Başlangıç motoru için tavsiyeler yamaha r25 veya cbr 250

Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
iyi günler değerli motorsiklet sürücü dostlar,
sizlere danışmam gereken konular var,ben size hemen kendimden bahisediyim,ben 27 yaşında 1.75 boyunda 115 kg ağırlığındayım(kilom ile dalga geçilmezsse sevinirim)2007 yılından beri b sınıfı ehliyetim ve 2015 ağustosta da a2 ehliyetini aldım.Motor kursunu aldığım yer haricinde motorsiklet sürmedim.Eğtim yaptığımız yer ise Kadıköy salı pazarıydı.Honda cb 125 ace kullandım fakat o motoru hiç sevmedim,şimdi sizlere bir kaç sorum olacak,başlangıç motoru olarak bir çok yerde okuduğumda gördüğüm 125 lik almak yazılıydı fakat ben sport motorsiklet ve 250 cc ile başlamayı düşünüyorum,nedeni ise ben sürekli motor değiştirebilecek mali güce sahip değilim 250 cc alıp onunla hayatımı sürdüreceğimi düşünüyorum.Bunun dışında kız arkadaşımla ayrı şehirlerde oturuyoruz ve aramızda 200 kmlik yol var bende otobüslerde sürünmek yerine 250 cc lik alıp keyfime bakmak istiyorum,bunun dışında kilo vermek için sporada gidiyorum.Bunlara ekstra olarak ailem şu an motorsiklet fikrine fazla sıcak bakmıyolar onun yerine araba almamı istiyolar(hali hazırda 1 arabamız var),bu alacağım motorsikletlede hafta içinde işe gidip gelicem
şimdi sizden ricalar şunlar aşağıda soracağım sorular karşılığında beni kırmayıp cevap verirseniz sevinirim.

1-) başlangıç motoru olarak honda cbr 250r almak istiyordum fakat şuan gönlümden yamaha yzr 25 geçiyor,yamahanın göstergesi ve hızı daha iyi olduğu için düşünüyorum,

2-)yamaha riding academyide gidip oradanda eğtim alıp motorsikleti ondan sonra almayı düşünüyorum.

3-)ben motoru sıfır alıp koruma takozu iyi lastik ve kişisel güvenlik için motor kıyafetlerimi alıp motoru sürmeyi düşünüyorum,2.el motorda sağlam olup olmadığı diğer şeyler derken konu karışıyor biraz


4-)ben bu iki motor arasında kaldım yamahadan da eğtmimi aldıktan sonra r25 ile başlamam doğru olurmu cevaplarınızı bekliyorum,iyi sürüşler diliyorum :)
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
622
27 yaşında aklı selim, eğitim almış ve ekipmanlarını eksiksiz tamamlayacağınızı var sayarak R25 almanızda bir sakınca görmüyorum.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
iyi günler,
Gürkan bey verdiğiniz cevap için teşekkür ederim,iyi sürüşler dilerim:)
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
İyi günler,
Emre bey verdiğiniz cevap için teşekkür ederim,iyi sürüşler dilerim :)
 
Katılım
2 Eyl 2015
Mesajlar
32
iyi günler değerli motorsiklet sürücü dostlar,
sizlere danışmam gereken konular var,ben size hemen kendimden bahisediyim,ben 27 yaşında 1.75 boyunda 115 kg ağırlığındayım(kilom ile dalga geçilmezsse sevinirim)2007 yılından beri b sınıfı ehliyetim ve 2015 ağustosta da a2 ehliyetini aldım.Motor kursunu aldığım yer haricinde motorsiklet sürmedim.Eğtim yaptığımız yer ise Kadıköy salı pazarıydı.Honda cb 125 ace kullandım fakat o motoru hiç sevmedim,şimdi sizlere bir kaç sorum olacak,başlangıç motoru olarak bir çok yerde okuduğumda gördüğüm 125 lik almak yazılıydı fakat ben sport motorsiklet ve 250 cc ile başlamayı düşünüyorum,nedeni ise ben sürekli motor değiştirebilecek mali güce sahip değilim 250 cc alıp onunla hayatımı sürdüreceğimi düşünüyorum.Bunun dışında kız arkadaşımla ayrı şehirlerde oturuyoruz ve aramızda 200 kmlik yol var bende otobüslerde sürünmek yerine 250 cc lik alıp keyfime bakmak istiyorum,bunun dışında kilo vermek için sporada gidiyorum.Bunlara ekstra olarak ailem şu an motorsiklet fikrine fazla sıcak bakmıyolar onun yerine araba almamı istiyolar(hali hazırda 1 arabamız var),bu alacağım motorsikletlede hafta içinde işe gidip gelicem
şimdi sizden ricalar şunlar aşağıda soracağım sorular karşılığında beni kırmayıp cevap verirseniz sevinirim.

1-) başlangıç motoru olarak honda cbr 250r almak istiyordum fakat şuan gönlümden yamaha yzr 25 geçiyor,yamahanın göstergesi ve hızı daha iyi olduğu için düşünüyorum,

2-)yamaha riding academyide gidip oradanda eğtim alıp motorsikleti ondan sonra almayı düşünüyorum.

3-)ben motoru sıfır alıp koruma takozu iyi lastik ve kişisel güvenlik için motor kıyafetlerimi alıp motoru sürmeyi düşünüyorum,2.el motorda sağlam olup olmadığı diğer şeyler derken konu karışıyor biraz


4-)ben bu iki motor arasında kaldım yamahadan da eğtmimi aldıktan sonra r25 ile başlamam doğru olurmu cevaplarınızı bekliyorum,iyi sürüşler diliyorum :)

R25 in albenisi var ama kız Arkadaşın var çuğunlukla beraber olduğunuz için. handa cbr250 alman daha mantıklı, r25 te sıkıntı yasarsın, kendimden Biliyorum.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
iyi günler,
kuruCİKİ bey verdiğiniz cevap için teşekkür ederim,iyi sürüşler dilerim :)
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Illa bu ikisinden tabiki R25. Ama ben olsam 200 km yolda gideceksem kesinlikle inazuma alirdim. Arkaya topcase yakisiyor. Spora falan giderken cantayi at arkaya kafa rahat takil...
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
iyi günler,
MazhaRR bey verdiğiniz cevap için teşekkür ederim,iyi sürüşler dilerim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:44 ----------

İyi günler,
Mexico bey verdiğiniz cevap için teşekkür ederim,iyi sürüşler dilerim:)
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
184
Kız arkadaşınla motora binmek isterim, yolda rahat olmak isterim, güçlü olsun az yaksın isterim dersen; SUZUKİ İNAZUMA 250cc karşılaştırmalarını izlemeni tavsiye ederim.
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
249
İlk motorun olacak yedek parça grenaj ucuz olduğu için cbr diyorum. Para sıkıntın yoksa inazuma veya yamaha
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
iyi akşamlar,
sinansari_fb bey verdiğiniz cevap için teşekkür ederim iyi sürüşler dilerim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------

iyi akşamlar,
seyyah27 bey verdiğiniz cevap için teşekkür ederim iyi sürüşler dilerim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

iyi akşamla sevgili arkadaşlar,
ben izmitte sevgilim istanbulda oturuyor,benim niyetim evlenmeden önce biraz motor kullanıyım birazda kilo verince daha güzel olacak :),evlendiğimde zaten araba alacağım şimdilik spora gidiyim yazın yalovaya gidiyim istanbula gidiyim diye ve benzin olarak arabadan daha ekonomik olsun istiyorum,tabi yaşım gereği ve aktif araba kullanmam nedeniyle hızın yapmanın gereksiz olduğunu önemli olanın güvenli sürüş olduğuna vakıf olmuşumdur.Ben oldum olası spor motorlara karşı ilgi duydum,inazumaya hiç binmedim fakat o tarz motorlar bana güven vermiyor,nedeni ise ehliyet kursunda cb 125 ace kullandım ve ben motoru hiç konforlu bulmadım,bana uygun gelmedi açıkçası kilo da olması nedeniyle,oyüzden hayalimdeki motorlardan birini almak istiyorum.cbr veya r 25 düşünüyorum o yüzden.Verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim.Bagaj konusunda sırt çantası düşünüyorum.Bu arada ileride arabada alsam motor hep duracak :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

iyi günler değerli arkadaşlar,başka cevap vermek isteyen arkadaşları da bekliyorum iyi sürüşler diliyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Kilon biraz fazla artcida alacaksin yakit olması gerekenden biraz daha fazla olacak ve iki motor arasinda çok fazla yakit farki var haberin olsun.
 
Katılım
17 Mar 2016
Mesajlar
24
Merhaba,
Şahsi fikrim olarak artçılı bir şekilde 200 km için bence 250cc spor motorlar uygun degil ama velakin bu iki motordan birini alacaksanız eğitim ve ekipman aldıktan sora ikisi arasın uçurumlar yok minimal farklar var. Bir an önce gönlünüzdeki makinaya kavuşmanız dileğimle.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
r25 rez birazdan karışır buralar
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
"R25 tarikatı" konuyu basmadan hemen fikrimi söyleyip kaçıyorum. :mrgreen: Eğer iri yarı kilolu bir insansanız,kız arkadaşınız da artçı olacaksa ve şehirler arası yol gidecekseniz Suzuki Inazuma işinizi fazlası ile görür.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Kız arkadaşınla motora binmek isterim, yolda rahat olmak isterim, güçlü olsun az yaksın isterim dersen; SUZUKİ İNAZUMA 250cc karşılaştırmalarını izlemeni tavsiye ederim.

Malesef inazuma racing kasalarla karşılaştırılıyor. Ayrı bir yeri var İnazumanın oysa. Gerçi inazumanın muadili bir motor da yok piyasada? Ha naked diyorlar naked de değil tam olarak. Ne çeşit bir motor daha anlamış değilim.:silent:
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
Kahraman1 bey verdiğiniz cevap için teşekkür ederim,iyi sürüşler dilerim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

Değerli arkadaşlar verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim,iyi sürüşler dilerim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------

Değerli arkadaşlar,
inazumayı denemediğim için bilemiyorum ama dediğim gibi inazuma çok düşünmüyorum ama yamaha akademiden ders aldıktan sonra inazumama ve r25 e bakıcam bu arada pulsar önerenler de var,Altın elbiseli adamdanda gördüğüm kadarıyla cbr 250r kilo 90 ve üstü olunca motor sorun çıkarıyormuş,taşımakta sıkıntı çıkıyormuş.r 25 aklımda tabi inazumada güzel motor ama kilo verip r 25 almayı düşünüyorum.Ekstra cevaplarınız olursa bekliyorum iyi sürüşler :)Bu arada eğtim için yamaha akademimi yoksa hondamı daha iyi cevaplarsanız sevinirim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2015
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inazuma bana göre bal gibi naked arkadaşım ayrıca 200 km. yol ile boylu poslu yiğit pehlivan bir arkadaşımızsın anladığım kadarıyla bu şartlarda şöyle bir düşünelim. Ağır ve naked bir motosiklet inazuma sana zulm olur çünkü motosiklet 190 kilo ve naked. ayrıca 2012 den beri üretilen o yılların teknolojisine sahip geliştirilmemiş bir araç. Dayanıklı ve sürüş keyfi olan bir motosiklet olabilir ama maalesef satış sonrası hizmeti yönünden sıkıntı olduğundan 8 aydır satamayan var sahibinden deki ilanlarda yani hemen satılmıyor. 2 silindir motosikletlerin yakıtı hemen hemen otomobillerin yakıtına yakın olur. ve inazuma ile r25 çift silindir. Ayrıca r25 de resmen artçı selesi yok. bu unsurlar bu motosikletleri benim nezdimde eliyor birde iri olduğun için motosiklet altında resmen düdük gibi kalacak çünkü motosikletler kalıplı değil. gelelim cbr250r modeline en başta honda yaygın servis ağı parça ucuzluğu, yakıt sarfiyatı, 2. eldeki değer kaybının düşük ve rağbet gören bir motosiklet olması avantajları ancak hırsızlarında gözdesi olduğunu unutma. Diğer bir husus ise bu motosikletlerin hangisine binersen bin 200 km. yol seni yorar. Bunlar naked ve sport motosikletler oturuşları itibarıyla yorucudurlar. Ben mi ne alacağım bunların hepsini araştırdıktan sonra ben mondial rx3i almaya karar verdim. diyeceksin ki ne alaka. benim aradığım motosikleti sordum kendime ilki kıymetli olmamalı ben ona acımadan binebilmeliyim. az yakmalı her yere gidebilmeli düşsemde şaşsamda masrafları az olmalı. beni asla yolda bırakmamalı. ikinci elde değer kaybedermiş parçası şöyleymiş düştüğümde sadece kendime üzülmeliyim birde motoru düşünmemeliyim. Kaldı ki rx3i dünya çapında ün salmış iri sağlam tam bir enduro eşimle birlikte yolculuklar yapmayı düşünüyorum. 500 km. giden arkadaşlar motosiklet hiç yormuyor ve titreşim makul diyor. bu da bana yeter. Tekerin düz bassın benim konuyla ilgili araştırmalarım sonucu vardığım netice bu umarım gönlüne göre bir motosiklet alırsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst