körfez köprüsünün geçiş ücretinin 95tl olması

Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
385
Geçiş ücretiyle ilgili bir yorum yapmıyorum ama forumda ne kadar çok aynı mantıkta yazılar var. Doğru olmayan birşeyi burada yazarak insanlara da kötü örnek oluyorsunuz. Köprü ücreti çok geliyorsa o zaman normal yolu kullanırsınız. Hiçbirşey yanlışınızı doğru yapmaz.

Çükün veya dişin ağırırsa köprüden geçmek zorunda kalırsan görürüm senin gibilerin doğrularını :queen:
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
160
Danimarkadaki o köprünün ismi storebelttir fiyatıda 40 degil 31 eurodur ve uzunluguda 19,5 km redir.Normal bir işcinin 1 veya 2 saatlik saat ücretine denk gelir.Benzin fiyatlarıda 4 tl civarındadır.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Bide şunu haklı bulanlar yok mu, aklım hayalim almıyor nasıl bir kafa yaşadıklarını.

Yediğim yemekten, s*çtığım b*ka kadar vergi ödüyorum. Maaşımdan vergi ödüyorum. Aracıma vergi ödüyorum, yakıta vergi ödüyorum, sigaraya alkole vergi ödüyorum. Saymakla bitirecemeyeceğim kadar çok vergi ödüyorum. Ve benim bu vergilerimle yapılması gereken yol, yap işlet devret modeli ile yapıldığı için ben yine ücret ödüyorum. Devredildikten sonra da ödeyeceğim. Tıpkı 1. ve 2. köprüde olduğu gibi.

Ne yiyip içiyosanız söyleyin de biz de ondan içelim.

Bu arada mevcut dolar kuru ile 95 TL değil, 119,75 TL yapıyor geçiş ücreti :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benzerleriyle kıyaslamak komik olmuş. Bizim o ülkelerle neyimiz benziyor acaba? maaşlarmı,gelir dağılımındaki adaletsizlikmi? yada her neyse...
 
Katılım
25 Mar 2012
Mesajlar
113
02.01.2015 $/TL 2.35 | 1000TL ile 425,5$ satın alabilirken
02.01.2015 $/TL 2.91 | 1000TL ile 343,6$ satın alabiliyoruz.
Alım gücümüz döviz karşısında küçülüyor
Bir yılda nereye geldiğimizin döviz karşısındaki göstergesi.
Vergiler bu eksi yöndeki ivmelenmeyi kapatabilecek mi ki?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Bedava mı olsun ? Siz hiçbir şeye vergi vermek istemiyorsunuz ki ? Ben bu siteyi devamlı takip ediyorum, benzine veegi vermeyelim, motosiklete vergi vermeyelim otoyola vermeyelim ? Nasıl dönücek peki bu çark ? Herşeyin bedava olduğu bir ülke mi kaldı ?

kimse vergi vermek istemiyorum demiyor. ben 250 kg geçmeyen ve en küçük bir otomobile kıyasla 1/3 ölçüsünde yer kaplayan bir taşıt kullanırken neden ücretli geçişleri onlar kadar ödüyorum diyor..ve evet benzine %66 vergi vermeyi herkes gibi bende istemiyorum..geçen bir hesap yaptım 7 yılda devlet kullandığım benzinden ortalama 20000 tl vergi almış.nasıl çok ekonomik değil mi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2012
Mesajlar
113
02.01.2015 $/TL 2.35 | 1000TL ile 425,5$ satın alabilirken
02.01.2016 $/TL 2.91 | 1000TL ile 343,6$ satın alabiliyoruz.
Alım gücümüz döviz karşısında küçülüyor
Bir yılda nereye geldiğimizin döviz karşısındaki göstergesi.
Vergiler bu eksi yöndeki ivmelenmeyi kapatabilecek mi ki?

Alıntı yaparak devam ettim ikinci tarih 02.01.2016 olarak değiştirildi.

Eskihisar/topçularda saat aralığından emin değilim
Sabahın ilk saatleri 02:00-06:00 60TL değil 40TL diye arabalara hatırlıyorum
Motosiklet için bir indirim var mıdır hiç denk gelen oldu mu?

Sizce bu fiyat zaman politikası yeni yapılan köprüde olur mu? Olmalı mı?
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
kimse vergi vermek istemiyorum demiyor. ben 250 kg geçmeyen ve en küçük bir otomobile kıyasla 1/3 ölçüsünde yer kaplayan bir taşıt kullanırken neden ücretli geçişleri onlar kadar ödüyorum diyor..ve evet benzine %66 vergi vermeyi herkes gibi bende istemiyorum..geçen bir hesap yaptım 7 yılda devlet kullandığım benzinden ortalama 20000 tl vergi almış.nasıl çok ekonomik değil mi ?

Sus ve ödemeye devam et.
%66 nın neyinden şikayet ediyorsun.
Devlet zorunlu ihtiyaçlardan az vergi alıyor zaten. Bak pırlantadan %0 vergi kesiyor. Ama bunun pırlanta ithalatının büyük bir kısmını ülkeye getiren firmanın sahibi ile hiç bir alakası kesinlikle yok.Hep paralel oyunları bunlar.
Ekmekten bile vergi alıyoruz ama pırlantadan almıyoruz. Ne yani sana mı soracağız pis avam seni
Siz lüks içinde yaşamak aracınızla bir yerden bir yere gitmek istiyorsunuz. Sonrada %66 vergiye kızıyorsunuz.Oturun oturduğunuz yerde.
Biz ne yapacağımızı size soracak değiliz. Biz ekonomistin daniskasıyız.
En iyisiniz biz biliriz. Biz iyi biliriz.
Sus ve ödemeye devam et.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Yaşasın Polyanna :)Hükümetimiz zaten hep en iyisini düşünür.
Köprü ücretine gelince uzun yoldan geze geze giderim fiyat bana normal gelmiyor , demek ki fizibiliteyi yapanlar bizi ağaçtan öyle görüyorlar.

Birde şöyle düşünün bayramlarda iett toplu taşımayı ücretsiz yapıyordu ama işi olan olmayan sırf beleş otobüslere akın ediyordu ve gerçekten işi olan insanlar hizmet alamıyordu.Eğer köprü ücreti 20 tl gibi bir rakam olsa yine aynı senaryo olacak ve yoğunluk sebebiyle köprüden 2 saatte anca karşıya geçeceksiniz.
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
Bu ülkede doğmak senin elinde olmayabilir, yaşayıp yaşamamak senin elinde. Hür irade ile istediğin ülkede yaşabilirsin, ne koşullatda ne kadar orası malum.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
454
üstad körfezi dolaş,yada vapura bin.milleti kaçak geçişe teşvik etmezsen daha güzel olur.ayrıca motosiklet arabayla bir olmaz.en fazla 3te biri olur
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
O değil de bu köprü bitince, geçene kadar ayıya yine ayı diyebiliyo muyuz ? Yoksa illa dayı mı diyiciiz?
Hergün yeni köprü yapıyorlar kafa karışıyor sonra.
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
545
Köprü geçişi ödemesi nasıl olucak?
Hgs ise herşekilde para yükleyip o şekilde geçmek lazım ,miktar yüksek 95tl,kartta o kadar para yoksa bu geçişin cezası 1000 küsür tl olur herhalde,
Sonra uğraş da derdini anlat müşteri hizmetlerine
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2015
Mesajlar
230
Arkadaslar zannetmiyorum hepinizin hergün bu yolu kullandiginizi belki yılda bir kez karayolu gibi roro gibi alternatifleri de var gereksiz bir guruplasma oluştu kanımca
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Alıntı yaparak devam ettim ikinci tarih 02.01.2016 olarak değiştirildi.

Eskihisar/topçularda saat aralığından emin değilim
Sabahın ilk saatleri 02:00-06:00 60TL değil 40TL diye arabalara hatırlıyorum
Motosiklet için bir indirim var mıdır hiç denk gelen oldu mu?

Sizce bu fiyat zaman politikası yeni yapılan köprüde olur mu? Olmalı mı?

arkadaşım 1 sayfa geride ben yazdım motorsiklet geçiş ücretini,,oto 50 motor 12 normal geçiş ücreti ben motorla geçtim gidiş dönüş bilet aldım 20 tl verdim yani 10 tl gidiş dönüş alırsan
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Köprü geçişi ödemesi nasıl olucak?
Hgs ise herşekilde para yükleyip o şekilde geçmek lazım ,miktar yüksek 95tl,kartta o kadar para yoksa bu geçişin cezası 1000 küsür tl olur herhalde,
Sonra uğraş da derdini anlat müşteri hizmetlerine

hgs'yi unut :) plakayı kapatıp ss motor ile hız rekoru kıranları izleriz sonra ...
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
orda plakayı kapattırmazlar her gişede polis olacagına eminim 95 lira sonucta
 
Katılım
6 Şub 2015
Mesajlar
301
95 TL verilir mi git 1 saat fazla sür.Hem gezmiş olursun hemde yakıttan tasarruf edersin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst