- Katılım
- 5 May 2014
- Mesajlar
- 1,576
Usta jikle ustte alinca istop ediyo motor rolontide durmuyo ortada calisiyoda ustte sıkıntı
Olması gereken böyle. Senin motorda sıkıntı yok.
En üstte yakıt oranı çoktur, ilk çalıştırma anında kullanılır, elini gazdan çekersen motor stop eder.
Çalışır çalışmaz hemen ortaya alacaksın, ısınmasını bekleyeceksin.
Isındıktan sonra en alta alıp devam edeceksin.
Ben Ankarada -15 derecede bile jigle kullanmadan çalıştırabiliyorum