Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Su yeni modeller geldikten sonra egzosu alttan yapabilirmiyiz acaba bide arka canta demirini nerden bulabilirim
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Iyi akşamlar. Bugün servisi 1000km bakımı için aradım sadece yağının değişeceğini söylediler. Motul yağ için 45 lira fiyat verdiler. Motul 5100 10w40 yağ koyduracağım. Yağ değişiminden başka birşeyin yapılması gerekiyormu?
 
Katılım
6 Ocak 2015
Mesajlar
46
Arkadaşlar ben bu motosiklete öldüm bittim, benim chopper aşkımdan da üstün geldi, motosiklet sürüşü için önemli olan çevik, iyi kaçıp yatan bir motosiklet olması hele hele Türkiye ve İstanbul yolları için önemli. Bu motosikleti sıfır mı almamı tavsiye edersiniz yoksa ikinci el mi? Yani kullanan canını çıkartmış mıdır? İkinci el olanları inceledim 6000 TL civarı, ee sıfırı zaten 8500 TL yani hangisi daha az masrafsız ve hatasız olur?
Elimdeki motosikleti en az 3500 TL'ye satacağım üzerine umarım bankalar kredi veriyordur.
Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Arkadaşlar ben bu motosiklete öldüm bittim, benim chopper aşkımdan da üstün geldi, motosiklet sürüşü için önemli olan çevik, iyi kaçıp yatan bir motosiklet olması hele hele Türkiye ve İstanbul yolları için önemli. Bu motosikleti sıfır mı almamı tavsiye edersiniz yoksa ikinci el mi? Yani kullanan canını çıkartmış mıdır? İkinci el olanları inceledim 6000 TL civarı, ee sıfırı zaten 8500 TL yani hangisi daha az masrafsız ve hatasız olur?
Elimdeki motosikleti en az 3500 TL'ye satacağım üzerine umarım bankalar kredi veriyordur.
Şimdiden teşekkürler.

Öncelikle merhaba. Msx çok keyifli ve ilgi çeken bir motosiklettir :) Istanbul trafigi msx ile çileden çıkıp eğlenceli bir hale dönüşüyor benim için. Motorun kıvraklıgı hafifligi ve aralardan rahatça geçmek süper. Eğer bütçenize uyarsa sıfır almanızı tavsiye ederim. Rodajı acaba nasıl yapıldı motor düşüp kalktımı herhangi bir sorunu kazası oldumu diye düşünmeden rahat rahat kullanmak benim için daha iyi. Tabi bu benim şahsi fikrim.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Kaza dışında msx in motorunun canı kolay kolay çıkmaz. İkinci ele de yönelebilirsiniz.
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
Arkadaşlar ben bu motosiklete öldüm bittim, benim chopper aşkımdan da üstün geldi, motosiklet sürüşü için önemli olan çevik, iyi kaçıp yatan bir motosiklet olması hele hele Türkiye ve İstanbul yolları için önemli. Bu motosikleti sıfır mı almamı tavsiye edersiniz yoksa ikinci el mi? Yani kullanan canını çıkartmış mıdır? İkinci el olanları inceledim 6000 TL civarı, ee sıfırı zaten 8500 TL yani hangisi daha az masrafsız ve hatasız olur?
Elimdeki motosikleti en az 3500 TL'ye satacağım üzerine umarım bankalar kredi veriyordur.
Şimdiden teşekkürler.

Sıfır alacak olursan ruhsat plaka masrafları ve lastik masraflarını eklersen 9000 tlyi geçecektir. En son incelediğimde sahibindendeki ilanların genelinde km çok fazla değildi. Bu motoru yurtdışında düzenli bakımlarla 40bin km kullanan gördüm. Hala ilk günkü performansında olduğunu söylüyordu. Diğer konuna da cevap yazdım aklına takılan olursa sorabilirsin.
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
138
Iyi akşamlar. Bugün servisi 1000km bakımı için aradım sadece yağının değişeceğini söylediler. Motul yağ için 45 lira fiyat verdiler. Motul 5100 10w40 yağ koyduracağım. Yağ değişiminden başka birşeyin yapılması gerekiyormu?

Fiyat normal, yağ disinda baska bisey yapilmasi gerekmiyor, zincir ayarin bozulduysa zincirin gerdirilmesini soyle, debriyaj ayarina falan bak baskada bisey yok.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Msxlerde cub motoru olduğu için daha dayanıklı diye tahmin ediyorum motor ömrü düzgün bir sekilde sürüldükce bakımlarınıda aksatmadıkca cok rahat yıllarca binlerce km gidebilir
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Fiyat normal, yağ disinda baska bisey yapilmasi gerekmiyor, zincir ayarin bozulduysa zincirin gerdirilmesini soyle, debriyaj ayarina falan bak baskada bisey yok.

Cok sagolun. Debriyaj ve zincir ayarini dediginiz gibi kontrol etmelerini soylerim. Hondanin ilk bakimda sadece yag parasini almalarini cok sevdim. Daha once yamaha kullaniyordum onu ilk bakima goturdugumde 80 lira gibi bir ucret almislardi
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
Bu aksam besiktasta bulusuyoruz msx kullananlar olarak. Dileyen buyursun gelsin
 
Katılım
6 Ocak 2015
Mesajlar
46
Sıfır alacak olursan ruhsat plaka masrafları ve lastik masraflarını eklersen 9000 tlyi geçecektir. En son incelediğimde sahibindendeki ilanların genelinde km çok fazla değildi. Bu motoru yurtdışında düzenli bakımlarla 40bin km kullanan gördüm. Hala ilk günkü performansında olduğunu söylüyordu. Diğer konuna da cevap yazdım aklına takılan olursa sorabilirsin.

Teşekkür ederim, ben bu motosikleti alıp uzun bir süre kullanıp ardından cafe racer tarzlara geçmek istiyorum. herkesin dediğine göre güven veren iyi bir motosiklet büyük bir naked ile başlayacağıma bu motosiklete hakim olup ustalaşıp kullanmak en mantıklısı sanırım herkes başlangıç motosikleti olarak büyükler değil de kesinlikle bununla sürüşe başlamalı
 
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
115
e4aaedf.jpg
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Turkiyede mi bunlar? Fuarda sanirim yokmus bu modeller, ben de turkiyeye gelmez bu sene diye dusunmustum.

Fuara gittim Honda standında bu model yok. Sordum gelecek mi diye, hayır dediler, konsept dediler. Ama ben yabancı sitelerde okudum konspt değil yeni model çıkmış hatta linklerini vereyim
https://www.motorcular.com/tr/modelTanitim/honda/msx-125/1058
http://www.morebikes.co.uk/new-honda-msx125-for-2016/
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/honda-updates-the-msx125-for-2016/30853.html


Sele yükselmiş.
Yeni koltuk ünitesi MSX çelik mono-omurga çerçevesi
yeni bir yakıt tankı ve yan paneller , ( LED stop lambası ile) LED far , kompakt , tepede toplanmış kuyruk ünitesi , yeni yüksek sele koltuk, asılı egzoz vardır.

güncellenmiş MSX125 2016 bahar Avrupa'da bayi olacak

DİYOLLLAAAA

Bu arada Egzoz tam bir NAKED olmuş ben çok beğendim.

Herkese sevgiler.

71250_16YM_MSX125.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Bugun 1000 bakimi icin servise gittim motul 5100 10w40 yag koyduracaktim fakat ellerinde kalmadigini soylediler ve onun yerine eneos marka yag koydular. Bu yag hakkinda bilgisi olan varmi? Yag degistikten sonra sanki motor bi agirlasti gibi. En kisa surede yagi motul ile degistirmelimiyim yoksa eneos marka konulan yagda is gorurmu?
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Bugun 1000 bakimi icin servise gittim motul 5100 10w40 yag koyduracaktim fakat ellerinde kalmadigini soylediler ve onun yerine eneos marka yag koydular. Bu yag hakkinda bilgisi olan varmi? Yag degistikten sonra sanki motor bi agirlasti gibi. En kisa surede yagi motul ile degistirmelimiyim yoksa eneos marka konulan yagda is gorurmu?

Memnun kalmassan değiştirirsin bi hafta falan dene beğenmessen değiştir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst