Xiaomi Yi Aksiyon Kamerası İncelemesi - Test Çekimleri

r48

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
117
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
hocam o mikrofonu iyi güzel takmışsınız ama, su altı kabı ile kullanmak istediğinizde nasıl olacak?
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
51
Hocam kargo durumu bu görünüyor pre advised(translate den pek bir anlam cıkaramadım) durumunda görünüyor sizce ne zaman gelir :D
PPQLJ6.png
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
3
Oncelikle sa herkeze bu kamerayı aldığımda harici mikrofon girişi olmadığı için motovlog yapamayacakmıyız biz şimdi ? Bunu bu kablo ile çözmek mümkün değilmi ?
 
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
123
Hocam buyrun mikrofon işini çözmek için.

https://www.youtube.com/watch?v=4ziIdyMVsbE
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
51
merhaba arkadaslar siparisim kargoya ayın 5'inde verilmiş fakat my orders kısmında Download Invoice kısmına tıkladığımda şehrimin ismi yani uşak U?ak olarak geçmiş fakat site ana adres te uşak olarak geçiyor sizce bir sorun oluşturur mu
download invoice kısmındaki faturada yazan adres
nLjNbV.png

bu da sitedeki gerçek adresim
L1ZRGo.png
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaslar siparisim kargoya ayın 5'inde verilmiş fakat my orders kısmında Download Invoice kısmına tıkladığımda şehrimin ismi yani uşak U?ak olarak geçmiş fakat site ana adres te uşak olarak geçiyor sizce bir sorun oluşturur mu
download invoice kısmındaki faturada yazan adres
...

Herhangi bir sorun çıkmayacaktır, rahat olabilirsin. Sistem Türkçe karakter desteklemediği için bu şekilde görünüyor. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------

24 Aralık 2015 tarihinde verdiğim sipariş bugün itibariyle PTT iş yerine sevk edilmiş.
Herhangi bir vergi ve benzeri bir masrafta görünmüyor.

Beklediğimden daha hızlı elime ulaşacak, hem de yılbaşı öncesi siparişi vermemle.

1MLyjD.jpg
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Herhangi bir sorun çıkmayacaktır, rahat olabilirsin. Sistem Türkçe karakter desteklemediği için bu şekilde görünüyor. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------

24 Aralık 2015 tarihinde verdiğim sipariş bugün itibariyle PTT iş yerine sevk edilmiş.
Herhangi bir vergi ve benzeri bir masrafta görünmüyor.

Beklediğimden daha hızlı elime ulaşacak, hem de yılbaşı öncesi siparişi vermemle.

http://i.hizliresim.com/1MLyjD.jpg

aynı şekilde 24 aralıkta verdiğim sipariş gumruk ve ptt kontrollerını gecmıs 0 vergi yazıyor yarın gelır sanırım :)

101 USD tutmuştu sipariş
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ben ürünü öğlen saatlerinde teslim aldım, yazılım güncelleştirmesini yaptım, performans olarak gayet tatmin edici.
Videoları bilgisayarınıza aktardığınızda codeclerinizi güncellemeyi unutmayın ya da üstün özellikli bir video oynatıcısı ile izleyin.
Windows Media Player vb programlar ile görüntü kalitesini net olarak alamazsınız.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Küçük bir test videosu. 1080P izleyin 😊
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst