İkinci motosiklet seçimi (1 yıllık sürücü içerir)

Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Hız Meraklısı değil isen Shadow 600 veya Dragstar 650 al, artan para ile custom yap, 10 sene kullan
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Hobiniz sonunuz olmasin, adim adim, tadini cikara cikara... 1000km ile yuksek cc oncesi hakimiyet ve uzun yol viraj egitimi al sonra o fiyata bir enduro al, senin boya Tenere 660xt tam olur..hemde iri yari cusseli guzel motordur..ama once egitim..
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
1000RR al kardeş R1 al ama buna burda destek bulamazsın. O tecrübeyle o motorlarda sana destegimiz cenazede gelmek olur. 10 beygirlik motora 1000 km binince o motorlara hazır olmak mümkün mü sence? Ben 15 bin yaptım toplamda 500 cc üstü deyince hala bir tirsiyorum.
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
545
Honda cb 500 f
Tam olarak sizin motorunuz
Hem cüsseli hemde patlayıcı bir gücü yok.
2015 kasa çok şık görünüyor.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Tecrüben bahsettiğin motorlar için bence çok düşük, ilk önce eğitim için kendine imkan yarat sonra alacağın motora karar vermesi daha kolay olur.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
512
Kaliteli ekipman alın, şöyle 4000-5000 TL ve koruma demirleri tam olan bir Suzuki Inazuma alın. 1000 km'lik tecrübeyle en akıllıca hareket bu olur. Problem çıkartmayacak, uslu ve konforlu bir motordur. Kamyon sollarken sıkıntı çekmezseniz. Ayrıca madem bu kadar bütçe var, bir kısmını eğitime ayırmanız hayırlı olur.
 
Katılım
3 Şub 2014
Mesajlar
416
Motosikleti
Cruiser
Bence yüksek cc işini hiç aceleye getirmeyin.. En azından 2000 gibi bir bütçeyi ekipmana ayırın ve birkaç yerden de eğitim almak için kendinize bir bütçe açın.. Kalan parayla da cc'si fazla yüksek olmayan ve fazla agresif olmayan bir motor seçin (Kullanmak istediğiniz motor tipleri açısından benden çok çok daha tecrübeli arkadaşlar vardır burada, onların sözüne kulak verin)..
Umarım motora binerken ölmek yerine, ölene kadar motora binersiniz..
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
CC farkı olmaksızın 1000 km tecrübe, hiç bir şey bilmemek ile aynı şeydir. Büyüklük takıntısı iyi değildir, 250 CC den fazlası haram
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
426
Madem hız ve güç takıntınız yok sırf lastiği kalın diye mt-07 mi alacaksınız. Bence sağlığınız açısından fikrinizi bir daha gözden geçirin derim, çünkü herşey şekilciilik değil. İlla kalıplı bişey olsun altımda tok dursun derseniz inazuma veya R25 alın , ikisinde de daha güvenli seyahat yapabilirsiniz vede fıtı fıtı gidersiniz.
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
Ben 125'likle 500 km'den sonra mt 07 aldım. Bir sıkıntı yaşamadım ama tavsiye etmem altındaki güç gerçekten fazla değil 125'lik, 250'lik ile bile karşılaştıramazsın. Benim satmamın en büyük nedenlerinden biri de bu durumdu, bu motora binmemem gerektiği benim deneyimimi aştığı hep aklımın bir köşesindeydi ve kazasız belasız sattım.
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
71
Hyosung GT250R 2013 ve sonrası modellere bak. 250cc klasmanında en kalıplı Racing motor. Ikinci el temiz 9-10 arası bulursun. Seni fazlasıyla tatmin eder. Gidip R25 gibi 250cc bir motora 13-14 milyar verme.
 
Katılım
28 Tem 2014
Mesajlar
35
Galiba yine trollendik. Geçmiş olsun.

Yok hocam, ilk olarak konu sayesinde mt-07 den vazgeçtim, fazerlara falan bakıyordum onları yer imlerinden çıkardım. Şuanda alıp hakkını vere vere kullanabileceğim iyice öğrenebileceğim maksimum 300cc cihazlara bakıyorum ayrıca para limitim düştü ekipman seçimi yaptım bot, sırtlık, ceket, kask bu durumda 5000 civarı buna ayıracağım, hondanın eğitimleride iyi gözüktü, güvenli sürüş 2 düşünüyorum. 700 cc motora binip viraj dönememek, iyi duramamak gibi saçmalıklara mahal vermemek adına o işi unuttum :).
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
332
Motosikleti
Tracer 7
Yok hocam, ilk olarak konu sayesinde mt-07 den vazgeçtim, fazerlara falan bakıyordum onları yer imlerinden çıkardım. Şuanda alıp hakkını vere vere kullanabileceğim iyice öğrenebileceğim maksimum 300cc cihazlara bakıyorum ayrıca para limitim düştü ekipman seçimi yaptım bot, sırtlık, ceket, kask bu durumda 5000 civarı buna ayıracağım, hondanın eğitimleride iyi gözüktü, güvenli sürüş 2 düşünüyorum. 700 cc motora binip viraj dönememek, iyi duramamak gibi saçmalıklara mahal vermemek adına o işi unuttum :).
Bravo...aklin you bir...Dogru bir karar vermissiniz.bir mt07 sahibi olarak samimiyetimle soyluyorum sizin icin mt cok erken ve tehlikeli bir secim olurdu...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst