Teşekkür ederim.Evet maalesef Antalya merkez için başka seçeneğimiz yok fakat Alanya'da bir servis var ben bir daha ki bakıma Alanya'ya gitmeyi düşünüyorum.Büyük sıkıntılardan kastım motosikletimin fan motoru bozulmuştu Temmuz ayında servise götürdüm incelediler ve garantiden isteyelim değiştirelim dediler.Ben servisten haber beklerken yaklaşık bir ay sonra ufak bir kaza geçirdim ve kazada motosikletin deposu, fren pedalı, aynası kırıldı.Tekrardan servise gittim ve motosikletimi kaza tutanağı ile birlikte teslim ettim.Usta yaklaşık on gün sonra aradı ve expertiz yüzde yüz karşı tarafı suçlu buldu sigortadan yapılacak dedi.Daha sonra baya bi süre bekledikten sonra ustayı aradım haftaya çıkıcak dedi.Haftaya aradım parça gelmedi dedi.Bu şekilde baya bi sallaya sallaya motosiklet iki ay serviste kaldı.Ekim ayında motosikleti almaya gittim ve servis anlaşmalı olmadığı için ustaya masrafları ben ödedim ve karşı tarafın hesabıma yatırmasını beklemeye başladım.Bu sırada hala fan motoru gelmemişti.Motoru teslim alırken haftaya gel takalım dedi.Haftaya gittim haftaya gel dedi

Bu sırada karşı tarafın sigortası parayı yatırmadı.Ustayı aradım, usta belgeleri kaybetmiş karşı tarafın sigortası hangi sigortaydı onuda hatırlamıyor o yüzden sigortaylada irtibata geçemiyoruz.Daha sonra ben kaza fotoğraflarından karşı tarafın plakasına ulaştım ordan sigortaya ulaştım ve sigortayı aradım bizim usta ıban ı vermemiş o yüzden para yatmıyor.En sonunda para yattı fakat 800 yerine 500 yattı.Ustayı arayıp niye az yattı diye sorduğumda kdv yi kesmişlerdir diye bir cevap aldım.Bu sırada hala fan motoru gelmediği için ben spormoto ve ktm ye durumu anlatan mail attım.Daha sonra spormoto aradı ve parçayı göndericeklerini söylediler servis adına özür dilediler.Cuma gününe kadar kimse bir dönüş yapmadı tekrar spormoto ile irtibata geçtim ve biz parçayı gönderdik dediler.Bizim usta parça gelmiş ama aramamış neyse en sonunda cuma günü fan motoru takıldı.Kazadan dolayı direksiyon hafif yamulmuş teslim alırken fark etmemiştim tabi bizim ustada fark etmemiş öyle kaldı şimdi kendi cebimden değiştiricem.Ayrıca fan motorunun takıldığı gün gittiğimde şikayet ettiğim için bi tavır içindelerdi.Zaten elamanı taktı usta ile hiç muhattap olmadık.Bu yüzden bir daha Antalya ktm servisi olimpiyat motora gitmeyi düşünmüyorum.Bakımlarında 140 km gidip Alanya'da yaptırmayı düşünüyorum.