Teşekkür ederim herkese tabiki hayır 14. motorum 2001 te mobylette ile başladım sırasıyla scooter cup ybr cbr125 gibi düşük cc motorlar ile devam ettim 2007 den bu gune kadar da 2005 600rr 2005 zx6r 2006 zx6r 2011 zx6r ve son olarak ta bu bebeği cıktığı günden beri kafama takmıştım hem tecrübe hemde maddi olarak yeni hazır oldu bugune kısmet oldu..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------
arkadaşlar bu arada yıllardır forumlarda izleyici oldum ama son zamanlarda ben neden yazmıyorum dedim ve daldım bodoslama o yüzden tepeden girmiş gibi oldum

ekipman olarak ta eşim de ve bende agv k3 serisi kask dainese mont ve çok kaliteli olmayan eldiven var pantolon ve ayakkabı hiç kullanmadım belki bu motorum için kullanabilirim