Yamaha 2016 fiyat listesi..Geçmiş olsun!

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Yamaha son iki yıldır yeni çıkan modellerininde rüzgarını arkasına alarak Hondayı fiyatları ile dövüyordu. Ama şimdi hedef değişti

Fiyat listesine bakarsak müşteriyi önce dövüp sonra youtube 18+ verisiyona koymayı düşünüyor. Anladınız siz:wiinkk:

sokullunun söylediği gibi millette sabah akşam rüyasında naked motor görüyordu, MT-07 sattı...

Ohhh ne güzel sezon başında yüzde on bindir tek seferde, ardından fuardan sonra bi yüzde 6-7, sonra ağustos bir yüzde 7 daha...

Türkiyede kimin maaşı yılda yüzde 25 bileşik faizle zam alıyor. Kazançları maymun ettiniz, pul ettiniz paşalar.

Ali koçun kendi beyanatı: Kantarın topuzu bu sefer fazla kaçtı sermaye tarafına doğru (bokunu çıkarttık) düzeltmessek sonumuz kötü bizi düzeltecekler diye...
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
454
adamlar bi tüketiciyi resmen enayi yerine koyuyor.avrupada senelerdir 8000yuro olan tenere.yazın 25 bindi.ama yuro 3.4 dü.şimdi 3.3.ne değişti.madem öyle niye yazın ortasında yapmadın bu zammı?çıldırmamak elde değil.düşünüyorum,bunun hükümetlen cartlan curtlan ilgisi yok arkadaş.adam malı kaldırmış geliyor.kaçarı göçeri yok.kawasaki takdir ediyorum.adamın dibi
 
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
12
İnsanlar motoru neden alıyordu? Arabaya göre ucuz diye, trafikte takılmamak için. Tamam hala trafikte takılmazsın ama yakında 250 cc motor fiyatları en ucuz arabalara yaklaşacak ve rahatlayacaklar. En kısa zamanda ehliyet+ekipman+motor üçlüsünü halletmek lazım yoksa alınmaz duruma gelecek. Şu anda en güzel alternatif Japonlarda msx 125 gibi. Küçük filan ama yapacak bir şey yok.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
motosiklet forumunda sürekli motosikletin yaygınlaşması için konuşulur uğraşılır ya,yanılmıyorsam iki yıl önce burda yine böyle bir muhabbete'bırakın yaygınlaşmasın yoksa bu firmalar 125 lik motoru bize sıfır otomobil fiyatına satarlar'diye yorum yapmıştım.
zannedersem şuan bu gerçekleşiyor,çünkü türkiyede bir malın sabit veya mantıklı bir fiyatı yoktur.vatandaşın kabul ettiği kadar yüksek fiyattan satma olayı vardır.
kusura bakmasınlar ama bizim millet motosiklete bu paraları vermez.en hasta motorcular bile ona o parayı vereceğime araba alırım demeye başlayacak,göreceksiniz.
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
426
İnsanlar motoru neden alıyordu? Arabaya göre ucuz diye, trafikte takılmamak için. Tamam hala trafikte takılmazsın ama yakında 250 cc motor fiyatları en ucuz arabalara yaklaşacak ve rahatlayacaklar. En kısa zamanda ehliyet+ekipman+motor üçlüsünü halletmek lazım yoksa alınmaz duruma gelecek. Şu anda en güzel alternatif Japonlarda msx 125 gibi. Küçük filan ama yapacak bir şey yok.

Aynen bir msx de ben almayi dusunuyorum. Hemde omurluk binmeyi dusunuyorum nasipse. Cogu motosikletten guzel tasarimi var.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Umutlar suzuki de :p Yamaha gibi bakalım milletin ağzına bir parmak bal çalıp piyasayı bir sallayım diyecek mi ? Bakak görek :mrgreen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Beşiktaş'lı değilim, ama fiyatları görünce şu tezahüratları geldi aklıma:

Hayal mi görüyorsun
Yoksa rüya mı
Çarşı geliyor çarşı
..... .....
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Zam haberi bizler için kara haberdir. Hayalini kurduğumuz motosikletleri bizden uzaklaştırır. Hayalimdeki motor TMAX zam listesinde yok. Millet fenalık geçirmesin diye koymamışlar. Elin Japonu bize acımaz. Fakat, Ankara da ekmeğe yüzde 33 zam gelmiş. Japonlara teşekkür mü etsek ne? "Ekmeğe bile yüzde 33 zam gelmiş. Bizde yüzde 33 koyuyoruz" deselerdi :) Tedbir olarak hayalimdeki motosikleti TMAX 530 veya Cygnus L olarak modifiye ettim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Ben herzaman söylüyorum.

Baba almayın 2 sezon altınızda ne varsa binin sıfır motor satışları dibe vursun, azıtan 2. el piyası da siz 2 sezon aynı motora binince kendi çalsın kendi oynasın...

Bunu biz yapmassak 2 seneye 250 ler 25'e sıradan orta sınıf bi enduro 45 bin 600cc SS 65-70 bin olacak bu çok açık artık.

Artık biliyoruz görüyoruz... gitmeyin şu bayilere. kaldırmayın bunların bi tarafını.
 
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
12
Aynen bir msx de ben almayi dusunuyorum. Hemde omurluk binmeyi dusunuyorum nasipse. Cogu motosikletten guzel tasarimi var.


Ben cruiser/chopper ve touring(goldwing, electra glide vb) tarzı motorları seviyorum. Fakat 125-250 cc'de bu tarz pek motor olmadığından dolayı diğer sevdiğim tür olan vintage tarzlara yönelmek istedim vanvan gibi fakat o da biraz pahalı geldi açıkçası. Geriye de spor veya naked'lar kalıyor. Spor tarzındakiler hiç hoşuma gitmiyor. Naked olarakta msx125 hem uygun hem güzel hem de küçük olduğu için öğrenirken rahat olacağını düşünüyorum daha sonrasında da yeni motor alırsam da bakkala,markete giderken kullanmak için satmayı düşünmem herhalde. Yakından da çok güzel duruyor ve küçük olması sırıtmıyor pek(170 cm boyda sırıtmıyor en azından.)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
bu saatten sonra eleştirmek için bile adını yazmam . reklemın iyisi kötüsü olmaz
 
Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
44
Revs your Pocket.Sıçtık geçmiş olsun.2016 da Nisanda motor alacam diye para biriktirdim,bok çuvalı gibi kaldık iyimi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yamaha'ya zam gelmemiş, sadece fiyatları artmış :)
 
Katılım
21 Şub 2015
Mesajlar
36
face de yazıştığım arkadaşlar doğrultusunda şubat ayında da hondaya geleceği söyleniyor. Zaten ederinden fazla değer biçilen motorlara para saçıyorduk ama yamaha kendini bile aştı. Arz talep noktasında illaki bir kesişme olacak ama yamaha bu noktadan ne derece memnun kalacak onu bilmiyorum. Şimdiye kadar lansman fiyatları girişlerinden harici bir fiyat indirimine gittiklerini hatırlamıyorum. Bu noktada hondadan az da olsa ümidim var ama yamaha dan hiç yok. Üst yazılarda bir arkadaş mail attığını yazmış. Bende sayfasını açtım. Bu yazıdan sonra bende bir içimi dökücem. Tavsiye edilir. Bence de tepki gösterilmesi gereken bir duruma dönüştü kanısındayım.
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
ya biride şu kıza, zenginler ölsün bugattiden selamlar diye bir video çekemedi ya ona yanarım :)))
ama kız sonradanda özür diledi.. sonuçda zenginlik göreceli bir kavram kime göre zenginsin diye düşünmek gerekir..


 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst