Mutlu sona yaklaşıyoruz ve Kredi ile ekipman alımı :)

Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
inslalah :) bu arada birsey sorucam kaskin orasini burasini inceledim ama goremedim dediginiz tarihi ? nersinde yazarki bu tarih ve zaten baya dar oldu xl kafami sallayinca bolluk oluyor l ise dar gibi oluyor ne yapicam sizce hangisini aliyim ?

L olanini al dostum. Zamanla kask genisler tam oturur. Xl alirsan kafandan cikar. Ben olsam m beden bile denerdim.
Tarih kismiysa kask pedlerinin icerisinde yer aliyor cogu zaman.
 
Katılım
3 Şub 2014
Mesajlar
423
Motosikleti
Cruiser
Bu arada Large alman lazım kardeşim.. Zamanla bir miktar bollaşacaktır..
Ama eğer imaknın varsa o dar olan kaskı bi 5 dk tak başını ağrıtıyosa başka modelin Large ına bakarsın ;)
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
bende oyle tahmin ediyorum cunku xl kafamı sallayınca kask 1 saniye sonra arkadan geliyor :D . bu arada içine dışına baktım yoktu sadece gramaji ve deiğişik rakamlar olan bi etiketi vardi :(
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
inslalah :) bu arada birsey sorucam kaskin orasini burasini inceledim ama goremedim dediginiz tarihi ? nersinde yazarki bu tarih ve zaten baya dar oldu xl kafami sallayinca bolluk oluyor l ise dar gibi oluyor ne yapicam sizce hangisini aliyim ?

Icindeki etikette yazar. Egerki kaskin tam olarak kafana uymuyosa model degismeni oneririm. Malesefki internette begensekte kafaya uymayinca yapacak baska birsey kalmiyor :/
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
Icindeki etikette yazar. Egerki kaskin tam olarak kafana uymuyosa model degismeni oneririm. Malesefki internette begensekte kafaya uymayinca yapacak baska birsey kalmiyor :/

aynen oyle ben bayide beğendim ama takınca pek kafama uygun değil onu anladım başka modellere bakıcaz artık yardımcı oldugun ıcın cok saol :)

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/113642-kask-konusu.html

Bi göz at kardeşim istersen, bir videoda paylaşılmış..

inceliyorum tekrar teşekkürler :)
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
1 haftadir uykusuzum heycandan :)) . pazartesi odemesinde siknti yasadik dun bozuyuke gittik odemeyi eft olarak yaptik 4 ten sorna oldugu icin pazartesi gecer dediler ordan geri geldim eskisehire tabi hala uykusuzum nasil gecti yollar hic sorma :) . pazartesi yetistirmeye caliscam ama sali kesin dedi 1 hafta uzadi yani ama gec olsun guc olmasin herseyde vardir bir hayir :)

Tabi hocam her işte bir hayır vardır.. Heyecanla bekliyoruz teslim almanı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst