Mutlu sona yaklaşıyoruz ve Kredi ile ekipman alımı :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Hayırlı olsun kazasız belasız . Bol bol fotoğraf bekliyoruz ona göre :)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
gökberkcim hayırlı olsun sevgili dostum. aydına gelirsen motorunla, mutlaka haber ver numaramı biliyorsun. :) dikkatli ol. sarhoş, kasksız, ekipmansız motosiklet kullanma :)
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
Hayırlı olsun kazasız belasız . Bol bol fotoğraf bekliyoruz ona göre :)

teşekkürler salı günü albüm yapıcam artık :mrgreen:
gökberkcim hayırlı olsun sevgili dostum. aydına gelirsen motorunla, mutlaka haber ver numaramı biliyorsun. :) dikkatli ol. sarhoş, kasksız, ekipmansız motosiklet kullanma :)
çok teşekkürler arabaya kısa mesafe olsa dahi kemerimi takarım . aydına daha geçende geldim ama merkeze gelemedık senin kamera tekrar aydına gitti bahsettiğim mt7 si olan kuzenime yolladım benim motor gelene kadar giysin diye :) . aydına gelirsem mutlaka gelirim eskişehirede beklerim önerilerin için çok teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Bir tur isteriz, doya doya bin pintilik yapma:)
Güzel makine almıssın, bahar gelsinde turlayalım anasını satim. 3 aydır motor oto parkda yatıyor.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
hayırlısı olsun gerçekten güzel motor tek silindirlerin en güçlüsü ve en hafifi :cat:
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
Hayırlı olsun. Mutlulukla bin. :D Allah kaza vermesin.

teşekkürler cümlemize vermesin amin :)

Bir tur isteriz, doya doya bin pintilik yapma:)
Güzel makine almıssın, bahar gelsinde turlayalım anasını satim. 3 aydır motor oto parkda yatıyor.

a abi olurmu oyle şey tabi :D ama 3-4 gündür hava çok iyiydi bugün bozdu bu arada pazartesi salı 10 derece hava bence çıkar artık makineyi :)
hayırlısı olsun gerçekten güzel motor tek silindirlerin en güçlüsü ve en hafifi :cat:

çok teşekkürler eğer abs r125 yada cbr 250 de olsa tercihim farklı olabılırdı ama ktm hastalığı işte insan bi kere gönül verince başka motoru pek düşünmüyor cok teşekkür ederim bu arada :)
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Mutlu sona sevindim. Hayırlı uğurlu olsun. İlk tavsiyem motoruna yaptırabiliyorsan kasko yaptır. İkinci tavsiyem de salı günü motoru almaya motosiklet tecrübesi olan biri gitsin. Eğitimini al, elin düşük cc li makinada (cbf 150) gaza bir alışsın. Fren yapmayı öğren. Uzun sürelere güvenli bir şekilde binersin motoruna. Zaten almışsın 1,5- 2 ay daha sabret derim ben. Tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
Mutlu sona sevindim. Hayırlı uğurlu olsun. İlk tavsiyem motoruna yaptırabiliyorsan kasko yaptır. İkinci tavsiyem de salı günü motoru almaya motosiklet tecrübesi olan biri gitsin. Eğitimini al, elin düşük cc li makinada (cbf 150) gaza bir alışsın. Fren yapmayı öğren. Uzun sürelere güvenli bir şekilde binersin motoruna. Zaten almışsın 1,5- 2 ay daha sabret derim ben. Tekrar hayırlı olsun.

yorumun ve tavsiyen için teşekkürler ama ben gidip alıcam büyük ihtimalle 2. vitesten yukarıyı geçmem sonra direk boş bi araziye :)
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
XR 1100'ün üretiminin durmuş olması gerekiyor. Alırken üretim tarihine bakın. Daha yeni bir model alın mümkünse.

tavsiyen icin tesekkurler bunu biliyorum konu acmistim soylemislerdi ama kutusunda duran bir kaska birsey olcagini sanmiyorum ama tabiki bakarim uretim tarihine :)
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Gökberk motoru alıncaortalıktan kayboldu, nerede resimler nerede o ilk heyecan :p
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
Gökberk motoru alıncaortalıktan kayboldu, nerede resimler nerede o ilk heyecan :p

1 haftadir uykusuzum heycandan :)) . pazartesi odemesinde siknti yasadik dun bozuyuke gittik odemeyi eft olarak yaptik 4 ten sorna oldugu icin pazartesi gecer dediler ordan geri geldim eskisehire tabi hala uykusuzum nasil gecti yollar hic sorma :) . pazartesi yetistirmeye caliscam ama sali kesin dedi 1 hafta uzadi yani ama gec olsun guc olmasin herseyde vardir bir hayir :)
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
tavsiyen icin tesekkurler bunu biliyorum konu acmistim soylemislerdi ama kutusunda duran bir kaska birsey olcagini sanmiyorum ama tabiki bakarim uretim tarihine :)

Baskan mesele kutuda durmasi degilki,mesele icindeki malzemenin omru. Sanirim 3 yil kadar suresi var,zaten 3 yil sonra kask biyere dusmese bile dusmus kadar oluyo. :) bu arada alda motoru bizimde yuzumuz gulsun :)
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
Baskan mesele kutuda durmasi degilki,mesele icindeki malzemenin omru. Sanirim 3 yil kadar suresi var,zaten 3 yil sonra kask biyere dusmese bile dusmus kadar oluyo. :) bu arada alda motoru bizimde yuzumuz gulsun :)
inslalah :) bu arada birsey sorucam kaskin orasini burasini inceledim ama goremedim dediginiz tarihi ? nersinde yazarki bu tarih ve zaten baya dar oldu xl kafami sallayinca bolluk oluyor l ise dar gibi oluyor ne yapicam sizce hangisini aliyim ?
 
Katılım
3 Şub 2014
Mesajlar
423
Motosikleti
Cruiser
Motosiklet aşkı böyle erotik başlıklar attırır işte :)
Senin heyecanını paylaşmış olduk, güle güle kullan kardeşim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst