Yeni Motosikletim " Kawasaki Versys 1000 ABS "

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
hayırlı olsun kardeş, güle güle kullan. anlaşılan ikimizde aynı anda aldık. :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
onu bunu bırak ta şimdi o yollarda 4 silindir amma çok benzin yakar...
keşke nc alsaydınız :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Güzel seçim Allah kaza bela vermesin iyi yolculuklar kazasiz belasiz inş
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
hayırlı olsun bende 650 baktım ama nc 700x denk gelince onu aldım allah kaza bela göstermesin..
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
hayırlı olsun hocam
Teşekkürler
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanın inşallah.
Alet gerçekten çok yakışıklı duruyor :cat:
Teşekkürler birde bird mount bulursak daha hoş olacak.
Kazasız , Belasız , Keyf Dolu Sürüşler Dileğiyle ...
Çok Teşekkürler
hayırlı olsun arkadaşım
Teşekkürler..
Yanlis karar :farao:::koop::


Saka bi yana guzel renk, guzel secim kazasiz belasiz ciziksiz surusler :cat:

Bir sonraki motorda nasipse parayı eline sayıcam git kendi keyfine göre al bana getir diycem :) Eyw Ferhatım.

Hayırlı Olsun Levent abi Allah Kaza Bela Vermesin. Alacam alacam dedin aldın ama bi R6 değil be abi :)
Teşekkürler Kardeşim, Sınıfları farklı tabiki ama 120 beygir makina gayet yeterli.:)
Hayirli olsun... kazasiz belasiz guzel gunlerde kullanin :)
Çok Teşekkürler.
hayırlı olsun kardeş, güle güle kullan. anlaşılan ikimizde aynı anda aldık. :)
Teşekkürler, evet aşağı yukarı 2-3 gün sonra denk geldi benimkisi.. Senin konuya yazmıştım anımsarsın.
Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
Çok Teşekkürler
onu bunu bırak ta şimdi o yollarda 4 silindir amma çok benzin yakar...
keşke nc alsaydınız :)

Yaksın diye aldık, :) NC ile farklı motosikletler,:)
Güzel seçim Allah kaza bela vermesin iyi yolculuklar kazasiz belasiz inş
İyi dileklerin için Teşekkürler
Hayırlı olsun çok güzel duruyor kazasız belasız binin.
Teşekkürler, allah kimseye kaza bela göstermesin.
hayırlı olsun bende 650 baktım ama nc 700x denk gelince onu aldım allah kaza bela göstermesin..
Teşekkürler, Kısmet işi bir yerde tabi, ama nc ile kıyas tutmak doğru olmaz versys'i. Tavsiye ederim Versys en azından 650 km'lik deneyim ile :)
Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin.
Amin, Cümlemize..
Hayirli olsun. Kazasiz belasiz kullanmaniz dilegiyle :)
Çok Teşekkürler
Kazasız belasız keyifli sürüşler, güzel seçim ;)
Cok teşekkürler.
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
Çok şık bir makine, kazasız belasız, keyifli sürüşler dilerim.

Saygılarımla.
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
120 küsür beygir... Çook fena :)

Hayırlı olsun.Allah kaza bela göstermesin.
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Beyazmışş çok guzel walla darısı bizim başımıza, allah nazarlardan saklasın arkadaşım çok yakışmış :)

Montu deişcen mi :) onu gorunce r6 gelio aklıma :)
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Beyazmışş çok guzel walla darısı bizim başımıza, allah nazarlardan saklasın arkadaşım çok yakışmış :)

Montu deişcen mi :) onu gorunce r6 gelio aklıma :)

Var bi tane textil montum, belki geziye giderken 1 tane daha düşünebilirim, monta sıra gelene kadar bir kaç eksik var onları tamamlayacağım.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
ayrıca Levent bak bunları buldum


Zknmv0.png


v5yrkO.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst