- Katılım
- 18 Haz 2012
- Mesajlar
- 647
Yamaha saçma zamlarıyla meşhur zaten. Dert değil. R6 33 iken 39 a çıkmıştı şimdi 47 olmuş. R1 66 olmuştu yine saçma bi zamla 79 yaptılar.
Hiç yamaha almadım almamda zaten modellerinide sevmiyorum. R25 inde yedek parçalarına aşırı zam yapmıştılardı.
Hiç yamaha almadım almamda zaten modellerinide sevmiyorum. R25 inde yedek parçalarına aşırı zam yapmıştılardı.