KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-ktm-duke-200-accel-motor-koruma-demiri-enduro-market-ten-252141123/detay/

MRB arkadaşlar linkdeki koruma demirini almayı düşünüyorum ne dersiniz tavsiye eder misiniz ? Orjinali 600 lira o kadar uçmaya gerek yok diye düşünüyorum. Bildiğiniz başka alternatif de varsa tavsiyelere açığım.


Mantıklı hatta pazarlık yap 250 ye bıraksın. yamulma falan yoksa gayet alınır yani. Ben bu motora bundan başka koruma demiri yakıştıramıyorum o yüzden alternatifim yok :)
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Evet beyler kısa zaman sonra inşallah 2.el bi Duke 200 almayı dusunuyorum, şehir içi kıvrakligi sebebiyle.Aklıma takılan bi kaç soru var.
2015 harici diğer modellerde herhangi bir iyileştirme yapildimi yoksa hepsi aynimi?
Yikama sonrasi gösterge buğulanmasi belli bir modeldemi yoksa şansami kalıyor buğulanma yapanlar yağmurda ne oluyor?
Piyasa olarak nasıl,mesela standart 2.el piyasasindan 500tl uygun koyunca hemen satılma gibi bi durum varmi?
Max kaç km de önerirsiniz?
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Evet beyler kısa zaman sonra inşallah 2.el bi Duke 200 almayı dusunuyorum, şehir içi kıvrakligi sebebiyle.Aklıma takılan bi kaç soru var.
2015 harici diğer modellerde herhangi bir iyileştirme yapildimi yoksa hepsi aynimi?
Yikama sonrasi gösterge buğulanmasi belli bir modeldemi yoksa şansami kalıyor buğulanma yapanlar yağmurda ne oluyor?
Piyasa olarak nasıl,mesela standart 2.el piyasasindan 500tl uygun koyunca hemen satılma gibi bi durum varmi?
Max kaç km de önerirsiniz?

Geçen yıl fuardan 0km. Duke200 aldım-buğlanma vb. bişey/ve herhangi bi sorun yaşamadım. 9.000km kullandım (hep uzun yol) ve geçen ay aldığım fiyata sattım.:)Tadı hala damağımda-kullanmayan bilemez.
 
Katılım
16 Nis 2015
Mesajlar
14
arkadaşlar merhaba.
manet değiştirmeyi düşünen arkadaşlara tavsiye ederim 1 aydan kısa sürede elime ulaştı. http://www.ebay.com/itm/261458799957?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

https://www.youtube.com/watch?v=pNhUX4ga014 şu videoyu izleyerek te kendim takabildim servise danıştım garantiyle ilgili bir sıkıntı olmaz dedi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------

L19Vro.jpg
 
Katılım
10 Kas 2015
Mesajlar
15
Arkadaşlar selam. Bir sorum olacak. 2013 model 200 Duke ABS var. Arka fren pedalı yamuk duruyor biraz. Arkadaşın motoruyla karşılaştırınca farkettim. Bir de motor soğukken ve düşük hızlarda arka frene hızlı bastığımda takırtı çıkıyor ve pedal ayağımı yukarı doğru itiyor. Yüksek hızlarda ve motor ısınmışken böyle bir problem yok. Başlarda ABS olduğunu düşünmüştüm (evet çok anlamıyorum :) ) Daha sonra pedaldaki yamukluğu farkedince iyice kıllanmaya başladım. Bu tarz bir durumla karşılaşan oldu mu daha önce?
 
Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
41
Gösterge Panelinden Gelen Ses

Merhabalar,

bu forumdaki ilk paylaşımım; ben yaklaşık 8 aydır duke 200 kullanıyorum 1200 km de. motorumun gösterge panelinden belirli devirlerde cızırtı geliyordu, paneli söktüm göstergenin altında paneli bir arada tutan bir vida var onu sıktım bir süre idare etti, tekrar ses gelmeye başlayınca işlemi tekrarladım ama bu kalıcı bir çözüm olmuyor. daha önce forumda bahsedilen panelin buhu yapma sorunu da bu vidanın gevşemesinden kaynaklanıyor olabilir.

bu konuda bana yardımcı olacak bir fikre sahip olan var mı ???

şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
18 Şub 2016
Mesajlar
8
Merhabalar,

Ben de pcx'i satıp duke 200 abs almak istiyorum.

Satmayı düşünenler maille irtibata geçebilirse memnun olurum. (Pcx'i henüz satmadım)
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
kahraman bildiğim kadarıyla sorularına cevap vereyim. 2012-13-14 duke ler aynı diye biliyorum. servisle konuşurken 2013 duke lerde 10-13k kmlerde motorda bi 400-500 tl lik bir sıkıntı çıkıyormuş dedi. benimki de 2013, 13bin bakımı ciddi bi bakım olacak gibi duruyor. ama benim gözlemlediğim kadarıyla motor çok sorunsuz harika bir motor. şehiriçi için biçilmiş kafta, direksiyonun genişliği, hafifliği, fren ve amortisörler, torku harika.

yıkama sonrası ben de buğu olmuyor. bi kaç yerden duydum ama karşılaşmadım. ama yıkamacıda yıkatırken geçen alt sakaldaki sticker ların yarısının kalktığını gördüm. yıkamacıya bırakıp almıştım. nasıl yıkadıysa davar, üzerinde durmak lazım. mümkünse kendin yıkayıp bakımını yapman lazım. piyasası bence çok iyi. duke alıcısı ne alacağını biliyor. abs lisinin bence piyasası daha iyiydi. ama 200 duke abs olmayacağı için nasıl etkiledi piyasayı bilmiyorum. insanlar bilinçleniyor. abs nin önemi tartışılmamalı bile bence. duke piyasası iyidir vel hasıl.

mak kaç km? ben alırken mak 10 bin diyordum. sonuçta 9000 de aldım motoru. eğer 13 bin üstüyse, bakımının düzgünce servisinde nasıl yapıldığını öğren bence. bunun dışında net sorularına başka arkadaşlar da cevap verir görünce. yanlışım varsa düzeltilsin.


hellmaster, linke bakamadım işteyim. ben de bir süredir kısa turuncu veya beyaz elçik ve elçik koruma bakıyorum. (motorum beyaz) fotoğraf da koyarsan sevinirim.

yemrepolat, arka fren pedalı kaynaklı benim de. arka frenle ilgili bende burda bişiler yazmıştım. fren hissiz geliyor bana. esneme mesafesi mi denir bilmiyorum ama basınca kısacık ve çabuk bitiyor. sanırım sen de alışamadın henüz ve kitliyorsun arka freni. abs dir o. ön freni iyice kullanmak gerekiyor.

başardinmez, problem vida gevşemesi olabilir. ben de geçen hafta egsozun altındaki ile alt sakalı alttan tutturan vidanın düştüğünü fark ettim. motordan egsoza bağlanan borunun bağlantısı gevşemiş biraz. servise götürdüm. vida sipariş edildi, takıldı. ama o boruyu uğraşmak istemedikleri için sanırım söküp tam oturtmadılar. problem olur mu dedim, çıkmadıkça olmaz dedi usta ama ben bu tavırlarından rahatsız oldum. müsait zamanda fotoğraf çekip eski duke çülerden fikir isteyeceğim. gurubu canlı tutalım arkadaşlar.
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
kahraman bildiğim kadarıyla sorularına cevap vereyim. 2012-13-14 duke ler aynı diye biliyorum. servisle konuşurken 2013 duke lerde 10-13k kmlerde motorda bi 400-500 tl lik bir sıkıntı çıkıyormuş dedi. benimki de 2013, 13bin bakımı ciddi bi bakım olacak gibi duruyor. ama benim gözlemlediğim kadarıyla motor çok sorunsuz harika bir motor. şehiriçi için biçilmiş kafta, direksiyonun genişliği, hafifliği, fren ve amortisörler, torku harika.

yıkama sonrası ben de buğu olmuyor. bi kaç yerden duydum ama karşılaşmadım. ama yıkamacıda yıkatırken geçen alt sakaldaki sticker ların yarısının kalktığını gördüm. yıkamacıya bırakıp almıştım. nasıl yıkadıysa davar, üzerinde durmak lazım. mümkünse kendin yıkayıp bakımını yapman lazım. piyasası bence çok iyi. duke alıcısı ne alacağını biliyor. abs lisinin bence piyasası daha iyiydi. ama 200 duke abs olmayacağı için nasıl etkiledi piyasayı bilmiyorum. insanlar bilinçleniyor. abs nin önemi tartışılmamalı bile bence. duke piyasası iyidir vel hasıl.

mak kaç km? ben alırken mak 10 bin diyordum. sonuçta 9000 de aldım motoru. eğer 13 bin üstüyse, bakımının düzgünce servisinde nasıl yapıldığını öğren bence. bunun dışında net sorularına başka arkadaşlar da cevap verir görünce. yanlışım varsa düzeltilsin.

Cevap için tesekkürler..
 
Katılım
16 Haz 2013
Mesajlar
13
Arkadaşlar herkese merhaba,

Size danışmak istediğim birkaç konu var özellikle servis ve yedek parçayla ilgili.9000tl ye kadar naked bir motosiklet bakıyorum,Duke 125/200 e karar verdim gibi fakat servis konusunda ciddi çekincelerim var.5000km bakımı için filtre değişimi ve zincir gergisine 350tl. ödendiğinde şahit oldum.Bu bir soygun değil midir?Sizler bakımlarınızı bu yetkili soyguncu servislerinde mi yaptırıyorsunuz veya sanayi vs. gittiğiniz iyi bir özel ktm ustası mı var?
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar herkese merhaba,

Size danışmak istediğim birkaç konu var özellikle servis ve yedek parçayla ilgili.9000tl ye kadar naked bir motosiklet bakıyorum,Duke 125/200 e karar verdim gibi fakat servis konusunda ciddi çekincelerim var.5000km bakımı için filtre değişimi ve zincir gergisine 350tl. ödendiğinde şahit oldum.Bu bir soygun değil midir?Sizler bakımlarınızı bu yetkili soyguncu servislerinde mi yaptırıyorsunuz veya sanayi vs. gittiğiniz iyi bir özel ktm ustası mı var?

garantinin delinmesini istemiyorsan senin de yetkili servise gitmen gerekiyor. garantisi dolunca bulunur güzel bir usta götürülür. bende de şuan durum bu
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Arkadaşlar herkese merhaba,

Size danışmak istediğim birkaç konu var özellikle servis ve yedek parçayla ilgili.9000tl ye kadar naked bir motosiklet bakıyorum,Duke 125/200 e karar verdim gibi fakat servis konusunda ciddi çekincelerim var.5000km bakımı için filtre değişimi ve zincir gergisine 350tl. ödendiğinde şahit oldum.Bu bir soygun değil midir?Sizler bakımlarınızı bu yetkili soyguncu servislerinde mi yaptırıyorsunuz veya sanayi vs. gittiğiniz iyi bir özel ktm ustası mı var?

yamahada aynı parayı aldı. 320 tl ödemiştim ama 10 bin bakımıydı yani çok bir şey farketmiyor merak etme.
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
benim motorun garantisi bitti. ben de servis dışında düzenli gidebileceğim bir usta arıyorum istanbul avr.'da. bir kaç arkadaş yamaha zeytinburnu servisini önerdi. senin tavsiye edebileceğin bi yer var mı?
 
Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
41
Kuyruk kısaltma

Selam,

Duke 200 için kuyruk kısaltma yapan var mı acaba, orjinal "short leciense holder" ismiyle geçen parça çok pahalı internette alternatif parçalarda pek uygun fiyatlı değil.
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
1
Çanta Taşıma Demiri imalatı

7gYJNP.jpg
Merhaba, aranıza yeni katıldım. 10 gün önce KTM Duke200 motosiklet aldım.ilk işim arka çanta taşıma demiri yaptırmak oldu...Bursa'da demirci Burhan Usta ile birlikte güzel bir çalışma yaptık...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------

4rDAaJ.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
41
Duke 200 gerçekten çok güzel bir motor hele de stickerlar ile askeri kamufle yapınca harika ötesi oluyor.
cbr 125, ninja 250sl ve msx125i bırakıp deli gibi bu motor için para biriktirmeye başladım.

arkadaşlar size sorum da tam olarak şu; arabayla normalde 7-8 saat süren bir yolu yavaş yavaş 15 saatte veya 1-2 gün boyunca geceleri pansiyonda uyuya uyuya artçılla gitmek bu motoru zorlar mı?

motor çok güzel, iyi hoş fakat bir motor aldım mı da uzun yol yapmasam deliririm sanırım. :D

edit: a ehliyet için a2 ehliyete 2 senedir sahip olmamız gerekiyormuş. a2 ile bu motoru sürebilir miyim?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Duke 200 gerçekten çok güzel bir motor hele de stickerlar ile askeri kamufle yapınca harika ötesi oluyor.
cbr 125, ninja 250sl ve msx125i bırakıp deli gibi bu motor için para biriktirmeye başladım.

arkadaşlar size sorum da tam olarak şu; arabayla normalde 7-8 saat süren bir yolu yavaş yavaş 15 saatte veya 1-2 gün boyunca geceleri pansiyonda uyuya uyuya artçılla gitmek bu motoru zorlar mı?

motor çok güzel, iyi hoş fakat bir motor aldım mı da uzun yol yapmasam deliririm sanırım. :D

edit: a ehliyet için a2 ehliyete 2 senedir sahip olmamız gerekiyormuş. a2 ile bu motoru sürebilir miyim?

Geçen yaz 2 mola ile (kısa; çay/sigara) İstanbul-İzmir, İstanbul-Kırklareli(İğneada) 2 defa yapmıştum...Fizik kondisyonun iyise motor (duke 200) heryere gider,seni hiç ama hiç üzmez..(0km-10k kullandım). Sıfır sıkıntı,düşük yakıt tüketimi...:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------

Arkadaşlar Duke'me Ebay'dan aldığım depo sticker'ları (deponun boyasız/mat siyah kısmına denk gelen stickerlar,sağ ve sol),sıfır-ambalajında satılıktır. Arzu eden vatandaş Ebay ilan nosu: 121732744883. Gelen fiyat altına verecem.:wiinkk: duke 125,200,250 ve 390'lara tam uyumludur.:)
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
41
Geçen yaz 2 mola ile (kısa; çay/sigara) İstanbul-İzmir, İstanbul-Kırklareli(İğneada) 2 defa yapmıştum...Fizik kondisyonun iyise motor (duke 200) heryere gider,seni hiç ama hiç üzmez..(0km-10k kullandım). Sıfır sıkıntı,düşük yakıt tüketimi...:)

Valla içime çok güzel su serptiniz, çok teşekkür ederim. Peki abs olayını pek kestiremiyorum da uzun yolda absli duke 200 ile abssizin ne farkı olur acaba? :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst