- Katılım
- 5 Eyl 2005
- Mesajlar
- 1,490
- Konu Yazar
- #1
Ne termal çorap ne goretex bot, boşuna para bayılmışım. Isı kaynağı olmadı sürece o ayak üşür arkadaşlar. Ayaklar üşüdümü istediğin kadar kalın giyin illaki ısı kaybedersin. Aldığım ürün bu. thewarmingstore.com dan aldım, kablo ile ayaktabanına inen tabanlıklar. En güzel tarafı sadece parmak ucu değil topuklara kadar full resistans döşemişler. Direk aküye bağlı oldugu için pille uğraşmıyorsunuz. Bu soğuk havada daha dün İzmir İstanbul yaptım, ayaklarım sıcacık olduğu için keyifle geldim hatta yaktı bile ayaklarımı, arasıra kapattım. Chibodan alıp iade ettiğim tabanlıklar falan kıyas bile edilemez.. Kalın sağlıklıca.. fiyatı 90 dolar.
http://www.thewarmingstore.com/12vheatedinsolesandsocks.html
http://www.thewarmingstore.com/12vheatedinsolesandsocks.html