- Katılım
- 13 Eki 2015
- Mesajlar
- 1,106
keske benimde soyle bi tecrubem olsada r25 alsam dehset bisey :₺
Niye 1 yılda 1000km yapılamaz bir tanıdıkta 5. yılı olan motosiklet var şuan 6500lerde
Galiba yine trollendik. Geçmiş olsun.
Bravo...aklin you bir...Dogru bir karar vermissiniz.bir mt07 sahibi olarak samimiyetimle soyluyorum sizin icin mt cok erken ve tehlikeli bir secim olurdu...Yok hocam, ilk olarak konu sayesinde mt-07 den vazgeçtim, fazerlara falan bakıyordum onları yer imlerinden çıkardım. Şuanda alıp hakkını vere vere kullanabileceğim iyice öğrenebileceğim maksimum 300cc cihazlara bakıyorum ayrıca para limitim düştü ekipman seçimi yaptım bot, sırtlık, ceket, kask bu durumda 5000 civarı buna ayıracağım, hondanın eğitimleride iyi gözüktü, güvenli sürüş 2 düşünüyorum. 700 cc motora binip viraj dönememek, iyi duramamak gibi saçmalıklara mahal vermemek adına o işi unuttum.