Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hero firması adı sanı duyulmamış bir firma değil ki. İnternette bir sürü forumda bu motorlar hakkında yorumlar yazılıyor. Arada bazı istisnalar hariç herkes motorlardan gayet memnun. Herkes derken bunlar tabi Hintliler oluyor. Onların bizden farklı olarak, önemsemedikleri tek konu motorların titreşimi. Bu motorda da endişelenebilecek tek konu titreşim, onun dışında gayet güzel ve sıkıntısız bir motor. Titreşiminden de açıkçası ben çok umutlu değilim ama bir ihtimal idare edilebilir. Dün biraz inceleme okuyunca bunda da 90 km hızdan sonra titreşim olduğunu gördüm. 90 km hız çok aşağıda bir sınır çünkü o titreşim tam 90'da bir anda ortaya çıkmıyor, sürekli olarak bir miktar mutlaka hissediliyor. Bu da sürerken zamanla beni geriyor, devir yükselmek istemememe sebep oluyor.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Hero firması adı sanı duyulmamış bir firma değil ki. İnternette bir sürü forumda bu motorlar hakkında yorumlar yazılıyor. Arada bazı istisnalar hariç herkes motorlardan gayet memnun. Herkes derken bunlar tabi Hintliler oluyor. Onların bizden farklı olarak, önemsemedikleri tek konu motorların titreşimi. Bu motorda da endişelenebilecek tek konu titreşim, onun dışında gayet güzel ve sıkıntısız bir motor. Titreşiminden de açıkçası ben çok umutlu değilim ama bir ihtimal idare edilebilir. Dün biraz inceleme okuyunca bunda da 90 km hızdan sonra titreşim olduğunu gördüm. 90 km hız çok aşağıda bir sınır çünkü o titreşim tam 90'da bir anda ortaya çıkmıyor, sürekli olarak bir miktar mutlaka hissediliyor. Bu da sürerken zamanla beni geriyor, devir yükselmek istemememe sebep oluyor.
Titreşiminin Bajaj Pulsar 200NS ile aynı seviyede, belki azıcık daha az olacağını tahmin ediyorum. Devir yükseltmekten çekineceğiniz kadar titreyeceğini sanmıyorum. Ben mesela Mondial'le 135km hızı gördüm, motor sürekli 10 bin devirde çalışabilecek olsa 2-3 saat sürerdim öyle. Verdiği güce göre abartı bi titreşimi yok.
 
Katılım
31 Eki 2014
Mesajlar
31
Merhaba seko bey Bu motorlarda boy önemlidir cüsse önemlidir minyon bir kişinin bindiğini düşünürsek motor dev gibi görünür pek tabi ki sizin boy nedir mesela benim 1,75 civarı kilo 89 bende nasıl durur bilmem gerçi CBF 150 de fena durmuyorum bu motorda ne olur bilemiyorum görmeden hero karizma r modelini almak için siparişi verdik bakalım hayırlısı
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Merhaba seko bey Bu motorlarda boy önemlidir cüsse önemlidir minyon bir kişinin bindiğini düşünürsek motor dev gibi görünür pek tabi ki sizin boy nedir mesela benim 1,75 civarı kilo 89 bende nasıl durur bilmem gerçi CBF 150 de fena durmuyorum bu motorda ne olur bilemiyorum görmeden hero karizma r modelini almak için siparişi verdik bakalım hayırlısı

Benim boy 1.78 m falan, kilom 75 kg. Bana göre motor gayet cüsseli ve rahat. Sizinki de hayırlı olsun, yorumlarınızı bekliyoruz. Özellikle CBf 150 sonrası nasıl olur merak ediyorum ?
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Benim boy 1.78 m falan, kilom 75 kg. Bana göre motor gayet cüsseli ve rahat. Sizinki de hayırlı olsun, yorumlarınızı bekliyoruz. Özellikle CBf 150 sonrası nasıl olur merak ediyorum ?

Sizde iyi görünüyor. 1.82 boy ve 90 kilo ile de gayet idare eder diye düşünüyorum. Bi görüp binemedik.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Hero firması adı sanı duyulmamış bir firma değil ki. İnternette bir sürü forumda bu motorlar hakkında yorumlar yazılıyor. Arada bazı istisnalar hariç herkes motorlardan gayet memnun. Herkes derken bunlar tabi Hintliler oluyor. Onların bizden farklı olarak, önemsemedikleri tek konu motorların titreşimi. Bu motorda da endişelenebilecek tek konu titreşim, onun dışında gayet güzel ve sıkıntısız bir motor. Titreşiminden de açıkçası ben çok umutlu değilim ama bir ihtimal idare edilebilir. Dün biraz inceleme okuyunca bunda da 90 km hızdan sonra titreşim olduğunu gördüm. 90 km hız çok aşağıda bir sınır çünkü o titreşim tam 90'da bir anda ortaya çıkmıyor, sürekli olarak bir miktar mutlaka hissediliyor. Bu da sürerken zamanla beni geriyor, devir yükselmek istemememe sebep oluyor.

Abi bırak azcık titreşsin nolcak ki? Ama Hint'li elemanlar pek kalite konusuna takılmıyor gibi, pekte anlamıyorlar bu işten. Günay amerika'lı elemanlar daha meraklı bu işe ve çoğu yorumda olumlu.Yakından göremedim ama youtube'da ki bütün videoları izlemişimdir, kalitesiz durmuyor motor bencede. ben k-normalde de 80'i çok az geçerim, titreşimde kısırlaştırmayacak seviyedeyse benim için sorun yoktur.

Tipi konusunda, bence tipi çok hoş, ama ileride sıkılırsam yuvarlak far çalışması yapabilir veya üstünde bir takım oynamalar yapabilirim.Tek sıkıntı benim açımdan ön lastik ebadı.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Biraz titreşirse sorun olmaz ama Apache kadarsa ben istemem. 223 cc motorun 110 km/saat hıza kadar rahatsızlık vermemesi gerekir ki 223 cc'nin keyfini sürelim. Yoksa 80 km hızla zaten CBF'te çok yeterli...
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
Merhabalar.
2014 yılında otomatik vites kullanmak sıkıcı gelmeye başladığı için peugeot satelis 250 maximum scooterimi satıp bajaj pulsar 200 ns almıştım 2016 Şubat ayında motorum kapının önünde bağladığım yerden çalındı ve yaklaşık 3 hafta kadar sonra polislerin bağcılarda bir depoya yaptığı baskın sonucu motorum bulundu. Motoru servise götürdüm ve 2000 TL masraf çıktı ve motoru bu şekilde sattım. Bir süre motor almam diye dusunuyördüm fakat İstanbulda motorsuz olmuyor maalesef. Pulsar in kullanımı kışın yağmurda çamurda biraz zahmetli oluyor diye tekrar maximum scooter almak istedim ama 250 like scooter şu an için bütçemi aşıyor ve bende karizma ya yöneldim. fiyatı bence eğer söylendiği kadar iyi bir firma ve kaliteye sahipse ucuz olduğunu düşünüyorum. Önümüzü yaz olması ve karizmasını pulsar göre biraz daha karenajli olması da bi tık daha avantajlı diye düşünüyorum.

Hız olarak 130 görürse benim için yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Önce motoru görmek istiyorum tabi. Yarın bayiye gelecekmiş. Buradaki bayi öyle söyledi gri rengide hoşuma gitti. Resimlerden oturuş pozisyonu biraz öne doğru yatilması gerektiğini düşünüyorum. Motor üzerinde resim çeken arkadaşa dikkat ettim oldukça dik duruyor fakat kolları biraz gergin duruyor. En azından benim cikarimim bu. Belki giden yükselterek daha dik bir Oturuş pozisyonu elde edilir. Ayrıca arka lastik 130 takılırım ustaların yorumlarını duymak isterim. Birde çanta demiri gerek. Malum şehir içinde günlük kullanımda top case gerekli.
Eğer motoru alırsam pulsar la kullanım farklarını kendimce yorumlarım.

Herkese selamlar. Kazasız günler dilerim
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
151
Merhabalar.
2014 yılında otomatik vites kullanmak sıkıcı gelmeye başladığı için peugeot satelis 250 maximum scooterimi satıp bajaj pulsar 200 ns almıştım 2016 Şubat ayında motorum kapının önünde bağladığım yerden çalındı ve yaklaşık 3 hafta kadar sonra polislerin bağcılarda bir depoya yaptığı baskın sonucu motorum bulundu. Motoru servise götürdüm ve 2000 TL masraf çıktı ve motoru bu şekilde sattım. Bir süre motor almam diye dusunuyördüm fakat İstanbulda motorsuz olmuyor maalesef. Pulsar in kullanımı kışın yağmurda çamurda biraz zahmetli oluyor diye tekrar maximum scooter almak istedim ama 250 like scooter şu an için bütçemi aşıyor ve bende karizma ya yöneldim. fiyatı bence eğer söylendiği kadar iyi bir firma ve kaliteye sahipse ucuz olduğunu düşünüyorum. Önümüzü yaz olması ve karizmasını pulsar göre biraz daha karenajli olması da bi tık daha avantajlı diye düşünüyorum.

Hız olarak 130 görürse benim için yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Önce motoru görmek istiyorum tabi. Yarın bayiye gelecekmiş. Buradaki bayi öyle söyledi gri rengide hoşuma gitti. Resimlerden oturuş pozisyonu biraz öne doğru yatilması gerektiğini düşünüyorum. Motor üzerinde resim çeken arkadaşa dikkat ettim oldukça dik duruyor fakat kolları biraz gergin duruyor. En azından benim cikarimim bu. Belki giden yükselterek daha dik bir Oturuş pozisyonu elde edilir. Ayrıca arka lastik 130 takılırım ustaların yorumlarını duymak isterim. Birde çanta demiri gerek. Malum şehir içinde günlük kullanımda top case gerekli.
Eğer motoru alırsam pulsar la kullanım farklarını kendimce yorumlarım.

Herkese selamlar. Kazasız günler dilerim

Alırsan yorumlarını merakla bekliyoruz. Ben aslında hunk düşünüyorum. Bakalım ne olacak.
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
Hunk da güzel bence hatta tip olarak karizmadan daha güzel hatta arka frenin disk olması dijital hız göstergesi gibi artıları var ve bunları neden daha üst sevmekte koymamışlar bilemedim ama kağıt üzerindeki tork güç ve cc farkı ( kullanımda nasıl sonuç verir bilemiyorum) bence 1000 TL ye deger
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
herkese selamlar yaşım 43. çin motorlarıda kullandım honda cfb de suanda bajaj 125 st kullanıyorum kısmetse yarın satılacak karizmayı almaya karar verdim çünkü bajajda titreşim var ama hiç rahatsız etmedi inanıyorumki karizma'da en fazla bajaj kadar titrer
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
herkese selamlar yaşım 43. çin motorlarıda kullandım honda cfb de suanda bajaj 125 st kullanıyorum kısmetse yarın satılacak karizmayı almaya karar verdim çünkü bajajda titreşim var ama hiç rahatsız etmedi inanıyorumki karizma'da en fazla bajaj kadar titrer


Hocam ne yaptınız aldınız mı karizmayı?
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
motorlar gümrüğe inmiş bugün yarın veya çarşamba bayide olurmuş renk için gri kırmızı siyah dediler beyazı sordum gri diye beyaza diyolarmış sizce hangi renk güzel (siyah beyaz kırmızı??)
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Mustafa abi ben çalıştığım yerde bayanlara sordum genelde hepsi griyi beğendiler! Ben şahsen siyahı beğendim :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
motor yarım karenaj olduğu için eski fazer lar gibi, motor bloğu ve aksamı siyah olduğu için siyah renk motoru en uyumlu göze batmayan rengi

Malum bu motor için 10 kişiden 8 i çok tipsiz diyor. Bunun sebebi biz ya tam grenaj reyzink(!) motoru biliriz yada çıplak motor jawa gibi:)

Suzukini SV650S modeli vardı, bizde kimse beğenmezdi, kazalı yarış motoru sanardı

0.jpg


Siyah dediğim gibi az göze batar, kem gözlere de uyar:p
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
motor yarım karenaj olduğu için eski fazer lar gibi, motor bloğu ve aksamı siyah olduğu için siyah renk motoru en uyumlu göze batmayan rengi

Malum bu motor için 10 kişiden 8 i çok tipsiz diyor. Bunun sebebi biz ya tam grenaj reyzink(!) motoru biliriz yada çıplak motor jawa gibi:)

Suzukini SV650S modeli vardı, bizde kimse beğenmezdi, kazalı yarış motoru sanardı

http://images.mcn.bauercdn.com/classifieds/dealer/3356594/1791696796/420x315/0.jpg?quality=75

Siyah dediğim gibi az göze batar, kem gözlere de uyar:p


Tam da bu sebepten alacak olursam siyah rengini düşünüyorum..
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Salih hocam bende nazardan çok korkarım siyah daha mantıklı gibi fazla dikkat çekmez :)

Birde zaten beyaz motosiklet kullanıyorum 2 yıldır.. 2. alacağım motosikletin farklı bir renk olması lazım..

Forum üyelerinin yazdıklarına bakacak olursak çok fazla nazar değecek bir motosiklet değil gibi... :queen: :queen: :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------

Bu arada motosikletin peşin fiyatı 6.195 TL ye inmiş ya laaa!..

Bindirim derken indirim gelmiş iyi mi? :)

Şu motor gelse de canlı canlı görüp bi denesek..
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
arkadaşlar fiyatı hangi bayi söyledi motorlar yarın geliyomu acaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

kırmızı rengi güzel duruyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst