Ve sonunda.... Büyük buluşma ZX10R

Katılım
5 Ocak 2016
Mesajlar
23
Merhaba arkadaşlar sonunda hayalime kavuştum yorucu oldu ama artık o benim :):queen::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Hayırlı olsun :) ama öyle kuru kuru kavuşma konusu olmaz nerde fotolar :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
konu açmaya üşenmiyosun fotoğraf koymaya mı üşeniyosun ayıptır yahu
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Biz fakirlere fotoğraf bile yok beyler . :p Hayırlı olsun kazasız belasız :)
 
Katılım
5 Ocak 2016
Mesajlar
23
p39CnkMAj
pb44cu12j
p36GBJYqj
p39CnkMAj
 
Katılım
5 Ocak 2016
Mesajlar
23
9CnkMA.jpg
oWvWn6.jpg
44cu12.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------

ku54JI.jpg
6GBJYq.jpg
JDysAL.jpg
 
Katılım
5 Ocak 2016
Mesajlar
23
teşekkür ederim arkadaşlar otobüse koyarken söktüm son fotoda görmüşşündür :) sade seviyorum bende
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Bu bildiğin uzay mekiği ya :D Aman Maşallah diyelim.Tekerin düz ,basın dik olsun.Kazasız belasız inşallah
 
Katılım
5 Ocak 2016
Mesajlar
23
amin arkadaşlar cok fena birşey bu yazarak kesinlikle anlatamam hem görüntü hem kalite hem güç ayrı bir dünya soguk havaya rağmen bütün takıldık birlikte benim olduğunu bilmek bile harika duygu inşallah isteyen herkes sahip olur birgün
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Ekipmanınız, daha düşük hacimli motosiklet tecrübeniz vardır herhalde. Kimse sormamış da motosikleti görünce?
 
Katılım
5 Ocak 2016
Mesajlar
23
Teşekkür ederim herkese tabiki hayır 14. motorum 2001 te mobylette ile başladım sırasıyla scooter cup ybr cbr125 gibi düşük cc motorlar ile devam ettim 2007 den bu gune kadar da 2005 600rr 2005 zx6r 2006 zx6r 2011 zx6r ve son olarak ta bu bebeği cıktığı günden beri kafama takmıştım hem tecrübe hemde maddi olarak yeni hazır oldu bugune kısmet oldu..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

arkadaşlar bu arada yıllardır forumlarda izleyici oldum ama son zamanlarda ben neden yazmıyorum dedim ve daldım bodoslama o yüzden tepeden girmiş gibi oldum :) ekipman olarak ta eşim de ve bende agv k3 serisi kask dainese mont ve çok kaliteli olmayan eldiven var pantolon ve ayakkabı hiç kullanmadım belki bu motorum için kullanabilirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst