Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
büyük ihtimalle akü,,ben yazın senelik izine çıkmıştım,1 ay motorum garajda yattı,geldiğimde marşa basayım dedim,bırak marş basmayı ekran bile açılmadı,oto elektrikçide aküyü şarz ettirdim düzeldi ama ben akümü öldü acaba diye merek ettim,servise sordum 1 haftadan fazla bekleteceksen kutup başını çıkart dedi,immobilizer bitiriyomuş aküyü,,o günden beri kullanıyorum problem yok ama hemen hergün motora biniyorum,,

ha birde akü kutup başları gevşek olursa ekran gidip gelir,onada bir bak

zaten bir akü 2 yıl falan gidiyo orijinal akünse normaldir ölmüştür
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Kas 2015
Mesajlar
6
2016 ya az kaldı. Bayiler ellerinde kalan 2015 ler için fiyatta indirim yaparlar mı 2 ay sonra ? Yani 2016 yı beklemek mantıklı mı?
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
yapabilirler tabi neden olmasın ama xmax eelinde kalan bayii şuana kadar görmedim be
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
tuttacromata aynen sana katılıyorum, kapakları açıp kaparken kırılacak diye çok tedirgin oluyorum,hele torpido kapakları,açıp kaparken 4 cm sağa sola esniyor neredeyse
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
2015 model 4bin km xmax 250 momo design ile aranıza katılmış bulunuyorum. sürüşü çok keyifli. önceki motorum cbr 250 den daha keyifli oldğunu söyleyebilirim.
 
Katılım
3 Kas 2015
Mesajlar
80
1 hafta önce xmax abs ile aranıza katıldım göstergede ki saat nasıl ayarlanıyor bileniniz var mı? 2015 model.
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
116
Xmax'larına soft yan çanta takan var mıdır hiç? İnternette araştırdım ancak birşey bulamadım bunun ile ilgili. Uzun yol için çok ideal olduklarını düşünüyorum.

Diğer bir çok modelde aksesuar olarak soft yan çantalar var ancak Xmax için göremedim.
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
Arkadaşlar motomaxtan 4rider branda aldim xl olan ayna kisimindan kucuk geliyordu xxl ile degistirdim buda fazlasiyla büyük geldi. Motomaxtan aldığıniz sisy barli xmax a olan baska bir marka branda varsa farkini verip onu almayi düşünüyorum
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
Xmax'larına soft yan çanta takan var mıdır hiç? İnternette araştırdım ancak birşey bulamadım bunun ile ilgili. Uzun yol için çok ideal olduklarını düşünüyorum.

Diğer bir çok modelde aksesuar olarak soft yan çantalar var ancak Xmax için göremedim.

Deneyerek alabilirsin bende tex marka soft çantalar varı R25 e 1 kere takmıştım güzel olmuştu yani ne sinyalleri kastırdı ne eksoza değdi ne de tehlike oluşturabilicek şekilde oldu, aynı çantaları denemek için xmax a da bağladım ve sonuç gayet güzeldi. X max e daha çok yakıştı, bende sırt dayama var top case pek düşünmedim zaten sürekli o kadar fazla extra hacime ihtiyaç olmuyor extra hacim gerektiğinde de yan çantaları bağlarım.

Dolayısıyla tex inkiler oluyor ama yinee deneyip, straplari ayarlı olanlardan almak lazım.
 
Katılım
3 Kas 2015
Mesajlar
80
Xmax'in orjinal telefon tutucusu benim telefonuma uymuyor. Benim telefona uyan tutucular da motora uymuyor. Alternatif çözüm bulan veya benim gibi bu konudan muzdarip olan arkadaşlar bir ürün buldular ise yardımcı olurlar ise sevinirim. 5 gündür telefon tutucu arıyorum her yerde
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
116
Deneyerek alabilirsin bende tex marka soft çantalar varı R25 e 1 kere takmıştım güzel olmuştu yani ne sinyalleri kastırdı ne eksoza değdi ne de tehlike oluşturabilicek şekilde oldu, aynı çantaları denemek için xmax a da bağladım ve sonuç gayet güzeldi. X max e daha çok yakıştı, bende sırt dayama var top case pek düşünmedim zaten sürekli o kadar fazla extra hacime ihtiyaç olmuyor extra hacim gerektiğinde de yan çantaları bağlarım.

Dolayısıyla tex inkiler oluyor ama yinee deneyip, straplari ayarlı olanlardan almak lazım.

Çok iyi oldu bu haber. Bende motor modeline özel üretim olmaları gerektiğini sanıyordum çantaların. Uzun yola çıktığımda kullanmalık düşünüyorum bende.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
29
http://www.dr.com.tr/Elektronik/Steelie-Car-Mount-kit-STCK-11-R8/Telefon/Telefon-Aksesuarlari/Arac-Ici-Aksesuarlari/urunno=0000000623694
 
Katılım
25 Kas 2015
Mesajlar
23
merhabalar xmax 250 kombine fren sistemine mi sahip bir de abs fren sistemini sevmeyenler var neden yeni duydum bilginiz olsun tek silindirli motorlarda daha çok titreşim oluyormuş yük sadece bir silindire bindiği için sanırım

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------

bu yıldız motor sirkecide olanmı orda tamir edilecek yer varmı yoksa dışardamı yapıyor bi kere mağazayı göreyim dedim içeri 1 adım bile atmadım her yer malzeme dolu insan mekanını derli toplu tutmalı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst