- Katılım
- 11 Ağu 2015
- Mesajlar
- 766
Iyi bence lastiklee falanda var ekipman falan normal gibi geldi bana
Yani bende o yüzden 2.500 yazdım yeni bir motorcunun isteyeceği A dan Z ye herşey var. Onlar olmasa 2.100 felan yazacaktım
Iyi bence lastiklee falanda var ekipman falan normal gibi geldi bana
Ama alıcılara yüksek geldi heralde yada sezondan dolayı motor bakan yok kimse satamıyor malum sitede
Yokmu arayan kisin zor satmasi olur sogukda pek binen olmaz
Takas felan isteyen oldu ama ciddi alıcı çıkmadı kötü zamanda satışa çıkardım

Merhaba dostlar gecenlerde yolda kalmistim motor gaz verince bogulup kapaniyordu. Once bujiye su kacti dedik ondan degilmis. Rolanti vidasinin yaninda duz tornavidayla donen benzin tahliyesi gibi bisey bar ondan biraz benzin akittim sonra calisti motor aklinizda olsun.
bu gün motora ilk marşı basıcaz inşallah![]()
motoru aldım bir sorun vardı onuda çözdün şükür motordan tuhaf bir ses geliyordu egsoztta ufak bir delik varmış
aynen aldım şuan gene rodaja başladık yahu) biraz subapları açık bıraktık biraz subap sesi var ama subap sesi olması sorun olmaz 500 de bi yağ değişimi tekrar subap ayarına sokarım bidaha tamam
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------