Hero firması adı sanı duyulmamış bir firma değil ki. İnternette bir sürü forumda bu motorlar hakkında yorumlar yazılıyor. Arada bazı istisnalar hariç herkes motorlardan gayet memnun. Herkes derken bunlar tabi Hintliler oluyor. Onların bizden farklı olarak, önemsemedikleri tek konu motorların titreşimi. Bu motorda da endişelenebilecek tek konu titreşim, onun dışında gayet güzel ve sıkıntısız bir motor. Titreşiminden de açıkçası ben çok umutlu değilim ama bir ihtimal idare edilebilir. Dün biraz inceleme okuyunca bunda da 90 km hızdan sonra titreşim olduğunu gördüm. 90 km hız çok aşağıda bir sınır çünkü o titreşim tam 90'da bir anda ortaya çıkmıyor, sürekli olarak bir miktar mutlaka hissediliyor. Bu da sürerken zamanla beni geriyor, devir yükselmek istemememe sebep oluyor.