büyük ihtimalle akü,,ben yazın senelik izine çıkmıştım,1 ay motorum garajda yattı,geldiğimde marşa basayım dedim,bırak marş basmayı ekran bile açılmadı,oto elektrikçide aküyü şarz ettirdim düzeldi ama ben akümü öldü acaba diye merek ettim,servise sordum 1 haftadan fazla bekleteceksen kutup başını çıkart dedi,immobilizer bitiriyomuş aküyü,,o günden beri kullanıyorum problem yok ama hemen hergün motora biniyorum,,
ha birde akü kutup başları gevşek olursa ekran gidip gelir,onada bir bak
zaten bir akü 2 yıl falan gidiyo orijinal akünse normaldir ölmüştür
ha birde akü kutup başları gevşek olursa ekran gidip gelir,onada bir bak
zaten bir akü 2 yıl falan gidiyo orijinal akünse normaldir ölmüştür
Son düzenleme: