YUKİ YK 250-21 alacağım, fikirlerinize ihtiyacım var

Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
34
Merhaba Sevgili motosiklet tutkunları

250 cc motosiklet almak istiyorum ve de uzunca bir süre marka-model araştırması yaptım. Nihayetinde YUKİ YK 250-21'de karar kıldım. Fiyat/Performans ölçeğinde değerlendirdiğim zaman çok iyi buldum. Sizler ne düşünüyorsunuz?

28 Hp olduğu görülen bu motorun performansı, özellikle yakıt tüketimi, sağlamlık ve güvenliği nasıldır? Kullanan, kullanmayan değerli arkadaşlarım bu konuda neler söylemek ister?

Herkese iyi forumlar!
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
67
Ben yuki mağduruyum bilader. Bende Spitzer var .Firma garantisi garanti değil hiçbir parça neredeyse garantiye girmiyor.Kasım ayından beri parça bekliyorum.Firmayla telde kaç defa atıştık sallıyorlar müşteri memnuniyetine zerre değer vermiyorlar.Tüketici mahkemesine gittim masraf ve para tutup 2 yıl sürer dediler.Şikayet varda şikayet ettim firma telefon etti işte üzgünüz parçalar geldi sizin servise gönderilcek dediler ama nafile henüz . Servisdeki ustam yeni çıkan su soğutmalı(samurai) modeli için senin hava soğutmalı spitzerin daha dayanıklı ve sağlam demişti .Ne yazık ki diyeceğim tek cümle "Motor bir şekilde beklentini karşılar güzel davranırsan üzmez pek ama firma yedek parça garantiden bir şey bekleme uğraşırsın sonra .... "
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
553
Kuba yada mondial al çinli olarak bu motorun parçaları bolca mevcut.bende 2007 mondial 125kv vardı piyasada çok az olmasına ragmen parçaları her yerde bulunuyordu.şuan kuba kee 100 var
 
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
34
Ben yuki mağduruyum bilader. Bende Spitzer var .Firma garantisi garanti değil hiçbir parça neredeyse garantiye girmiyor.Kasım ayından beri parça bekliyorum.Firmayla telde kaç defa atıştık sallıyorlar müşteri memnuniyetine zerre değer vermiyorlar.Tüketici mahkemesine gittim masraf ve para tutup 2 yıl sürer dediler.Şikayet varda şikayet ettim firma telefon etti işte üzgünüz parçalar geldi sizin servise gönderilcek dediler ama nafile henüz . Servisdeki ustam yeni çıkan su soğutmalı(samurai) modeli için senin hava soğutmalı spitzerin daha dayanıklı ve sağlam demişti .Ne yazık ki diyeceğim tek cümle "Motor bir şekilde beklentini karşılar güzel davranırsan üzmez pek ama firma yedek parça garantiden bir şey bekleme uğraşırsın sonra .... "

Teşekkür ederim, not alıyorum.

Kuba yada mondial al çinli olarak bu motorun parçaları bolca mevcut.bende 2007 mondial 125kv vardı piyasada çok az olmasına ragmen parçaları her yerde bulunuyordu.şuan kuba kee 100 var

Teşekkür ederim. İki marka ile de pek aram yok, ayrıca 250 cc'lik bir ürün düşünüyorum.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
Bir cin mali motor kullanicisi olarak o parayi kesinlikle cin mali bir motora vermezdim. Butcesi dusuk olan adam 2-3 hadi en fazla 4 olsum bin liraya motor almak istediginde bence cin mali motor almasi uygun olabilir. Ancak 10 000 liraya gayet guzel durumda kendini ispatlamis bir motor olan cbr 250 dururken ya da gt 250r varken ya da pulsar 200rs varken ya da biraz daha bekleyip tvs nin yeni modelini almak varken Yuki almak bence cok sacma. Yuki nin servisini ne gordum ne duydum. Yedek parcasini nasil bulursun hicbir fikrim yok.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Bu motora bineceğine cbr 125 bin 10 kat iyidir.O 26 hp işi hikaye geçiniz onu.Kalite yok parçalar plastik .Şekil var gei kalan yerşey fıs.Neden alınmaz biliyormusun adamların argesi yokki her motoru kopyalama,insan orjinalini kullanmak varken neden kopyasını kullansınki.Cbr 125 bu motorla nerdeyse Aynı hızları görür
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Piyasada yer edinememis her model benim icin tehlike arz eder. Ozellikle cinliler,cinlilerde 100cc den sonrasi haram bana gore :mrgreen: (Istisnai modeller haric)
 
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
34
Bir cin mali motor kullanicisi olarak o parayi kesinlikle cin mali bir motora vermezdim. Butcesi dusuk olan adam 2-3 hadi en fazla 4 olsum bin liraya motor almak istediginde bence cin mali motor almasi uygun olabilir. Ancak 10 000 liraya gayet guzel durumda kendini ispatlamis bir motor olan cbr 250 dururken ya da gt 250r varken ya da pulsar 200rs varken ya da biraz daha bekleyip tvs nin yeni modelini almak varken Yuki almak bence cok sacma. Yuki nin servisini ne gordum ne duydum. Yedek parcasini nasil bulursun hicbir fikrim yok.
Teşekkür ederim. Cbr 250 hastasıyım ama çok pahalı. 10.000 bandında bulabilir miyim ki? Pulsar 200rs Bajaj oluyor sanırsam. Onun hakkında da detaylı bir yorum alabilirsem çok güzel olur.

Bu motora bineceğine cbr 125 bin 10 kat iyidir.O 26 hp işi hikaye geçiniz onu.Kalite yok parçalar plastik .Şekil var gei kalan yerşey fıs.Neden alınmaz biliyormusun adamların argesi yokki her motoru kopyalama,insan orjinalini kullanmak varken neden kopyasını kullansınki.Cbr 125 bu motorla nerdeyse Aynı hızları görür

Teşekkür ederim. Yorumunuz biraz iddialı olmuş :)

Piyasada yer edinememis her model benim icin tehlike arz eder. Ozellikle cinliler,cinlilerde 100cc den sonrasi haram bana gore :mrgreen: (Istisnai modeller haric)

Teşekkür ederim. Kymco CK 125 kullanmadan önce bende sizin gibi düşünüyordum ama fikrim değişti. Onun için artık gizemli markalara ilgi duymaya çalıştım.
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Teşekkür ederim. Cbr 250 hastasıyım ama çok pahalı. 10.000 bandında bulabilir miyim ki? Pulsar 200rs Bajaj oluyor sanırsam. Onun hakkında da detaylı bir yorum alabilirsem çok güzel olur.



Teşekkür ederim. Yorumunuz biraz iddialı olmuş :)



Teşekkür ederim. Kymco CK 125 kullanmadan önce bende sizin gibi düşünüyordum ama fikrim değişti. Onun için artık gizemli markalara ilgi duymaya çalıştım.

Kymco,Sym vs markalari cinli saymam ben. Kuba,arora vs markalar cinli bana gore. Ayrica cinli olmasina ragmen xtreme-max te cok saglam motordur. Buyuzden istisnai modeller haric dedim.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
yk 150 mi ne öle bir modeli vardı. 150 cc . 3 ay kadar kullandım iş için şehir dışındaydım beni sağa sola götürsün diye satın almıştım 1300 tl ye :) giderkende 1000 tl ye geri sattım :) aldığımda 4500 km deydi galiba sattığımda 6 - 6500 km civarındaydı :)

bana bir sorun çıkartmamıştı ne yalan söyleyeyim :)
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
553
Çinlilere öcü gibi bakmak çok yanlış şahsen 2.5 yıldır aynı motoru kullanıyorum bakım harici daha masraf yapmadım maşallah hepde yazarım.bugün zincir aldım
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
Eger bana ithafen yaziyorsaniz yazdiklarima tekrar bakin. Ben ocu demedim. Su anki motorumu 2000 liraya almistim. Yine 2000 liram olsa yine bu motoru alirim. Ama 10 000 lira diyoruz. Heyecan aramaya hic gerek yok. 20 000 km kullanip satacagini dusunelim. Benim saydigim markalarda 2-3 000 lira maksimum kayip olacakken Yuki deki kaybi dusunemiyorum bile.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
diğerlerine göre oldukça düşük fiyatlı bir motoru bütçeniz kısıtlı olduğu için düşünüyosanız sigorta,vergi,muayene,noter ücreti gibi hesaplarıda göz önünde bulundurun bence. ekipman parası ayırdıysanız bile o da böyle gider
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
156
10,000 liraya bajaj pulsar 200rs abs li alınır, cbr250 bulunur, olmadı benelli tnt25 beklenir yuki ye para verilmez mondial al ama yuki alma isminde hayır yok
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
İyiki buraya yazmışsın. Kesinlikle alma 28hp filan hikaye onlar hep göz boyama. Alınacak motor değil. 10 bine cbr alabilirmiyim demişsinde hiçmi araştırmadın be kardeşim. 10 bine 2.el kawasaki ninja 250r - honda cbr250r - kawasaki z250sl - hyosung gt250r - bajaj rs200(0 km) - ktm duke200 - benelli tnt250 - sym wolf - hyosung gd250n gibi motosikletler alabilirsin
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Arkdaşım kullanmadım öncelikle bunu belirteyim fakat 2 hafta önce moto bike expo fuarına gittiğimde bir sürü motoru inceledim japonları geçtim çinliler arasında bile grenaj kalitesi düşük kalıyordu görüntüsüne diyeceğim yok ama üzerine oturupta grenajı bi tut kıyas et anlarsın.

lifan kpr 150 diye bir model çıkardı onuda bi gözden geçir malzeme kalitesi çokdaha iyiydi.
 
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
34
İyiki buraya yazmışsın. Kesinlikle alma 28hp filan hikaye onlar hep göz boyama. Alınacak motor değil. 10 bine cbr alabilirmiyim demişsinde hiçmi araştırmadın be kardeşim. 10 bine 2.el kawasaki ninja 250r - honda cbr250r - kawasaki z250sl - hyosung gt250r - bajaj rs200(0 km) - ktm duke200 - benelli tnt250 - sym wolf - hyosung gd250n gibi motosikletler alabilirsin

Teşekkür ederim. 7.000 Tl'ye satan bir arkadaşımız var. Fiziki olarak, söylediklerinizi de göz önünde bulundurarak gözlemleyeceğim.
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
213
Ben bu motorun 17 hp olan hava sogutmalisiyla 4000 km lık Ege Akdeniz turu yaptım. Toplamda 6000 km kullandım.
Kullandığım sure içinde mekanik veya elektronik problem yasamadim. Ama motora da baktim. Motor racing ama yorucu değil.

Eksi yönleri malzeme kalitesi kötüydü sinyaller yolculukta darbe almadigi halde kırıldı.
Yag eksiltiyor 1000 1250 km civarı yağ değişimi istiyordu
Ama bu su soğutmalı da nasil oldu bilmiyorum.

Yetkili servis garanti yedek parça bunlari unut. Öyle birşey yok. Başının çaresine bakacaksın. Sen ne veriyorsun bilmiyorum ama ben 6000 TL den fazla Yuki ye vermem.
 
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
34
Ben bu motorun 17 hp olan hava sogutmalisiyla 4000 km lık Ege Akdeniz turu yaptım. Toplamda 6000 km kullandım.
Kullandığım sure içinde mekanik veya elektronik problem yasamadim. Ama motora da baktim. Motor racing ama yorucu değil.

Eksi yönleri malzeme kalitesi kötüydü sinyaller yolculukta darbe almadigi halde kırıldı.
Yag eksiltiyor 1000 1250 km civarı yağ değişimi istiyordu
Ama bu su soğutmalı da nasil oldu bilmiyorum.

Yetkili servis garanti yedek parça bunlari unut. Öyle birşey yok. Başının çaresine bakacaksın. Sen ne veriyorsun bilmiyorum ama ben 6000 TL den fazla Yuki ye vermem.

Hiçbir şekilde parça bulunamıyor mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst