Mutlu sona yaklaşıyoruz ve Kredi ile ekipman alımı :)

Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Mumkunse almisken 250 sini al kardesim ekipmani tam dizmedende binme derim ☺
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
tavsiyeleriniz ve iyi dilekleriniz için teşekkürler birtek botum eksık ceketi motor alırken alıcam artık :) botuda aliexpresten sipariş verdim daha kargoda oda gelır heralde bi 10-12 güne :)
 
Katılım
15 Şub 2015
Mesajlar
159
Ya hala plaka ruhsat sigorta ile uğraşılıyor ya da bindi üzerine vuruyor kırbacı :mrgreen:
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
ahahha tesekkur ederim hayir pazartesi odemisini yapicaz sali oelimize ulascak anlastik bayi ile rc250 aldik duke almaya gidip rc aldik tum iyi dilekleriniz icin tekrar tesekkurler bura unuulurmu hic ;)
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
ahahha tesekkur ederim hayir pazartesi odemisini yapicaz sali oelimize ulascak anlastik bayi ile rc250 aldik duke almaya gidip rc aldik tum iyi dilekleriniz icin tekrar tesekkurler bura unuulurmu hic ;)

terardan hayırlı olsun . hangi bayiden ne kadara aldınız pazarlık şansınız oldumu + plaka sigorta masraflarınızıda belirtirseniz yeni motor alacak arkadaşlarada yol göstermiş olursunuz
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
terardan hayırlı olsun . hangi bayiden ne kadara aldınız pazarlık şansınız oldumu + plaka sigorta masraflarınızıda belirtirseniz yeni motor alacak arkadaşlarada yol göstermiş olursunuz

16.250 ye indirdiler plaka ruhsat masraflari hakkinda bilgim yok o bilgileride sali gunu paylasirim tekrar tesekkurler :)
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Hayirli olsun guzel motor almissin. Plaka ruhsat islemleri 200-300 tl tutuyor. Once motorun faturasiyla sigorta yapman gerek yoksa plaka cikaramazsin. Hadi hayirli olsun :)
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Reyiz hayirli olsun beaaa,benide artci alsanaaaa. Nolor,tirsak tirsak otururum arkanda beaaa :queen: kazasiz belasiz surusler dilerim :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
hayırlı olsun...

Duke ve RC ler kısa oranlı şanzıman dan dolayı çok atiktir yeni başlayan için, bol bol gaz açarsan başın belaya girebilir.

Onun dışında duke ve RC farketmez. 200 yerine 250 aldığına sevindim. Seneye hatta 2 yıl sonra bile giyersin:p
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
Hayirli olsun guzel motor almissin. Plaka ruhsat islemleri 200-300 tl tutuyor. Once motorun faturasiyla sigorta yapman gerek yoksa plaka cikaramazsin. Hadi hayirli olsun :)
iyi dilekleriniz için teşekkürler . 200-300 tl sigortayada bi 600 gitse 1 k daha gitti desenize :)

Reyiz hayirli olsun beaaa,benide artci alsanaaaa. Nolor,tirsak tirsak otururum arkanda beaaa :queen: kazasiz belasiz surusler dilerim :)
teşekkür ederim eskişehire gelirseniz neden olmasın tekra teşekkürler :)
hayırlı olsun...

Duke ve RC ler kısa oranlı şanzıman dan dolayı çok atiktir yeni başlayan için, bol bol gaz açarsan başın belaya girebilir.

Onun dışında duke ve RC farketmez. 200 yerine 250 aldığına sevindim. Seneye hatta 2 yıl sonra bile giyersin:p

iyi dilekleriniz için çok teşekkürler bende aslında korkuyordum 250 lik için ama zaten rodaj muhbbetiyle devir cok yukseltmıyeceğim . 1.5 ay sonra felanda eğitime gidicem ozamana kadarda rodaj tamamlanır diye tahmin ediyorum tekrar teşekkür ederim tavsiyeniz için :)
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
1,067
hayırlı olsun, hangi kaskı aldın bence kask monttan önemli kafayı koruyor sonuçta, ailenle yaşıyorsan kredini kullanabilirsin sıkışmazsın bence, bir de motor kaça geldi her şeyiyle
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
hayırlı olsun, hangi kaskı aldın bence kask monttan önemli kafayı koruyor sonuçta, ailenle yaşıyorsan kredini kullanabilirsin sıkışmazsın bence, bir de motor kaça geldi her şeyiyle
tesekkur ederim shoei xr1100 alicaz onuda anlastik ama daha teslim almadik 16.250 motor 1300 kask 400 tl plaka masrafi varmis daha sigorta icin konusmadik onuda sali gunu yazarim :) tekrar tesekkurler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst