Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Ama alıcılara yüksek geldi heralde yada sezondan dolayı motor bakan yok kimse satamıyor malum sitede
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
motoru almak nasip olmadı cuma akşamı geldim sabah alırım dedim sbah kalkamadım hastalıktan pazar günüde kapalı gene yarına kaldı motorsuzluk çok koyuyor
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
260
Arkadaşlar iyi akşamlar...
Motoru satamıyorum bende ufak tefek rütuşlar yapayım dedim ,dün zinciri temizleyip yağladım bugün bujiyi değiştirdim aldığımdan beri olan bujiyi çıkarttım ngk buji taktım.internetten castrol yağ siparişi verdim .Şimdi bir hava filtresi uygulaması yapmayı düşünüyorum yardımcı olucaklar varsa buyrun.. Daha önce bu konu geçtmiştir muhtemelen ama bulamadım malum drift sayfası baya çok burada.hava filtrelerine bakıyorum önerilere açığım.mesela şu hava filtresi bizim motora olurmu:

daha önce yapanlardan fikirlerini bekliyorum.
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
23
Merhaba dostlar gecenlerde yolda kalmistim motor gaz verince bogulup kapaniyordu. Once bujiye su kacti dedik ondan degilmis. Rolanti vidasinin yaninda duz tornavidayla donen benzin tahliyesi gibi bisey bar ondan biraz benzin akittim sonra calisti motor aklinizda olsun.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Merhaba dostlar gecenlerde yolda kalmistim motor gaz verince bogulup kapaniyordu. Once bujiye su kacti dedik ondan degilmis. Rolanti vidasinin yaninda duz tornavidayla donen benzin tahliyesi gibi bisey bar ondan biraz benzin akittim sonra calisti motor aklinizda olsun.

Alalal onla ne alakasi varmiski acaba benzinden yapti heralde
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
motoru aldım bir sorun vardı onuda çözdün şükür motordan tuhaf bir ses geliyordu egsoztta ufak bir delik varmış
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
aynen aldım şuan gene rodaja başladık yahu :)) biraz subapları açık bıraktık biraz subap sesi var ama subap sesi olması sorun olmaz 500 de bi yağ değişimi tekrar subap ayarına sokarım bidaha tamam :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------


sabah ilk çalışma
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
aynen aldım şuan gene rodaja başladık yahu :)) biraz subapları açık bıraktık biraz subap sesi var ama subap sesi olması sorun olmaz 500 de bi yağ değişimi tekrar subap ayarına sokarım bidaha tamam :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
260
Mertcan yeni 'motorun hayırlı olsun.:)
...
Arkadaşlar

bu iki ateşleme bobini arasındaki fark nedir hangisi bizim motor için.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
pardon ben modifiye adınaltında aynısınsatılıyor sandum birinin şase si aynı - kısmı kendinden dir biri soketlidir orj almanızı tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst