- Katılım
- 5 Şub 2016
- Mesajlar
- 609
Bu motor tutar 
motoru aldım bahçelievlerden nakit 6390 kask eldiven hediye aldım 15 km yol yapıp eve geldim motor yanımda kuruldu sulu akü taktılar çalıştırdılar beğendim titreşim yok gibi geldi çok azdı
Hocam ne renk aldınız ? Cengiz motordan mı aldınız ? Çekişi nasıl yokuşta falan ?
kırmızı renk aldım resimlerden çok daha güzel siyahta güzeldi ama siyah tozu çok gösteriyor sürekli silmek zorunda kalıyorum evet cengizmotordan aldım motorun torku iyi otobandan geldim 4. fites 4000devirde 100km hız motor yeni olmasına rağmen. hoşuma gitti titreşim çok çok az farkına bile varmadım artçıda ne olur bilmiyorum tahminim 500km sonra oda kalmaz toplayan usta 1000km ye kadar 120 geçme sonra bas gitsin dedi 150 km hıza çıkar 140 rahat gider dedi hoşuma gitmeyen tek tarafı depo çok alçak inişte üzerinden kayacakmışım hissi verdi dik oturulmuyor biraz öne yatıyosun 1.70 boy aşağısı ayaklar zor basar bana tam geldi boyum 177 koltukları yumuşak rahat orta sehpası var yan sehpa(ayak) yok pazartesi takacaklar ek ücretli plaka ruhsat bandrol +motor hepsi 6700 kask eldivende hediye aldım![]()
Bu motorla ilgili birşey dikkatimi çekti. Fuarda AEA nin tanıtımında yan ayak göstergesinden bahsediyor fakat motorda yan ayak yok. Dolayısı ile yan ayak müşürüde yoktür.
Hayirli olsun fotografta atin![]()
teşekkür ederim adaş düşündüm ama kuru çıplak motor ek bişeyler yaparsak atarım
kırmızı renk aldım resimlerden çok daha güzel siyahta güzeldi ama siyah tozu çok gösteriyor sürekli silmek zorunda kalıyorum evet cengizmotordan aldım motorun torku iyi otobandan geldim 4. fites 4000devirde 100km hız motor yeni olmasına rağmen. hoşuma gitti titreşim çok çok az farkına bile varmadım artçıda ne olur bilmiyorum tahminim 500km sonra oda kalmaz toplayan usta 1000km ye kadar 120 geçme sonra bas gitsin dedi 150 km hıza çıkar 140 rahat gider dedi hoşuma gitmeyen tek tarafı depo çok alçak inişte üzerinden kayacakmışım hissi verdi dik oturulmuyor biraz öne yatıyosun 1.70 boy aşağısı ayaklar zor basar bana tam geldi boyum 177 koltukları yumuşak rahat orta sehpası var yan sehpa(ayak) yok pazartesi takacaklar ek ücretli plaka ruhsat bandrol +motor hepsi 6700 kask eldivende hediye aldım![]()
kırmızı renk aldım resimlerden çok daha güzel siyahta güzeldi ama siyah tozu çok gösteriyor sürekli silmek zorunda kalıyorum evet cengizmotordan aldım motorun torku iyi otobandan geldim 4. fites 4000devirde 100km hız motor yeni olmasına rağmen. hoşuma gitti titreşim çok çok az farkına bile varmadım artçıda ne olur bilmiyorum tahminim 500km sonra oda kalmaz toplayan usta 1000km ye kadar 120 geçme sonra bas gitsin dedi 150 km hıza çıkar 140 rahat gider dedi hoşuma gitmeyen tek tarafı depo çok alçak inişte üzerinden kayacakmışım hissi verdi dik oturulmuyor biraz öne yatıyosun 1.70 boy aşağısı ayaklar zor basar bana tam geldi boyum 177 koltukları yumuşak rahat orta sehpası var yan sehpa(ayak) yok pazartesi takacaklar ek ücretli plaka ruhsat bandrol +motor hepsi 6700 kask eldivende hediye aldım![]()