- Katılım
- 13 Eki 2015
- Mesajlar
- 1,106
- Konu Yazar
- #1
merhaba mt uyelerı 4 aydır tek hedefim olan motosiklete kavuşuyoruz sonunda
. yarin bayiye gidicez babamla bakalım ktm duke 200 yada 250 alıcaz buyuk ihtimal ile 250 olucak . eğer bayide varsa ve yarin teslim ederlerse bol bol fotoğraf paylaşırım :cherry: :cherry: . birkaç sorum olucak öncelikle cevaplarsanız çok sevinirim .
ayakkabım eldivenim motosiklet pantolonum tamam , ama ceketim çinden aldıgım için amcaoğluna yolladım köyde kullandığı için hiç yoktan giysin diye ama bende kendime almak istiyorum bir ceket .300 tlye bir ceket buldum sağolsun forumdan bi arkadaşın kullanıcı yoruma göre beklentilerimi karşılıcak gibi . bu arada aklıma geldi kredi çeksem nasıl olur acaba ceket için dedim 2000 tl çekince 2130 tl ödiyeceğim geri mantıklı geldi 6 ay kredimi oraya yonlendırıp bi alpinstars ceket almayı dusunuyorum sızce mantıklımı ? yani almişken en güzelini almak istiyorum ama 6 ay boyuncada 330 tl odiyeceğim 70 tl kalıcak kredimden buda beni düşündürüyor yani siz olsanız neyaparsınız ?
son olarak motoru eğer orada teslim alırsak plaka ve ruhsat işlemleri için motoru kullanabılırmıyım trafikte sorun olurmuki plakasız gezmem sonuçta aynı gün içinde çıkmıyordur heralde :silent:
.bu arada bu gece nasıl uyuyacağım onuda hiç bilmiyorum :queen: :queen:
ayakkabım eldivenim motosiklet pantolonum tamam , ama ceketim çinden aldıgım için amcaoğluna yolladım köyde kullandığı için hiç yoktan giysin diye ama bende kendime almak istiyorum bir ceket .300 tlye bir ceket buldum sağolsun forumdan bi arkadaşın kullanıcı yoruma göre beklentilerimi karşılıcak gibi . bu arada aklıma geldi kredi çeksem nasıl olur acaba ceket için dedim 2000 tl çekince 2130 tl ödiyeceğim geri mantıklı geldi 6 ay kredimi oraya yonlendırıp bi alpinstars ceket almayı dusunuyorum sızce mantıklımı ? yani almişken en güzelini almak istiyorum ama 6 ay boyuncada 330 tl odiyeceğim 70 tl kalıcak kredimden buda beni düşündürüyor yani siz olsanız neyaparsınız ?
son olarak motoru eğer orada teslim alırsak plaka ve ruhsat işlemleri için motoru kullanabılırmıyım trafikte sorun olurmuki plakasız gezmem sonuçta aynı gün içinde çıkmıyordur heralde :silent:
.bu arada bu gece nasıl uyuyacağım onuda hiç bilmiyorum :queen: :queen: