Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 May 2014
Mesajlar
23
Demirciye arka çanta için demir yaptırmaya gerek yok z öne 150 nin arka demiri uyuyor ben öyle yaptım daha önce resimlerini formda 30.sayfada paylaştım video ıçin tesekkurler emeğine sağlık
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Arkadaşlar motosikleti hafif sağa çeken var mı, sıfır aldım normal kullanımda farketmiyor fakat elleri bıraktığımda sağa çekme var
 
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
1
Kardeşim benimki de sağa çekiyo elleri bırakınca

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

Arkadaşlar motorumla 1000 km yi devirdim, soğukken jiklesiz çalıştırıyorum bin devirde bi süre çalıştıktan sonra stop ediyor. Jikleyle çalıştırıp yarı konumda bırakıyorum bi süre öyle gidiyorum, jikleyi kapalı olursa motor soğukken boğuluyor gaz yemiyor stop ediyor. Normal mi bu çok canımı sıkıyor
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
selam millet. forumda birinin profil resmi : motosiklete gitmek isteyen birini sevgilisi enlinden tutup engel olmaya çalışıyordu. O profil kiminse resmi paylaşabilir mi?
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
Kardeşim benimki de sağa çekiyo elleri bırakınca

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

Arkadaşlar motorumla 1000 km yi devirdim, soğukken jiklesiz çalıştırıyorum bin devirde bi süre çalıştıktan sonra stop ediyor. Jikleyle çalıştırıp yarı konumda bırakıyorum bi süre öyle gidiyorum, jikleyi kapalı olursa motor soğukken boğuluyor gaz yemiyor stop ediyor. Normal mi bu çok canımı sıkıyor

Arkadaşlar motosikleti hafif sağa çeken var mı, sıfır aldım normal kullanımda farketmiyor fakat elleri bıraktığımda sağa çekme var


benim ki de sağa çekiyor beyler
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
Benimkinde öyle bişey yok. 2015 model. Lastik havalarınızı kontrol edin. Ön disk fren yamuk olabilir. Bunlara bi bakın.
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Beyler kaza yaptığımda vites pedalı ve fren pedalım ezilmişti.Orjinal parçası 50 TL civarı.Örnek veriyorum ybr, cbf veya başka markalarım vites pedalını taksam uyar mı? Yani bunlarda uyum sağlayacak alengirli birşey var mı yoksa sök tak hemen halledilecek basit bir sistem mi?
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
Beyler kaza yaptığımda vites pedalı ve fren pedalım ezilmişti.Orjinal parçası 50 TL civarı.Örnek veriyorum ybr, cbf veya başka markalarım vites pedalını taksam uyar mı? Yani bunlarda uyum sağlayacak alengirli birşey var mı yoksa sök tak hemen halledilecek basit bir sistem mi?

Spada anton 150. çoğu parçası uyuyor Sinan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------

Arka lastiğin orjinal ölçüsü 110 80 17. ben bunu 130 70 17 ye çevirsem nasıl olur? Bilgisi olan var mı ? yakıt artcak o kesin.

teknik sıkıntı oluşur mu ?
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Ben bayraklidaki büyük bir mosiklet lastikçisine gittim sordum.Kesinlikle orjinal ebatların dışına çıkmayın demişlerdi bana.
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
70
Merhaba ben de yeni aldım motoru sormak istediğim bir şey var telefon tutacağı kullanan var mı veya cam yapışkanlı olanı nere koyabilirim?

biraz gec oldu ama ... bu sekilde kullaniyorum. USB Chargeri Almanyadan aldim. 2,1mA ve Telefonlari hemen dolduruyor. Özel acip kapama salterli aldimki akküyü bitirmesin diye. aksi takdirde direk akküye bagli olan chargerler akküyü kisa zamanda bitiriyor. Malesef direksiyon kolu ortada olmadigi icin, ayna kolunun koruma mansetini kaldirdim ve SIM SIKI Bisikler ic lastigini doladim. Bir elimle tutarak manseti sapka gibi üstüne gecirdim ve biraktim. hemen esneme yaptigi icin ayni boru gibi kalinlasti ve bunun üzerine Navigasyon cantasini taktim. Navigasyon cok isime yaradi ve cok memnunum. Navigasyon cantasini(orjinal baglama halkasi var) düsme tehlikesine karsi, ince bir telle motorun direksiyonuna bagladim.











---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------

Bazı sorulara elimden geldiğince cevap vermeye çalıştım. Fakat birkaç konuyu atlamışım. Motosikletin detaylı incelemesi DEĞİLDİR !
Detaylı inceleme videosunu ayrı olarak çekicem. Faydalı olur umarım.

https://www.youtube.com/watch?v=zJytjJdPaOs

Merahaba azizim,

yan cantalari nereden aldin ve markasi nedir? yakindan resimlerini cekebilirsen sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
biraz gec oldu ama ... bu sekilde kullaniyorum. USB Chargeri Almanyadan aldim. 2,1mA ve Telefonlari hemen dolduruyor. Özel acip kapama salterli aldimki akküyü bitirmesin diye. aksi takdirde direk akküye bagli olan chargerler akküyü kisa zamanda bitiriyor. Malesef direksiyon kolu ortada olmadigi icin, ayna kolunun koruma mansetini kaldirdim ve SIM SIKI Bisikler ic lastigini doladim. Bir elimle tutarak manseti sapka gibi üstüne gecirdim ve biraktim. hemen esneme yaptigi icin ayni boru gibi kalinlasti ve bunun üzerine Navigasyon cantasini taktim. Navigasyon cok isime yaradi ve cok memnunum. Navigasyon cantasini(orjinal baglama halkasi var) düsme tehlikesine karsi, ince bir telle motorun direksiyonuna bagladim.

[url]http://fs5.directupload.net/images/160212/temp/qyivfpap.jpg[/URL]

[url]http://fs5.directupload.net/images/160212/temp/nc3km2dm.jpg[/URL]

[url]http://fs5.directupload.net/images/160212/temp/yb7k5z4v.jpg[/URL]

[url]http://fs5.directupload.net/images/160212/temp/54jthopm.jpg[/URL]

[url]http://fs5.directupload.net/images/160212/temp/izhtg7c8.jpg[/URL]

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------



Merahaba azizim,

yan cantalari nereden aldin ve markasi nedir? yakindan resimlerini cekebilirsen sevinirim.

Yan çantaları İzmir'de bi motosiklet mağazasından aldım. Markası TEX 84 diye geçiyor.
Bir tanıdığım kişi de aynı çantayı kullanıyor. Hatta videosunu bile çekti. Ben de zaten videoda biraz anlattım.
qP74D3.jpg

 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
70
seninkisi video da sari seritli gibi. 2 verziyonu var bu cantanin galiba. fiyatlar cok farkli .150 -200 arasi acayip degisiyor.

peki o cakarli ledleri nereden aldin ve adi ne olarak geciyor? marka vesayire?
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
seninkisi video da sari seritli gibi. 2 verziyonu var bu cantanin galiba. fiyatlar cok farkli .150 -200 arasi acayip degisiyor.

peki o cakarli ledleri nereden aldin ve adi ne olarak geciyor? marka vesayire?

Çantalar aynı model. Renk yansımasından dolayı o şekilde görünüyor. Sarı şeritli.

Çakarları tamamen kendim yaptım. Ayrı bir video çekicem.
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Beyler motosikletimi satıyorum kazadan sonra herhangi birşey değişmemiştir son hali bu şekildedir.Ön siperlik camını sökmüştüm onu da vereceğim, vites pedalı ve fren pedalını değiştirttireceğim.Motosiklet satılıktır almak isteyen syorulmaz61@gmail adresinden ulaşsın.3400 e vermeyi düşünüyorum.Niyeti olan varsa ulaşsın a dan z ye test edebiliriz herşeyi sağlam çalışır vaziyette.




 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
70
Merhaba,

Kazadan dolayimi satiyorsun ? Motor isine sonmu? Bende yakin zamanlarda gördügüm feci kazalar yüzünden Motoru satmak istemistim.
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Kazadan dolayı satıyorum ama nasipse tekrar motosiklet alacağım.Pulsar alma ihtimalim vardı, stop etme sorunu yüzünden pulsar almakta kararsızlaştım.En olmadı 6 ay sonra tekrar z-one s alırım.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Arkadaşlar merhaba, 2.el bir 180 z one almak üzereyim ama motorun birkaç problemi var konu açarak belirtmiştim zaten.

vites geçişleri sert motor çok titriyor, iki defa düşmesi olmuş çizik yok ama sol manet yamulmuş felan bunlar önemli değilde plakalıkda çatlak var titreşimden oldu diyor. bide mondial yazısı kazınarak sökülmüş, ondan sonra 2.viteste biraz hızlanayım dedim motor çat diye ses çıkarıp kendini boşa bıraktı sonra tekrar gaz almaya başladı aklıma en çok takılanda bu oldu. acaba motorun önemli bir kazası varda toplanmışmı sonradan olabilir mi ?
2014 model 12.600 km de en son 10.000 bakımı yapılmış
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst