- Katılım
- 13 Eki 2015
- Mesajlar
- 1,106
- Konu Yazar
- #41
Hadi hayirli olsun kardesim, allah kaza bela vermesin![]()
amin teşekkürler cümlemize vermesin
Hadi hayirli olsun kardesim, allah kaza bela vermesin![]()
Hayırlı olsun kazasız belasız . Bol bol fotoğraf bekliyoruz ona göre![]()
çok teşekkürler arabaya kısa mesafe olsa dahi kemerimi takarım . aydına daha geçende geldim ama merkeze gelemedık senin kamera tekrar aydına gitti bahsettiğim mt7 si olan kuzenime yolladım benim motor gelene kadar giysin diyegökberkcim hayırlı olsun sevgili dostum. aydına gelirsen motorunla, mutlaka haber ver numaramı biliyorsun.dikkatli ol. sarhoş, kasksız, ekipmansız motosiklet kullanma
![]()
Hayırlı olsun. Mutlulukla bin.Allah kaza vermesin.
Bir tur isteriz, doya doya bin pintilik yapma![]()
Güzel makine almıssın, bahar gelsinde turlayalım anasını satim. 3 aydır motor oto parkda yatıyor.
hayırlısı olsun gerçekten güzel motor tek silindirlerin en güçlüsü ve en hafifi :cat:
tesekkur ederim shoei xr1100 alicaz onuda anlastik ama daha teslim almadik 16.250 motor 1300 kask 400 tl plaka masrafi varmis daha sigorta icin konusmadik onuda sali gunu yazarimtekrar tesekkurler
Mutlu sona sevindim. Hayırlı uğurlu olsun. İlk tavsiyem motoruna yaptırabiliyorsan kasko yaptır. İkinci tavsiyem de salı günü motoru almaya motosiklet tecrübesi olan biri gitsin. Eğitimini al, elin düşük cc li makinada (cbf 150) gaza bir alışsın. Fren yapmayı öğren. Uzun sürelere güvenli bir şekilde binersin motoruna. Zaten almışsın 1,5- 2 ay daha sabret derim ben. Tekrar hayırlı olsun.
XR 1100'ün üretiminin durmuş olması gerekiyor. Alırken üretim tarihine bakın. Daha yeni bir model alın mümkünse.tesekkur ederim shoei xr1100 alicaz onuda anlastik ama daha teslim almadik 16.250 motor 1300 kask
XR 1100'ün üretiminin durmuş olması gerekiyor. Alırken üretim tarihine bakın. Daha yeni bir model alın mümkünse.
Gökberk motoru alıncaortalıktan kayboldu, nerede resimler nerede o ilk heyecan![]()
tavsiyen icin tesekkurler bunu biliyorum konu acmistim soylemislerdi ama kutusunda duran bir kaska birsey olcagini sanmiyorum ama tabiki bakarim uretim tarihine![]()
inslalahBaskan mesele kutuda durmasi degilki,mesele icindeki malzemenin omru. Sanirim 3 yil kadar suresi var,zaten 3 yil sonra kask biyere dusmese bile dusmus kadar oluyo.bu arada alda motoru bizimde yuzumuz gulsun
![]()
Motosiklet aşkı böyle erotik başlıklar attırır işte![]()
Senin heyecanını paylaşmış olduk, güle güle kullan kardeşim![]()