- Katılım
- 31 Tem 2014
- Mesajlar
- 512
MT-125'i gömmüşler resmen. Tricity'ye de yıllardır zam gelmiyor ilginç. MT-125'le aynı fiyata piyasaya çıkmışlardı piyasaya, Tricity'nin fiyatı hala aynı. İnsanları motosiklete çekmek için bir teşvik olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
Bu arada motosiklet fiyatları böyleyse, araba fiyatları 100bin'den aşağı olmamalı, hükümete buradan sesleniyorum, zam istiyoruz!
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
Bu arada motosiklet fiyatları böyleyse, araba fiyatları 100bin'den aşağı olmamalı, hükümete buradan sesleniyorum, zam istiyoruz!