RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
52
Herkese Selam arkdaşlar...

36km de rks 150 almıştım. İzmir'den gelmesi kar yağışları falan derken biraz geç İstanbul'a ulaştı motor. karlar yüzünden 1-2 hafta kullanamadım daha sonrasında da motor çalışmadı :) servise verdim, 1 hafta serviste kaldıktan sonra motoru aldım ve şuanda işe gidip gelirken kullanıyorum yaklaşık 90km falan oldu...

asıl can sıkan kısım motor henüz rodaj aşamasında olduğundan mıdır? bilmiyorum ama 2.vitesde 6-8 bin devir arası 40-50km den yukarı çıkmıyor ve aşırı derecede bağırıyor. vites bazen 1 den yukarı çıkmıyor, 1'e inmiyor:) ve park ettikten sonra acayip bir koku... lastiklerin üzerinde "Naylon" yazmasında dolayı zaten çok hızlı gitmiyorum ama yüksek devirden dolayı sanırım 50km de çeyrek depo benzin gitmiş. :( yada göstergeler komple bozuk.

motor İzmir de iken bi 3 ay kadar kapalı garajda yattı... toplasam 3 kere falan çalışmıştır. -oda sadece çalışmıştır. yürümemiştir.-

bu arada motor ilk alındıktan sonra hiç bakıma gitmediği için RKS tarafından garanti dışı bırakılmış -Gaziantep fabrika öyle söyledi- servise motor çalışmadığı için götürdüğüm zaman 250 lira aldı.

motordan hiç memnun değilim, bazı sıkıntıları var ve motorun İzmir'den bana gelmesi servisi falan toplamda 5000-5500 liraya falan patladı ve daha fazla masraf yapmak istemiyorum.

sorun tahminen ne olabilir yada Anadolu Yakasında bildiğiniz sağlam geçirmeyecek tamirci var mıdır?
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Herkese Selam arkdaşlar...

36km de rks 150 almıştım. İzmir'den gelmesi kar yağışları falan derken biraz geç İstanbul'a ulaştı motor. karlar yüzünden 1-2 hafta kullanamadım daha sonrasında da motor çalışmadı :) servise verdim, 1 hafta serviste kaldıktan sonra motoru aldım ve şuanda işe gidip gelirken kullanıyorum yaklaşık 90km falan oldu...

asıl can sıkan kısım motor henüz rodaj aşamasında olduğundan mıdır? bilmiyorum ama 2.vitesde 6-8 bin devir arası 40-50km den yukarı çıkmıyor ve aşırı derecede bağırıyor. vites bazen 1 den yukarı çıkmıyor, 1'e inmiyor:) ve park ettikten sonra acayip bir koku... lastiklerin üzerinde "Naylon" yazmasında dolayı zaten çok hızlı gitmiyorum ama yüksek devirden dolayı sanırım 50km de çeyrek depo benzin gitmiş. :( yada göstergeler komple bozuk.

motor İzmir de iken bi 3 ay kadar kapalı garajda yattı... toplasam 3 kere falan çalışmıştır. -oda sadece çalışmıştır. yürümemiştir.-

bu arada motor ilk alındıktan sonra hiç bakıma gitmediği için RKS tarafından garanti dışı bırakılmış -Gaziantep fabrika öyle söyledi- servise motor çalışmadığı için götürdüğüm zaman 250 lira aldı.

motordan hiç memnun değilim, bazı sıkıntıları var ve motorun İzmir'den bana gelmesi servisi falan toplamda 5000-5500 liraya falan patladı ve daha fazla masraf yapmak istemiyorum.

sorun tahminen ne olabilir yada Anadolu Yakasında bildiğiniz sağlam geçirmeyecek tamirci var mıdır?

Merhaba; Tamirci konusunda bişey diyemeyeceğim yer itibariyle fakat motosiklet hakkında bikaç şey söyleyebilirim.Sıfır aldım, yaklaşık 3500'dir kullanıyorum motosikleti..
O motosiklet kar altındamı yattı, almadan önce ne durumdaydı bilmiyoruz düşmesi vs. bi arızası varmıdır.36 km'nin doğru olduğunu varsayalım bu durumda:rodajdaki motosikleti zorluyormuşsunuz gibime geldi 8000 devir falan..
Bu arada o hızlar normal bendeki de ikinci viteste aynı hızı yapıyor mesela, yüzellilik motosiklet ikinci viteste daha ne yapsın, motosikletin vites aralıkları kısa zaten son hızı da 115 hadi 120 olsun.Dördüncü vites üst devirlerde doksan üzerini rahat görüyor zaten.Yol boş değilse, iş saati falansa beşe hiç atmıyorum misal, kompresyonla yavaşlıyorum gazı kapattığında ellilere iniyor bence bu iyi bişey çünkü lastikleri berbat freni ne kadar az kullansam o kadar iyidir:) sonra hızlanması sınıfına göre iyi.. seksenbeş doksanla bayır çıkıyor..
Şu yirmi gün önceki karlı havalarda onbeş gün açık havada kaldı, kar kesilince eksi havada ikinci marşta çalıştı jiklesiz.Vites geçişleri rodaj sonrası düzelecektir diye düşünüyorum, belki yağla da alakalı olabilir..
Genelde devirli kullanıyorum 12,5 kuruş gibi tüketimi var..

Boyunuz uzun değilse oturuş pozisyonu çok güzel, depo dizlerle skıştırılabiliyor..

Yazdıklarınıza karşılık gibi algılamayın lütfen,nası bi motosiklet diye düşündüğünüzü varsayarak yazıyorum yani bunları, arada,nasıl ? diye soranlara bi kullanıcı yorumu olsun genel olarak memnunum motosikletten. (şehir içi)

Yeni alınan bi motosiklete masraf yapmak üzücü tabii güzel bi elden geçirince düzelir diye umuyorum... Servis falan sıkıntılı işler genelde :)
Ben bile bile garanti dışına çıkarttım servisine gitmeyerek.

Parça değişmeyecekse bi bakım parasına hallolur aıza varmış gibi bi izlenim edinmedim yazdıklarınızdan, tabii pazarlık şart!

Nesi kötü; servisi ve distrübütörü..Sitesinde ne bi parça fiyatı var, ne servisleri dışına parça satıyorlar..Toplanmayla ilgili problemler olabilir,balans v.s. isteyebilir yani.. tekrar edeyim lastikleri cidden çok kötü..(ve orjinal ebatta michelin, pirelli... maalesef yok!)
Bildiğimiz japonların dışında motosiklet düşünenler için yazdığım bazı olumsuzları gözönüne alarak yine de memnunum motosikletten..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

Tamirci konusunda bol şans:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

Sonradan dikkatimi çekti o 250 tl'yi ne için istediler diye..Kawa olsa anlarımda..İşçiliğin saati belli değil mi?Ben yağımı da alıp gitmiştim, cebimden para çıkmadı..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
52
yorumun için teşekkürler daha dikkat edeceğim...

servise gelince karlı havalarda brandalı şekilde yattı motor, zaten bana gelmeden önce de 3 ay kadar yatmış motor. muhtemelen ya karbüratör tıkanda yada akü boşaldı ama servis verdik 1 hafta kaldı zincir yağlamışlar (beyaz bişi sıkılmış, lastiklere de bulaşmış çıkmıyor.) akü şarj falan derken 250 bayıldık mecburen...-daha ilk motor ne derlerse tamam diyeceğiz-

motorun aslında sürüş keyfi falan güzel boyum 175 rahat kullanıyorum kullanım açısında sıkıntım yok. o vites ve bağırması canımı sıkıyordu. dün akşam bağırmadan kullanmaya çalışayım dedim. 1,2,3 derken 3. vites de motorun daha rahat ve bağırmadan gittiğini farkettim. trafik olan bi yolda gittiğim için genelde 3'e takmıyordum. 3.vites de gayet güzel ve bağırmadan yol alabildim.
 
Katılım
8 Eyl 2015
Mesajlar
31
Herkese merhaba arkadaşlar, 3bin km de yeni aldım motoru. 200km yol yaptım ve yaşadığım tek sorun var o da bi yarım saat veya daha fazla gezdikten sonra boşa geçmekte biraz sorun yaşıyor ama diğer vitesler direk geçiyor. Nedeni hakkında bir bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim. Ve lastikleri gerçekten çok dandik korkuyorum giderken, ön lastiği değiştirmek istiyorum ne takabilirim önerinizi almak istiyorum.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
319
herkese iyi aksamlar arkadaşlar

apachemi satıp almayı düşünüyorum

apachede olupta bunda olmayan bunda olupta apachede olmayan neler var

tecrübeli arkadaşlar yazarsa sevinirim neden dersenizde ilk motoru olan kişiler farkı anlayamaz :)

ayrıca düşük kmlerde satışa cıkarılmış çok fazla sayıda rks örnek vermek gerekirse apache 30bin km yi yağına suyuna bakarsan masraf cıkarmadan götürüyor bunda ne gibi sıkıntılar var
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
RKS 150 TİTANİC modiiye ön dişliler,,,

14,,,15,,,ve 16 olarak imal edilmiştir,,,

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-rks-150-titanic-on-disli%2Crks-150-modiiye-disli.rks-150-16-on-dis-278387422/detay









http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-rks-150-titanic-on-disli%2Crks-150-modiiye-disli.rks-150-16-on-dis-278387422/detay
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
herkese iyi aksamlar arkadaşlar

apachemi satıp almayı düşünüyorum

apachede olupta bunda olmayan bunda olupta apachede olmayan neler var

tecrübeli arkadaşlar yazarsa sevinirim neden dersenizde ilk motoru olan kişiler farkı anlayamaz :)

ayrıca düşük kmlerde satışa cıkarılmış çok fazla sayıda rks örnek vermek gerekirse apache 30bin km yi yağına suyuna bakarsan masraf cıkarmadan götürüyor bunda ne gibi sıkıntılar var

Hocam merhabalar. 2 motoru da aktif olarak kullanan birisi olarak cevap vereyim sana. Şuan haftanın 5 günü Apache kullanıyorum. 2011 yılında 2. El olarak 750 km'de almıştım Apache'mi. Şuan 19 binde.

Rks arkadaşımın ve o da hemen hemen 2 yıldır biniyor. Çok aktif kullanıyor. 28 bin km'de.

*RKS'de olup ta Apache'de olmayan hiçbir özellik yok.
*Titreşim olarak bakarsan Rks daha az titriyor.
*Performans dersen Apache daha önde.
*Sağlamlık dersen ikisi de sağlam motor, fakat Apache mekanik olarak daha sağlam bence. Grenaj olarak ta (Örneklemeyi arkadaşımın ve benim motorum üzerinden yapıyorum, onun yaşadığı sorunlar ve yaptığı masraflar benim en az 3 katım)
*görüntü olarak bence daha çok albenisi olan Apache. Tasarımı gerçekten hoş.


Apache kullanıyorsan ve artık biraz daha yavaş kullanacağım diyorsan Rks alabilirsin. Apache daha seridir ve hemen hemen aynı yakıtı yakarlar. Benim aklıma gelenler bunlar.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
319
teşekkür ederim ilginiz için
peki neden düşük kmlerde satılıyor apache 50bin 100 bin 150 bin faal olarak kullanılıyor ama rks 5bindeki makina bile satışta oluyor
 
Katılım
17 Haz 2015
Mesajlar
3
Selam arkadaşlar motorumun lastik havası azaldı ancak basınç değerlerini bilmiyorum ve kullanmak istemiyorum böyle. Hava basınç değerlerini yazarsanız çok sevinirim. Orijinal lastikleri var üzerinde
 
Katılım
19 Ara 2015
Mesajlar
31
Merhaba arkadaşlar öncelikle öğrenciyim ve bu motoru 2. El almak istiyorum 2. El temiz fiyatları nasıl dır sahibinden de 3.700 km 2013 3.000 TL istemiş nasıl iyimi fiyatı yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
27
Merhaba arkadaşlar herkese iyi akşamlar.

Daha yeni RKS titanic 150 aldım ve açıkcası motosiklet hakkında çok fazla teknik bilgi sahibi değilim. Sizden şu konuda yardım istiyorum.

Şimdi motosikleti sorunsuz çalıştırıyorum yani marş basmada sorun yok, uzun kısa farlar yanıyor, sinyal ışıkları da sinyal verilmediği sürece sıkıntısız yanıyor ancak sinyal vermek istediğimde sadece sol arka sinyal veriyor; önler ve sağ arka çalışmıyor. Ayrıca arka frene bastığımda da stop lambası çalışmıyor sadece ön frenle çalışıyor. Sizce bu sorunun kaynağı ne olabilir, nerelere kontrol etmem lazım?
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Yeni derken sıfır mı? Sıfırsa derhal servise gidiniz.
Fren lambası konusunda, sadece arka frende çalışmaması, arka fren kablosunda sorun olabilir. Sinyal lambalarında ise belki ampuller belki de kablolarda sıkıntı olmuş olabılır. Garantisi yoksa, servis yerine iyi bir motosiklet elektirikçisine gidiniz .
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
27
Yeni derken sıfır mı? Sıfırsa derhal servise gidiniz.
Fren lambası konusunda, sadece arka frende çalışmaması, arka fren kablosunda sorun olabilir. Sinyal lambalarında ise belki ampuller belki de kablolarda sıkıntı olmuş olabılır. Garantisi yoksa, servis yerine iyi bir motosiklet elektirikçisine gidiniz .

Yeniyi bugün aldım anlamında söylemiştim; motosikleti 2.el aldım. Bi servise gitmek gerekecek büyük ihtimal
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Meraba arkadaşalr motosikleti hava filtresi nerede ve asıl değiştirilir bide Normal koşullarda kaç km de değiştirilmelidir? Bilgi verirsen sevinirim. Şimdide teşekkürler.
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
19
Merhaba arkadaşlar, rks 150'nin arka amortisör ayarlarını o yayları kıvırarak mı yapıyoruz ? Ben daha rodajdayım, sanki çukurdan tümsekten geçerken arka taraf sarsıntıyı hissettiriyor gibi geliyor. Yani hiç yaylanma falan yok gibi. Ne dersiniz yoksa hiç dokunmayayım mı ? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst