- Katılım
- 22 Ağu 2015
- Mesajlar
- 34
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Sevgili motosiklet tutkunları
250 cc motosiklet almak istiyorum ve de uzunca bir süre marka-model araştırması yaptım. Nihayetinde YUKİ YK 250-21'de karar kıldım. Fiyat/Performans ölçeğinde değerlendirdiğim zaman çok iyi buldum. Sizler ne düşünüyorsunuz?
28 Hp olduğu görülen bu motorun performansı, özellikle yakıt tüketimi, sağlamlık ve güvenliği nasıldır? Kullanan, kullanmayan değerli arkadaşlarım bu konuda neler söylemek ister?
Herkese iyi forumlar!
250 cc motosiklet almak istiyorum ve de uzunca bir süre marka-model araştırması yaptım. Nihayetinde YUKİ YK 250-21'de karar kıldım. Fiyat/Performans ölçeğinde değerlendirdiğim zaman çok iyi buldum. Sizler ne düşünüyorsunuz?
28 Hp olduğu görülen bu motorun performansı, özellikle yakıt tüketimi, sağlamlık ve güvenliği nasıldır? Kullanan, kullanmayan değerli arkadaşlarım bu konuda neler söylemek ister?
Herkese iyi forumlar!