- Katılım
- 16 Eyl 2014
- Mesajlar
- 385
Geçiş ücretiyle ilgili bir yorum yapmıyorum ama forumda ne kadar çok aynı mantıkta yazılar var. Doğru olmayan birşeyi burada yazarak insanlara da kötü örnek oluyorsunuz. Köprü ücreti çok geliyorsa o zaman normal yolu kullanırsınız. Hiçbirşey yanlışınızı doğru yapmaz.
Çükün veya dişin ağırırsa köprüden geçmek zorunda kalırsan görürüm senin gibilerin doğrularını :queen: