- Katılım
- 10 Ocak 2015
- Mesajlar
- 446
Su yeni modeller geldikten sonra egzosu alttan yapabilirmiyiz acaba bide arka canta demirini nerden bulabilirim
Arkadaşlar ben bu motosiklete öldüm bittim, benim chopper aşkımdan da üstün geldi, motosiklet sürüşü için önemli olan çevik, iyi kaçıp yatan bir motosiklet olması hele hele Türkiye ve İstanbul yolları için önemli. Bu motosikleti sıfır mı almamı tavsiye edersiniz yoksa ikinci el mi? Yani kullanan canını çıkartmış mıdır? İkinci el olanları inceledim 6000 TL civarı, ee sıfırı zaten 8500 TL yani hangisi daha az masrafsız ve hatasız olur?
Elimdeki motosikleti en az 3500 TL'ye satacağım üzerine umarım bankalar kredi veriyordur.
Şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar ben bu motosiklete öldüm bittim, benim chopper aşkımdan da üstün geldi, motosiklet sürüşü için önemli olan çevik, iyi kaçıp yatan bir motosiklet olması hele hele Türkiye ve İstanbul yolları için önemli. Bu motosikleti sıfır mı almamı tavsiye edersiniz yoksa ikinci el mi? Yani kullanan canını çıkartmış mıdır? İkinci el olanları inceledim 6000 TL civarı, ee sıfırı zaten 8500 TL yani hangisi daha az masrafsız ve hatasız olur?
Elimdeki motosikleti en az 3500 TL'ye satacağım üzerine umarım bankalar kredi veriyordur.
Şimdiden teşekkürler.
Iyi akşamlar. Bugün servisi 1000km bakımı için aradım sadece yağının değişeceğini söylediler. Motul yağ için 45 lira fiyat verdiler. Motul 5100 10w40 yağ koyduracağım. Yağ değişiminden başka birşeyin yapılması gerekiyormu?
Su yeni modeller geldikten sonra egzosu alttan yapabilirmiyiz acaba bide arka canta demirini nerden bulabilirim
Fiyat normal, yağ disinda baska bisey yapilmasi gerekmiyor, zincir ayarin bozulduysa zincirin gerdirilmesini soyle, debriyaj ayarina falan bak baskada bisey yok.
Sıfır alacak olursan ruhsat plaka masrafları ve lastik masraflarını eklersen 9000 tlyi geçecektir. En son incelediğimde sahibindendeki ilanların genelinde km çok fazla değildi. Bu motoru yurtdışında düzenli bakımlarla 40bin km kullanan gördüm. Hala ilk günkü performansında olduğunu söylüyordu. Diğer konuna da cevap yazdım aklına takılan olursa sorabilirsin.
Turkiyede mi bunlar? Fuarda sanirim yokmus bu modeller, ben de turkiyeye gelmez bu sene diye dusunmustum.
Arkadaşlar msx lere kampanya yapmışlar, sıfırı 7600 e veriyorlar ve karta da taksit yapmışlar. Almak isteyenler kaçırmasın.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-son-kampanya-254564052/detay
Bugun 1000 bakimi icin servise gittim motul 5100 10w40 yag koyduracaktim fakat ellerinde kalmadigini soylediler ve onun yerine eneos marka yag koydular. Bu yag hakkinda bilgisi olan varmi? Yag degistikten sonra sanki motor bi agirlasti gibi. En kisa surede yagi motul ile degistirmelimiyim yoksa eneos marka konulan yagda is gorurmu?