Yamaha 2016 fiyat listesi..Geçmiş olsun!

Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
512
MT-125'i gömmüşler resmen. Tricity'ye de yıllardır zam gelmiyor ilginç. MT-125'le aynı fiyata piyasaya çıkmışlardı piyasaya, Tricity'nin fiyatı hala aynı. İnsanları motosiklete çekmek için bir teşvik olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------

Bu arada motosiklet fiyatları böyleyse, araba fiyatları 100bin'den aşağı olmamalı, hükümete buradan sesleniyorum, zam istiyoruz!
 
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
74
Zamlar benim biriktirdiğim paradan daha sağlam giriyor. Aman ne güzel 125 cc motor 14 bin olduysa biz de olmuşuz demektir...
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
512
Ayrıca bazı arkadaşlar 20.000'e 250cc almaya hazır olun diyorlar, şuraya yazıyorum 30.000 çok uzak değil :queen:
Krediyle motosiklet almak daha karlı olmaya başladı gibi, kredi bittiğinde krediye ödediğinden çok daha fazla oluyor motorun fiyatı.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Wr 250 der ve susarım.

23 bin nedir arkadaş bana biri anlatsın 17 küsür değilmiydi bu alet nolduda 23 oldu. Hayır 17 bile kabul değildiki yani.
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
426
Oha R6 47500 tl olmus , adam o paralara SUZUKI GSX-R 1000 alir, Hem daha kaliteli, hem daha iyi , hemde daha iyi gider.
Yamaha burda kucuk cc kullanicilarini dusunuyor galiba, saglam bir 5 yil yemeden icmeden 250 lik kullansin, para biriktirsin ondan sonra cc yukseltsin diye bu fiyatlari artirdilar. Arkadaslar guzel degil mi yamaha bizleri dusunuyor biran gaza gelipte cc yukseltmeyelim diye. Sindire sindire bineceksiniz artik 250 lik motora :)
Heralde satislari cok iyi 'millete ne verirsek yiyorlar' diyorlar yada biz bu milletten bezdik artik motor satmak istemiyoruz o yuzden fiyatlari kol seklinde sunalim dediler.
Ne diyim Ya-ma-ha cilara hayirli olsun.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Yamaha 2016 model motosikletlerin fiyatlarını açıkladı. 2016 modellerin fiyatlarına büyük zam!

MT 125 - 13.900 TL
MT 25 - 14.750 TL
MT 07 - 22.850 TL
MT 07 ABS - 25.100 TL
MT 09 ABS - 33.400 TL
MT-09 Tracer - 39.750 TL

XSR 700 - 31.750 TL
XSR 900 - 38.500 TL
XV950 Race - 35.500 TL
XV950 / ABS - 31.800 TL
VMAX - 85.000 TL
XVS1300A - XVS1300A TL

XJ6 N ABS - 29.700 TL
XJ6 Diversion F ABS - 32.200 TL
Fazer8 - 30.000 TL
Fazer8 ABS - 38.400 TL
FJR1300AE - 70.000 TL

X-MAX 250 - 14.500 TL
X-MAX 250 ABS - 15.850 TL
X-MAX 250 IRON MAX - 16.950 TL
X-MAX 400 - 24.600 TL
X-MAX 400 ABS - 26.600 TL
TRICITY - 9.750 TL
Cygnus X - 7.450 TL
X-City 250 - 13.500 TL
NMAX - 8.900 TL
Xenter - 9.450 TL
D'elight - 6.200 TL
Cygnus L - 4.790 TL

YZF-R125 - 14.250 TL
YZF-R25 - 15.250 TL
YZF-R6 - 47.500 TL
YZF-R1 79.000 TL
YZF-R1M - 99.000 TL

YBR125 - 5.830 TL
CRYPTON - 3.950 TL

WR250R - 22.900 TL
WR125R - 12.950 TL
WR125X - 13.600 TL

XT1200Z Super Ténéré 49.250 TL
XT1200ZE Super Ténéré - 61.000 TL
XT660Z Ténéré - 29.850 TL
2016 Yamaha modelleri ''altın kaplamalı'' olacak&gelecek herhall....:mrgreen:
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Yaw yamaha Türkiye' nin başına şu bacaksız yeni müdür geldi geleli japonyadan fiyatlar coştu, önce parça fiyatlarına tam %300 e varan zamlar yapıldı şimdi de bu zamlar, valla yamaha babamın oğlu değil kim ucuzsa ondan alırım :)
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Artan sadece motosiklet fiyatları olsaydı keşke. Yüksek enflasyon zamanlarına geri dönüyoruz. Bazıları farkında değil galiba. Sıfırları atarız yine :)
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Yanarım yanarım param olmadığı için 2014 model Abs'li beyaz Fazer 8'i 24 bin TL'ye alamamıştım ona yazarım.

Mal olmuş 38.400 :pr:

Yamaha hakkında görüşümü r25 başlığında geçenlerde belirtmiştim buraya da aynısını kopyalayayım ;

Yamaha sacmaladi hakikaten. Mt 7 ucuz diye sattiniz iste sanki millet her gece ruyasinda naked motor goruyordu .

Cbr 250`ye rakip oldun eyvallah da Mt 10, Mt 25, scrambler serisi nedir mondial gibi doldurdu piyasayi iki motor satinca.

Ktm 250 Kawasaki 250 ve Inazuma varken naked 250 cc piyasasinda hic tutunamayacak bence. 10bin devirde maks tork veren Xj 6`nin commuter cirkinliginde bir Mt 250.

Elli kez yazdim yine yazayim ulkede supermoto yok. Wr 250`yi 20bin TL`den satmaya calisiyor, Wr 125`e 12.300 fiyat cekmis. E bunun X modelini uygun fiyattan getirsene millet Crf`yi Supermoto yapmakla veya Drz 400 sm bulmakla ugrasiyor.

Cbr 500 fiyati cok pahali demislerdi ama yakit olarak da performans olarak da Abs secenegiyle de su an makul zira 250cc fiyatlari 16bine dayandi.

Dediginiz gibi 250ccler 20bin olmadan kendime omurluk bi enduro alsam da su 250cc deki sacma pazar kavgasindan kurtulsam.
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Bence "Bunu duyan Honda hiç durur mu yapıştırmış cevabı" olacak gibi geliyor.
 
Katılım
16 Ağu 2014
Mesajlar
256
Her malın bir alıcısı vardır ve bütçesine göre herkes alacağını belirler yada istek ihtiyaçları doğrultusun da.Hatırlıyorum bir arkadaş abs olmasa da alacağım MT25 çünkü tipine bayılıyorum demişti.Ülkemiz de yıllardır işsizlik fakirlik konuşuluyor ama yıllardır motorlu taşıtların satışları artıyor özellikle lüx olanların ne hikmet ise :) Piyasa da şuan peynir ekmek gibi mercedes CLA serisi var ama hepimiz fakiriz :)

Fiyatların bu denli artmasının sebebi başımızdaki hükümettir. Yıllarca özelleştirme adı altında satılmayan kamu kurumu kalmadı. Şuan sadece ve sadece alınan vergiler ile ayakta kalıyor bu ülke. Fark ettiyseniz her geçen yıl daha da kötüye gidiyoruz. 2015 haziran sonu golf7 siparişi verdim ve aracımı ağustosun son haftası teslim aldım. Bu süre zarfında 4 kez zamdan etkilendim.
Eskiden beri yamaha 'nın fiyatları birçok rakibine oranla yüksek idi. Bu sebeple mt25 'in az satılması fiyatının düşeceği anlamına gelmez.
m25'in tipine bayılmıyorum ama 250'lik motorlar arasında görseli en iyi olan motor olduğunu düşünüyorum. Keşke mt125 yada abisi mt07 ye benzese idi.
Max torku yüksek devirlerde vermesi benim için çok mühim değil. Sebebi ise mt25'i başlangıç motoru olarak görmem. Naked'ın oturuş pozisyonunu , şehir içi kullanımı test edeceğim. Yeterli seviyeye ulaştığımda naked'dan memnun kalır isem işte o zaman ince eleyip sık dokuyarak 600 yada 1000lik bir naked motor seçimi yapacağım.

NOT: Gök taşından vergi almaya kalkan bir ülkemiz olmasa , Devletin işlettiği kamu kurumları olsa , Şu saçma vergi sistemi kaldırılsa bu ülkenin halini düşünemiyorum. Muhtemelen kimse D serisinden düşük araba kullanmaz.
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
3
Bunlar böyle zam yaptığı biz de aldığımız sürece daha çok düdükleniriz. Tüketici olarak protesto etmemiz belki de satın almamamız çok önemli.

Az önce canım sıkıldı protesto mail i attım sizden de [email protected] şikayet mail i atmanızı bekliyorum :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Yaw yamaha Türkiye' nin başına şu bacaksız yeni müdür geldi geleli japonyadan fiyatlar coştu, önce parça fiyatlarına tam %300 e varan zamlar yapıldı şimdi de bu zamlar, valla yamaha babamın oğlu değil kim ucuzsa ondan alırım :)

bizi zengin gördü zaaar :mrgreen: 125 cc ye 10 lira veren 250 ye 20 verir zaten. bu yüzden 600 cc 50 gayme. 250 cc 250 yaparsa 600 cc 600 yapar :mrgreen: aynı zamanda 2.el ciler bizden çok kâr etme telaşına düşmesin diye de düşünmüştür bol bolda gülmüştür :)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Yamaha 2016 model motosikletlerin fiyatlarını açıkladı. 2016 modellerin fiyatlarına büyük zam!

MT 125 - 13.900 TL
MT 25 - 14.750 TL
MT 07 - 22.850 TL
MT 07 ABS - 25.100 TL
MT 09 ABS - 33.400 TL
MT-09 Tracer - 39.750 TL

XSR 700 - 31.750 TL
XSR 900 - 38.500 TL
XV950 Race - 35.500 TL
XV950 / ABS - 31.800 TL
VMAX - 85.000 TL
XVS1300A - XVS1300A TL

XJ6 N ABS - 29.700 TL
XJ6 Diversion F ABS - 32.200 TL
Fazer8 - 30.000 TL
Fazer8 ABS - 38.400 TL
FJR1300AE - 70.000 TL

X-MAX 250 - 14.500 TL
X-MAX 250 ABS - 15.850 TL
X-MAX 250 IRON MAX - 16.950 TL
X-MAX 400 - 24.600 TL
X-MAX 400 ABS - 26.600 TL
TRICITY - 9.750 TL
Cygnus X - 7.450 TL
X-City 250 - 13.500 TL
NMAX - 8.900 TL
Xenter - 9.450 TL
D'elight - 6.200 TL
Cygnus L - 4.790 TL

YZF-R125 - 14.250 TL
YZF-R25 - 15.250 TL
YZF-R6 - 47.500 TL
YZF-R1 79.000 TL
YZF-R1M - 99.000 TL

YBR125 - 5.830 TL
CRYPTON - 3.950 TL

WR250R - 22.900 TL
WR125R - 12.950 TL
WR125X - 13.600 TL

XT1200Z Super Ténéré 49.250 TL
XT1200ZE Super Ténéré - 61.000 TL
XT660Z Ténéré - 29.850 TL

Absli tenere 32.000 tl olmuş :)

4 bin tl zamn gelmiş.

%12 lik döviz farkını düşünürsek neden şaşırıyoruz ki.

Geçen senede bu motor euro bazında aynı civardaydı bu senede.Baktığınızda avrupa fiyatlarında bizdeki gibi bir zam yok. Bizim paramız değersizleştiği için şimdi 4.000 tl lik fark çıkıyor ortaya.

Şuan çoğu avrupa ülkesinde 8.000 euro gibi bir satış fiyatı mevcut tenere 660 abs nin.

2 ay önce 30 bin tl ye ilana koymuştum motorumu 28 bin tl veren oldu. Bende hem ne motor alıcam bu şekilde diye düşünüyordum hemde üzerine 10-15 bin tl eklemek istemediğim için vazgeçtim satmaktan. Şimdi iyi mi yaptım kötümü bilemedim. Benim motorumda 7-8 bin tllik aksesuar mevcut. Sıfırını almaya kalksa 40 bin tl yi bulacak yani. kasım ayında tiger 800 xcx full aksesuarlı halini Korlas bana 43 e bırakmıştı (çanta ıvır zıvır herşey vardı) dediğim gibi üzerine 15 bin tl eklemek istememiştim o zamanlar ve bundanda vazgeçmiştim. İyimi yaptım kötümü bilemedim şimdi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst