- Katılım
- 30 Ağu 2012
- Mesajlar
- 838
Benimde yan ayaklık sürekli gevşeyip duruyor. Ben sıkmaktan yoruldum o gevşemekten yorulmadı. :mrgreen:
Nedir bunun çözümü?r:
:wiinkk:
Benimde yan ayaklık sürekli gevşeyip duruyor. Ben sıkmaktan yoruldum o gevşemekten yorulmadı. :mrgreen:
Nedir bunun çözümü?r:
Fren müşürüne bağlı olan kablo çıkmıştır. Benim öyle olmuştu. Kabloyu kolaylıkla takabilirsiniz.
arkadaşlar nedir bu disk kilidinden çektiğim. balık hafızalıyım biraz. dün unuttum acelem de vardı. çalıştırdım motoru pat diye durdu düşüyorduk zor tuttum. ondan önce de ayaklığı açmadan bıraktım motoru. baktım lan gidiyor motor yere değecek nerdeyse belime yüklendim. bugün evden çıkamadım bu yüzden. disk kilidini ikinciye de unutup çalıştırdım. neyse sonra fark ettim. hatırlatma kablosu gibi de bişi var. ona rağmen görmedim. acayip dalgınım. bunu yaşayan oldu mu var mı tavsiye?
arkadaşlar nedir bu disk kilidinden çektiğim. balık hafızalıyım biraz. dün unuttum acelem de vardı. çalıştırdım motoru pat diye durdu düşüyorduk zor tuttum. ondan önce de ayaklığı açmadan bıraktım motoru. baktım lan gidiyor motor yere değecek nerdeyse belime yüklendim. bugün evden çıkamadım bu yüzden. disk kilidini ikinciye de unutup çalıştırdım. neyse sonra fark ettim. hatırlatma kablosu gibi de bişi var. ona rağmen görmedim. acayip dalgınım. bunu yaşayan oldu mu var mı tavsiye?
Hatırlatma kablosuna rağmen hatırlamıyorsanız yapacak pek bir şey yok
Ön diske bağlayıp hatırlatma kablosunun ucunu debriyaj manetine veya gaz koluna bağlamıyor musunuz ? Nasıl görmüyorsunuz hatırlatma kablosunu ?
İsterseniz kontak kısmına bir not bırakın anahtarı sokmadan kendinize hatırlatmış olursunuz. Disk çok pahalı bir ürün , can sıkıcı maliyetlere sebebiyet vermesin bu dalgınlığınız.
O parca kırık.
O motor kazalı. Normalde tek parça o kısımMerhaba arkadaşlar,
Ben de aranıza katılmak üzereyim. Pek motosiklet tecrübem yok. Mevsim kış, havalar soğuk ve yağışlı fakat motosiklet almaya anca fırsatım olduKısmetse bu hafta içinde beğendiğim iki adet Duke200'den birini almayı düşünüyorum. Ancak sizlere danışmak istediğim, kafama takılan bir soru var.
Eklediğim fotoğraflarda işaretlediğim gri parçanın önemi nedir, ne işe yarar? Ayrıca yanlış mı görüyorum yoksa resimdeki fotoğrafta parça kırık mı?