KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Benimde yan ayaklık sürekli gevşeyip duruyor. Ben sıkmaktan yoruldum o gevşemekten yorulmadı. :mrgreen:

Nedir bunun çözümü? :pr:

LOCTITE_270_01.png

:wiinkk:
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
arkadaşlar nedir bu disk kilidinden çektiğim. balık hafızalıyım biraz. dün unuttum acelem de vardı. çalıştırdım motoru pat diye durdu düşüyorduk zor tuttum. ondan önce de ayaklığı açmadan bıraktım motoru. baktım lan gidiyor motor yere değecek nerdeyse belime yüklendim. bugün evden çıkamadım bu yüzden. disk kilidini ikinciye de unutup çalıştırdım. neyse sonra fark ettim. hatırlatma kablosu gibi de bişi var. ona rağmen görmedim. acayip dalgınım. bunu yaşayan oldu mu var mı tavsiye?
 
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
81
arkadaşlar nedir bu disk kilidinden çektiğim. balık hafızalıyım biraz. dün unuttum acelem de vardı. çalıştırdım motoru pat diye durdu düşüyorduk zor tuttum. ondan önce de ayaklığı açmadan bıraktım motoru. baktım lan gidiyor motor yere değecek nerdeyse belime yüklendim. bugün evden çıkamadım bu yüzden. disk kilidini ikinciye de unutup çalıştırdım. neyse sonra fark ettim. hatırlatma kablosu gibi de bişi var. ona rağmen görmedim. acayip dalgınım. bunu yaşayan oldu mu var mı tavsiye?

2 kutu benexol kullanin, her gun sabah kahvaltisindan sonra 1 adet :)
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
arkadaşlar nedir bu disk kilidinden çektiğim. balık hafızalıyım biraz. dün unuttum acelem de vardı. çalıştırdım motoru pat diye durdu düşüyorduk zor tuttum. ondan önce de ayaklığı açmadan bıraktım motoru. baktım lan gidiyor motor yere değecek nerdeyse belime yüklendim. bugün evden çıkamadım bu yüzden. disk kilidini ikinciye de unutup çalıştırdım. neyse sonra fark ettim. hatırlatma kablosu gibi de bişi var. ona rağmen görmedim. acayip dalgınım. bunu yaşayan oldu mu var mı tavsiye?

Hatırlatma kablosuna rağmen hatırlamıyorsanız yapacak pek bir şey yok :)

Ön diske bağlayıp hatırlatma kablosunun ucunu debriyaj manetine veya gaz koluna bağlamıyor musunuz ? Nasıl görmüyorsunuz hatırlatma kablosunu ?

İsterseniz kontak kısmına bir not bırakın anahtarı sokmadan kendinize hatırlatmış olursunuz. Disk çok pahalı bir ürün , can sıkıcı maliyetlere sebebiyet vermesin bu dalgınlığınız.
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
Hatırlatma kablosuna rağmen hatırlamıyorsanız yapacak pek bir şey yok :)

Ön diske bağlayıp hatırlatma kablosunun ucunu debriyaj manetine veya gaz koluna bağlamıyor musunuz ? Nasıl görmüyorsunuz hatırlatma kablosunu ?

İsterseniz kontak kısmına bir not bırakın anahtarı sokmadan kendinize hatırlatmış olursunuz. Disk çok pahalı bir ürün , can sıkıcı maliyetlere sebebiyet vermesin bu dalgınlığınız.

motoru genelde sağlam yerlere bıraktığım için pek kullanmıyorum. iki haftada bir yere gidersem kısa süreli, öyle kullanıyorum. hatırlatma kablosu birinde düşmüştü öbüründe arka diski kilitlemiştim. dikkat etmek lazım. diskte bi sorun görmedim ama yarın bi daha inleyeyim. diskin yamulduğu nasıl belli olur bu arada?
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Freni siktigin an anlarsin. Eger bosluk varsa ve giderken tik tik diye bir ses varsa bil ki disk yamulmustur...
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
Arkadaşlar motorun sağ sol ön sinyalleri aynı mı? Bi arkadaştan sağ ön sinyal buldum, uyar mı öndeki sağ sinyal sola? Acil lütfen var mı bilgisi olan?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------

Sağol Mexico cevabın için. Çok şükür Disk'te bi sıkıntı yok. Ama hem ön hem arka frenleri sıktığımda ses çıkardı hafif. Servis normal bu motorlarda oluyor demişti
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Merhabalar Arkadaşlar,

Bu ara Duke 200 almayı düşünüyorum tek merak ettiğim depo fiyatı :)b (depo üstü kısımdan bahsediyorum kiminde turuncu kiminde beyaz olan kısım :)
aksesuarların da fiyatlarına internetten ulaşmaya çalıştım fakat mümkün olmadı pek enduromarket dışında

Duke kullananlar aksesuarlarını nereden ediniyor
Servise parça için ne gibi tutarlar ödediniz paylaşırsanız ileri dönemlerde bu sayfayı ziyaret eden arkadaşlara da eminim faydası olacaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
spormoto nun sitesine bak. online satış kısmı da var. ya da servisin numarasını al arayuıp sor. dediğin parçayı sormuştum bi ara 100-150 euro civarı gibi kalmış aklımda. yanlış olabilir.
 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
14
Merhaba arkadaşlar,
Ben de aranıza katılmak üzereyim. Pek motosiklet tecrübem yok. Mevsim kış, havalar soğuk ve yağışlı fakat motosiklet almaya anca fırsatım oldu :) Kısmetse bu hafta içinde beğendiğim iki adet Duke200'den birini almayı düşünüyorum. Ancak sizlere danışmak istediğim, kafama takılan bir soru var.
Eklediğim fotoğraflarda işaretlediğim gri parçanın önemi nedir, ne işe yarar? Ayrıca yanlış mı görüyorum yoksa resimdeki fotoğrafta parça kırık mı?

SqXtqb.png

DvdXOe.png
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Hayirli olsun. Ilan linklerini atarsaniz karsilastirabiliriz.
O gri parca bildigim kadariyla koruma demirinin baglanti yeri.
 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
14
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Merhaba arkadaşlar,
Ben de aranıza katılmak üzereyim. Pek motosiklet tecrübem yok. Mevsim kış, havalar soğuk ve yağışlı fakat motosiklet almaya anca fırsatım oldu :) Kısmetse bu hafta içinde beğendiğim iki adet Duke200'den birini almayı düşünüyorum. Ancak sizlere danışmak istediğim, kafama takılan bir soru var.
Eklediğim fotoğraflarda işaretlediğim gri parçanın önemi nedir, ne işe yarar? Ayrıca yanlış mı görüyorum yoksa resimdeki fotoğrafta parça kırık mı?
O motor kazalı. Normalde tek parça o kısım
KTM-Duke-200.jpg
 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
14
Benim tahminim de o yönde Viper17. Kolay kolay kırılacak bir parça olsaydı bu zamana kadar şikayet eden birileri çıkardı zaten.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
O parçayı kırmış ve ilanada dosta gider mi yazmış ?

Vay anasını sayın seyirciler ya millet ne hallere gelmiş.

O parçanın ne işe yaradığını söliyim ben size. Bloğu şasede tutan en önemli ve en güçlü bağlantı yeridir orası. Zaten resimlere iyice bakın bloğun ön kısmının oraya bağlı olduğunu görürsünüz. O parça orada olmasa blok önden fırlar gider. Ayrıca oraya bağlı 1 yada 2 tane daha parça var diye hatırlıyorum. Koruma demirinin en alt bağlantısı bu parçanın iki tarafından bağlanırda.

Ayrıca gelelim o demirin kırılmasına , o demiri kırmak öyle kolay bir iş değildir. Koruma demiri oraya bağlı olduğu için muhtemelen sert bir düşüşte esneyerek orayı kırdı diye düşünmekteyim çünkü öle ufak tefek düşmelerde onu kıramazsın ve o demir en alttan şaseye bağlı diye hatırlıyorum. Şase kadar sağlam bir demir değil zaten ama dediğim gibi öle kolay kolay kırılcak bir parça değil o.

Sen bu motordan uzak dur sakın ola falanda alma. Alıcaksanda bir ara bana mesaj at numaranı ben sana duke200 ün inciğini cinciğini anlatayım.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst