Yamaha 2016 fiyat listesi..Geçmiş olsun!

Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Yamaha saçma zamlarıyla meşhur zaten. Dert değil. R6 33 iken 39 a çıkmıştı şimdi 47 olmuş. R1 66 olmuştu yine saçma bi zamla 79 yaptılar.
Hiç yamaha almadım almamda zaten modellerinide sevmiyorum. R25 inde yedek parçalarına aşırı zam yapmıştılardı.
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
1,669
Arkadaşlar unutulan bir noktada,bunlar anahtar teslim fiyatı değiller,ruhsat ve sigorta masrafları hariçtir..Bilginize..
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
179
2. El fiyatları napcaz smdi :) Satmak gibi bir dusuncem yok ama oldugu yerde degerlendi diyebilir miyiz :D yamaha abartmis. R6 alınmaz bu saatten sonra sifiri
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Ülkede her şey çok normal her şey çok ucuz bi Yamaha mı dert oldu? Almayalım kardeşim napalım başka markalarda var. Bu kaçıncı konu artık gına geldi...
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
77
Nmax kullanicisi olarak yaza iron max alirim diyordum. Simdi 17bin fiyati gorunce once mantigim 250cc scoter ile bu fiyati yan yana koyamiyor sonra butcem. Yamaha bayilerinin burnundan kil aldirmayan tavri da zaten baska bir itici etkendi.

Ara ara baktigim sym joymax e ve muadil modellerine artik mecburen ciddi ciddi bakacagim herhalde. Bir japon kalitesi olmayacak belki ama mecburiyetler devreye girecek. Tamam eur kotu tamam ulke kotu her sey kaka ama bazi moddelere zam gelmezken bazilarina zam gelmesi de anlasilabilir gelmiyor.
 
Katılım
13 Nis 2014
Mesajlar
77
Tam XVS1300A alalım dedik, fiyata bak. Almıyorum motor felan. Mobilet neyime yetmiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
r25e zam gelmemiş ve tam olarak fiyatlar açıklanmamış.R25 de bugün yarın gelir.
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Baktılar WR250R deli gibi satılıyor bayiiler yetiştiremiyor 22.900 yapmışlar.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Bu arada İlk mesajdaki gifi yeni farkettim, dolar sayma efekti şahaneymiş, konuya birebir uymuş.

- Kaç para ülen bi R1 !?!

- 79.000 TL

- Sevgiler, saygılar abi

Hondaya yıllarca pahalı dedik, yamahanın yaptığına bak...
Dipnot : CBR 1000RR Fireblade 50,500 TL


:)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
YZF-R125 ve MT125'i 250'lik motorlarla aynı fiyata satsalar da artık onlar da biz de rahatlasak. YZF-R125 ile MT 25 arasında 500 lira fark var. Biri 15 diğeri 36 beygir. Ama Yzf'nin grenajı var demeyin 15 beygir motorda olsa ne olur olmasa ne olur.
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
545
YZF-R125 ve MT125'i 250'lik motorlarla aynı fiyata satsalar da artık onlar da biz de rahatlasak. YZF-R125 ile MT 25 arasında 500 lira fark var. Biri 15 diğeri 36 beygir. Ama Yzf'nin grenajı var demeyin 15 beygir motorda olsa ne olur olmasa ne olur.

Bu arada profil resmin harikaymış:thumleft:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
338
Memlekette ucuz birşey söyleyin. Motorlara gelene kadar ne durumdayız. Gıdasından tutun, eğlencesine, ulaşımından, market harcamasına. Otomobil fiyatlarıda aldi başını gitti.2012 de 54000 e aldığım araç, şu anda 93000 tl. Ama bir zümre var ve sürekli alıyor. Nerden kazanıyorlar, nasıl kazanıyorlar, asıl araştırılması gereken konu bu bence. Gidiş hiç iyi değil. Çok kötü patlayacağız.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Benim Yamaha'ya onerim bundan sonraki asamada fiyat listesini TL degil Euro bazinda yayinlamasi olurdu. Neydi ne oldu vay anam durumlarinin bir nebze onune gecebilir boylece.
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
Bajaja biniyom beni götürüyor getiriyor mis gibi daha si yok almıyorum başka motor deyip, biryil hiç motor degismiyelim o zaman bak nasıl mum oluyorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst