Mutlu sona yaklaşıyoruz ve Kredi ile ekipman alımı :)

Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
merhaba mt uyelerı 4 aydır tek hedefim olan motosiklete kavuşuyoruz sonunda :) . yarin bayiye gidicez babamla bakalım ktm duke 200 yada 250 alıcaz buyuk ihtimal ile 250 olucak . eğer bayide varsa ve yarin teslim ederlerse bol bol fotoğraf paylaşırım :cherry: :cherry: . birkaç sorum olucak öncelikle cevaplarsanız çok sevinirim .

ayakkabım eldivenim motosiklet pantolonum tamam , ama ceketim çinden aldıgım için amcaoğluna yolladım köyde kullandığı için hiç yoktan giysin diye ama bende kendime almak istiyorum bir ceket .300 tlye bir ceket buldum sağolsun forumdan bi arkadaşın kullanıcı yoruma göre beklentilerimi karşılıcak gibi . bu arada aklıma geldi kredi çeksem nasıl olur acaba ceket için dedim 2000 tl çekince 2130 tl ödiyeceğim geri mantıklı geldi 6 ay kredimi oraya yonlendırıp bi alpinstars ceket almayı dusunuyorum sızce mantıklımı ? yani almişken en güzelini almak istiyorum ama 6 ay boyuncada 330 tl odiyeceğim 70 tl kalıcak kredimden buda beni düşündürüyor yani siz olsanız neyaparsınız ?
son olarak motoru eğer orada teslim alırsak plaka ve ruhsat işlemleri için motoru kullanabılırmıyım trafikte sorun olurmuki plakasız gezmem sonuçta aynı gün içinde çıkmıyordur heralde :silent:
.bu arada bu gece nasıl uyuyacağım onuda hiç bilmiyorum :queen: :queen:
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Ktm bayisinden alınca 200 metre ileride ışıklarda 7 24 trafik duruyor.Olurda denk gelirsen çok pis koyar bak .Hayırlı olsun bu arada.Ktm sahibi ruhan özmerte söylede ceket alırken hatrı sayılır indirim yapıversin.
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
Hadi hayırlısı olsun güle güle kullan şimdiden :)
çok teşekkür ederim inşallah :).
Ktm bayisinden alınca 200 metre ileride ışıklarda 7 24 trafik duruyor.Olurda denk gelirsen çok pis koyar bak .Hayırlı olsun bu arada.Ktm sahibi ruhan özmerte söylede ceket alırken hatrı sayılır indirim yapıversin.

bu şairfuzulinin ordakini diyorsunuz saınırım orda bende goruyorum sık sık . heralde ilk için birşey demezler diye tahmin ediyorum :) .kask konusunda yardımcı oldular ceket konusunu hiç sormadım ama tavsiyeniz için teşekkürler birde orda bakarım ceketlere :)
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Güle güle kullan kardeşim.Ancak ilk girişte o kadar para vermektense ucuz yollu yinede asgari düzeyde koruyacak birşey alıp, daha sonra mont, kask, eldiven bu gibi ekipmanlardan beklentini daha iyi anlamış olursun.Sonrasında beklentine ve isteklerine göre daha üst düzey ekipman alırsın.Tabi karar senin.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
plaka ruhsat 1 gün içinde çıkar ama önce sigortayı yaptırmalısın.
 
Katılım
5 Şub 2016
Mesajlar
8
Güle güle kullan kardeşim.Ancak ilk girişte o kadar para vermektense ucuz yollu yinede asgari düzeyde koruyacak birşey alıp, daha sonra mont, kask, eldiven bu gibi ekipmanlardan beklentini daha iyi anlamış olursun.Sonrasında beklentine ve isteklerine göre daha üst düzey ekipman alırsın.Tabi karar senin.

Aynen , katılıyorum . Hayirli olsun simdiden darısı benim ve benim gibilere :D
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
plaka ruhsat 1 gün içinde çıkar ama önce sigortayı yaptırmalısın.

@Erdost teşekkür ederim dediğinde cok mantıklı aslında motoru 125 -250 den başlarken ekıpmanalrda oyle gitmek mantıklı olabilir . sigorta yı motor almadan yaptırabılıyomuyuz yoksa motoru bayiden alıp oylemi sigorta yaptırmamız gerekli o işlemleri hiç bilmiyorum bakalım yarın baya uğraşıcaz ozaman
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
@Erdost teşekkür ederim dediğinde cok mantıklı aslında motoru 125 -250 den başlarken ekıpmanalrda oyle gitmek mantıklı olabilir . sigorta yı motor almadan yaptırabılıyomuyuz yoksa motoru bayiden alıp oylemi sigorta yaptırmamız gerekli o işlemleri hiç bilmiyorum bakalım yarın baya uğraşıcaz ozaman

motosikleti adına fatura ettiriyorsun veya kimin üstüne istersen o fatura ile sigortadan fiyat alıp yaptırabilirsin babanın üstüne alman mantıklı olur. eğer daha önce aracı varsa ve kazaya karışmamışsa hasarsızlık indirimi alır ilk aracınızsa biraz yüksek çıkar.
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
motosikleti adına fatura ettiriyorsun veya kimin üstüne istersen o fatura ile sigortadan fiyat alıp yaptırabilirsin babanın üstüne alman mantıklı olur. eğer daha önce aracı varsa ve kazaya karışmamışsa hasarsızlık indirimi alır ilk aracınızsa biraz yüksek çıkar.

kaza derken oyle ufak tefek trafık içindeki kazalarda dahilmi ? kavşakta arabayla tokuşmuşlardı ön tampon düşmüştü bizim arabanın . eğer oyle ise babamın üstüne yaptırırz ilgilendiğin ve tavsiyen için teşekkürler :)
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Baharda ulaş bana beraber güzel yollara götürürüm.Envayi çeşit gözleme çay mekanlarına uğrarız @gokberg6426
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
sigorta bozulmuşsa yani karşı tarafın hasarını karşılamışsa hasarsızlık indirimi olmuyor ama yaş itibari ile daha uygun çıkar.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Hayırlı olsun inşallah bir pürüz çıkmaz:)
Duke 200 al o da yeter bence. Hem 250 den artan parayla kredi çekmeden ceketini alırsın.
Bayide fotoğraf çekmeyi unutma alırken aldıktan sonra...:)
 
Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
217
İlk izlenimleri fotoğrafları :) bireysel olarak önceden görmek isterim hayırlı olsun dostum :)
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
Hayırlı olsun inşallah bir pürüz çıkmaz:)
Duke 200 al o da yeter bence. Hem 250 den artan parayla kredi çekmeden ceketini alırsın.
Bayide fotoğraf çekmeyi unutma alırken aldıktan sonra...:)

amin teşekkürler . duke 200 ün sıfırı olmayabılırmış hem 250 de lastik debriyaj felan varya oyüzden aklımızı çelmişti :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

İlk izlenimleri fotoğrafları :) bireysel olarak önceden görmek isterim hayırlı olsun dostum :)

aa olurmu tabi yarın teslim alırsak motoru galerini doldururum fotoğraflarla :cherry: çok saol Mert bu arada :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst