Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Usta jikle ustte alinca istop ediyo motor rolontide durmuyo ortada calisiyoda ustte sıkıntı

Olması gereken böyle. Senin motorda sıkıntı yok.

En üstte yakıt oranı çoktur, ilk çalıştırma anında kullanılır, elini gazdan çekersen motor stop eder.

Çalışır çalışmaz hemen ortaya alacaksın, ısınmasını bekleyeceksin.

Isındıktan sonra en alta alıp devam edeceksin.

Ben Ankarada -15 derecede bile jigle kullanmadan çalıştırabiliyorum :)
 
Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar iyi akşamlar yeni üye oldum. Forumda mh 125 driftle ilgili çok fazla bilgi var dolayısıyla soracağım sorunun cevabı varsa da ne yazık ki ben bulamadım. Önümüzdeki günlerde ilk motorumu alma niyetindeyim. İlk tercihim 125 cb ace, bir diğer aklımda olan motor ise drift. Driftin fiyatına göre alınabilecek bir motor olduğunu araştırdığım kadarıyla biliyorum ancak aklımdaki tek soru şu ki boyum 185 ve bu motor bana boydan dolayı sorun yaratır mı kullanırken ? Cevaplarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Jikleyi üst konuma alıp çalıştırın hiç beklemeden ortaya alıp 3 4 dk bırakın ısınsın ani gaz vermeyin ara gaz çektirmeyin o kendi ısınsın
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
Benim boyum 1.84 3 senedir rahat rahat biniyorum ufak kalmıyo insanın altında gönül rahatlığıyla alabilirsin drifti öneririm ben ama ilk işin michelin pilot street lastik ve koruma demiri takmak olsun :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
Bende 15 binde bitince değiştirdim artık su kanalları kaybolmuştu arkanın ama değiştirdikten sonra oh be sonunda rahat rahat yatabiliyorum virajlara dedim çok farkediyor :)
 
Katılım
4 Eyl 2015
Mesajlar
23
merhaba arkadaslar bende yeni drift kullanicisiyim motorumda bazi sikintilar var sizdede ayni sorunlar var mi yardimci olursaniz sevinirim.
ilk olarak on amortisorler cok yumusak cukurda kasiste kafa vuruyor camurluga usta yipranmis dedi
birde direksiyonu ortalayinca sanki yuvaya oturuyor saga sola donus zorlaniyor Tamirci normal dedi
bunlari yasayan var mi ?
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
merhaba arkadaslar bende yeni drift kullanicisiyim motorumda bazi sikintilar var sizdede ayni sorunlar var mi yardimci olursaniz sevinirim.
ilk olarak on amortisorler cok yumusak cukurda kasiste kafa vuruyor camurluga usta yipranmis dedi
birde direksiyonu ortalayinca sanki yuvaya oturuyor saga sola donus zorlaniyor Tamirci normal dedi
bunlari yasayan var mi ?

Ön amasörler yumuşak evet, çukura girince bir de koruma demiri var ise ön çamurluğa vuruyor.

3 yıldır bır sıkıntı ıkarmadı bana, bu halıyle kullanıyorum. Ama her çukurda değil, baya bildiğin bir karışlık çuura düşmem lazım. Kasislerde falan yapmıyor oyle bısey
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
ARKADAN ZİNCİR GERGİSİNİ ÇIKAR LİFTER TANSİYONER ONDAN SONRA İŞLEM BİTTİKTEN SONRA GERGİYİ TAK TAKMA İŞLEMİ RAHATLIKLA YAPACAKSINIZ.

Arkadaslar hallettim sorunu servise goturdum 40 lira aldi sbab ayarida yapto takti kendi yarim saatte halletti suanlik sikinti yok sanirim sadece biraz sibab sesi var servise dedim ama oda yok herhangi bisey dedi kurcalamicam
 
Katılım
4 Eyl 2015
Mesajlar
23
Bende cok derin olmasada ayni vuruyor
direksiyonda ortaya getirince yuvaya oturuyor gibi oluyor mu ?
birde istanbul avrupa bolgesi servis onerebilir misiniz
 
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
38
Motorumu bakıma verdikten
Sonra motorumun motor kısmından
Sesler geliyor çit çit DİE
Neden kaynaklanır sizce
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Çıt çıt sesi motoru kapattıktan sonra egzozdan geliyor olmasın.
Direksiyonda boşluk varsa ksislerde vurma sesi gelir bir kontrol edin.
 
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
38
Khinder egzozdan deil
Motor yürürken bile
O ses oluyor kulagimla takip ettim
Motor kısmından geliyor
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Zincir gerginliğini kontrol ettinizmi o da bolsa eğer ses yapar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst