yılda motor kullansam gidip bir r 1200 gs motor almayacağım motor yerden fazla yüksek olmamalı,verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi günler,
DraQuila bey verdiğiniz cevap için teşekkür ederim iyi sürüşler dilerim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

iyi günler,
İstanbul_gezg bry verdiğiniz cevap için teşekkür ederim,iyi sürüşler dilerim :),ben vitesliden önce xmax 250 veya joymax düşünüyordum sonra düşündümkü ben zaten 1 tane motor alacam büyük konuşmıyım ama birdaha motor alamayacağım.Banada arkadaşım titanic 150 önerdi ama inazuma titanic bunlar naked ben r 25 gördüm ve cbr yi gördüm motor bunlar dedim :)tabi kiloda verecez onlara binmek için :)enduro ve naked motorlar yerden yüksek ve büyük olduğu için motoru tam sahip olunmuyor vücudun bir parçası olmuyor benim için birde ben yerden çok yüksek motor sevmiyorum yani 10 yılda 20 yılda motor kullansam gidip bir r 1200 gs motor almayacağım motor yerden fazla yüksek olmamalı,verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim :)

7-8- ay deneyim et buraya azıyor scooter bakmaya başlayacaksın :D
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
İstanbul_gezg bey verdiğiniz cevap için teşekkür ederim,iyi sürüşler dilerim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam çok pardon eksik yazılmış bu klavyeye alışamadım

7-8- ay deneyim et buraya yazıyorum scooter bakmaya başlayacaksın :D

İyi sürüşler :D
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
arkadaşlar sizlere kendi resmimi paylaşıyım
v5NpJv.jpg

http://i.hizliresim.com/g8YWO3.jpg



mg onContextMenu="return false" src=
g8YWO3.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------

inşallah 5 ay içerisinde sporla bu halime geri döneceğim,cevaplarınızı bekliyorum iyi sürüşler dilerim :)

3Llql0.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:10 ----------

iyi günler,
resimlerimin benden izinsiz başka bir yerde kullanılması sonucunda kullanılan yeri mahkemeye vereceğimi bildirir anlayışınız ve
yardımlarınız için teşekkür ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
Senin Aradığın motor Suzuki İnazuma f. Arkadaşın biri 2012 teknolojisiyle üretiliyor falan demiş ama İnazuma f 2016 yılı modelidir. Yani yeni bir ürün. Üstelik grenajlı sport touring sayılabilir. Benim araştırmalarıma göre cüsse bakımından ve konfor bakımından 250cc sınıfının en iyisi ve en kalitelisi. R25 senin altında bisiklet gibi durur.. söylemedi deme :cherry: Üstelik deposu çok ince ve plastik. inazuma sayfasında cbr 250 den inazuma f e geçmiş bir arkadaş vardı. Motor sürmenin tadına şimdi vardım gibi bir yorum yapmıştı. Karar senin.. Sevgilerle... :king:
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
iyi günler,
Bakteri bey verdiğiniz cevap için teşekkür ederim,iyi sürüşler dilerim :)
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
426
Bayiye gidip R25 , CBR 250 VE INAZUMAYI karsilastirin uzerine binin ve resminizi cektirin . Hangisinde daha rahat ettiyseniz onu alin. Bende inazuma size daha iyi olur diyenlerdenim. Saglicakla kalin.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
iyi günler,
josepth_o6 bey cevabınız için teşekkür ederim,iyi sürüşler dilerim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

İyi akşamlar,
Arkadaşlar başka cevaplamak isteyenler varsa beklerim :)
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Merhabalar ;

Oncelikle duzgun uslubunuz ve Turkceniz icin tesekkurler. Egitim ve ekipman konusuna gosterdiginiz hassasiyet icin de tebrik ediyorum.

Inazuma ve Cbr modelini 10bin km kadar kullandim. r25 ile de kisa sayilmayacak suruslerim oldu.

Ilk etapta bu uc motorun performans farkinin sizin icin onemli olacagini zannetmiyorum. Artcili kullanimda tartismasiz en iyi model Inazuma`dir.

Sunu da belirtmem gerekir ki, artcili kullanan r25`i , inazuma ile tek kisi ile yakalamak mumkun degil bu da bir gercek.

Ama surus kolayligi, yol tutusu, titresim azligi, yumusak sanziman gibi kriterleri goz onunde bulundurdugumda Inazuma tercihinin en iyi secenek olacagini dusunuyorum.

r25 veya Inazuma seceneginde tek kisi bile 100km de 4 litre altina dusmeyi beklemeyin.

Karisik kullanimda Cbr 3.5, Inazuma 4, r25 4.5 litre gibi sarfiyata sahip.

Cbr 250 ne kadar yakit ve performans olarak en optimum urun olarak gozukse de, artcili uzun menzil kullanimda en az r25 kadar rahatsiz bir motordur.

Umarim bir an once motorunuzu alip (hangisi olursa olsun pisman olacaginizi zannetmiyorum) kazasiz belasiz keyifli surusler yaparsiniz.


Not : q klavye kullanmak zorunda oldugum icin Turkce karakterleri yazamadim.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
iyi akşamlar,
Sokollu Bey kendi deneyimleriniz sonucu bana verdiğiniz cevaplardan dolayı teşekkür ederim,iyi sürüşler dilerim :)
 
Katılım
17 Kas 2015
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam birkaç rotuş ile o da karenaj vs. süsleyip aynı motoru piyasaya sundular. 2012 teknolojisi derken kast ettiğim odur. yani yeni bir motor şanzıman şasi gibi hayati organlarda herhangi bir değişiklik yapılmadı. Motosiklet severler tarafından en çok eleştirilen konulardan biri de budur. Tıpkı mt125 in havasının mt25 den fazla olması durumu gibi. Mt125 özgün bir motorsiklet olup kendi klasmanında kendi çizgisini taşıyan bir motorsiklet ama mt25 için aynı şeyleri söylemek güç bu motosiklet her şeyiyle bildiğin r25 in naked versiyonu. Netice de ortada torkun efendisi falan yok. kafa hariç her yanı r25 inanın ben mt25 almak istiyordum. fakat baktım ki kazın ayağı öyle değil. mt07 nin motorunu da yanılmıyorsam son çıkardıkları retro motosiklette kullanıyormuş yamaha yani tüm bunlar aslında biraz can sıkıcı bir amaca yönelik motosiklete binmek istiyorum. Bir motor yapıp her yola gider abi durumu beni sıkıyor.
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
Demek istediğini anladım Ayna639. Ama 2012 de çok eski bir tarih değil... Sonuçta günümüz teknolojisi sayılır.. Tabi düşüncene saygı duyarım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst