Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Alcaksan cabuk davran diosun anladim benim motorum var beyaz bu ikinci olcak ins. zaten karar kildim kirmizi olsun 5 fazla olsun kardesim saolasin
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
Hayırlı olsun. Rodaj için ustanın söylediğine güvenme kılavuzda yazanı uygula. 120 km hız rodaj için çok yüksek. Ayırca 4. viteste 4000 devirde 100 yaptığına emin misin ? Bu hacim için o da çok fazla bir hız. Biraz daha yüksek devirlerdeki titreşim nasıl ? Mesela boştayken 6 - 7 bin devir ?

teşekkür ederim klavuzlar bayiye gelmemiş hızda otobanda 100e çıktım sonra 4000 devirde sabitledim o şekilde hızda düşme olmadı rahattı yani ama 100e ilk çıkarken devire bakmadım 5000 deviride geçmedim birazdan kontrol edeceğim titreşimini ama pulsardan fazla değil şuan için
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
5000 deviri geçmediysen iyidir. Klavuz yoksa ilk 500'de yarım gazı geçmemeye çalış.
 
Katılım
5 Şub 2016
Mesajlar
609
teşekkür ederim klavuzlar bayiye gelmemiş hızda otobanda 100e çıktım sonra 4000 devirde sabitledim o şekilde hızda düşme olmadı rahattı yani ama 100e ilk çıkarken devire bakmadım 5000 deviride geçmedim birazdan kontrol edeceğim titreşimini ama pulsardan fazla değil şuan için

Adaş bi foto atta gercekte nasil bir gorelim :)
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
ay]
kB9day.jpg
[/url]
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Ben 6 aylik motorcuyum kusura bakma Lastik rodajimi o nasil oluyo alismasi anlaminami geliyo yoksa baska biseymi
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
arkadaşlar boşta 7000 bin devirde titreşim var hareket edince bunu hissetmiyorsun 24km de motor olacak tabi motor sıkı daha açılmadı haliyle var. açılmış çin motorlarının üzerinde hiç duramıyorsun ayrı konu

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------

Ben 6 aylik motorcuyum kusura bakma Lastik rodajimi o nasil oluyo alismasi anlaminami geliyo yoksa baska biseymi

lastikler sıfır olduğu zaman üzeri kaymaklıdır 100 km gibi üzerindeki kaymaklar gider yolu daha iyi tutar
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Ok anladim tsk ederim ins. Alacam bende su ay sonuna bagli bekledigim bazi seyler var gerceklesirse alcam
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Aurorablam ben siyah olanın birkaç fotoğrafını çekmiştim ama buraya yükleyeceğim. Özelden yazarsanız telefonunuzu yarın whatsaptan atabilirim.
Ayrıca yan ayak ekstra aksesuar değil ki fuarda gösterilen motorda yan ayak göstergesi bile var. Ama bu gelen motorlarda yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------

Mustafak44 motoru alırken bende cengiz motordaydım zmr den değil r modeli için yan grenajdan bahsediyodu cengiz motor. Anladığım kadariyla şasi zmr ile r modeli aynı ve eğer öyleyse zmr grenajlarinin r modeline uymaması için bi sebep yok. Tabi işin içine zmr deki soğutma farklılıkları girince durum nasıl olur bilemem.

OAvpO4.jpg

GRmOXr.jpg

y56r9k.jpg
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
Motosiklet alanlara hayırlı olsun , yorumlarını izlenimlerini ve fotoğraflarını bekliyoruz.

Herkes siyah kırmızı ve beyazdan bahsetmiş , yaşadığım şehirdeki bayi ise gri siparişi vermiş , var mı bu motosikletin grisini goren nasıl duruyor ?
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Ben geçen cumartesi market alışverişinden sonra dönüşte cengiz motorda gri olan rengine bakacaktım. Ancak benim veled rahat durmadı karnı acıktı diye eve döndük ondan sonra yoruldum uyudum zaten! Bende gri olan rengini düşünüyorum.Tek sıkıntı egzoz ile ön maşanın rengi çok garip bir bakır sarısı gibi!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst