Yok hocam, ilk olarak konu sayesinde mt-07 den vazgeçtim, fazerlara falan bakıyordum onları yer imlerinden çıkardım. Şuanda alıp hakkını vere vere kullanabileceğim iyice öğrenebileceğim maksimum 300cc cihazlara bakıyorum ayrıca para limitim düştü ekipman seçimi yaptım bot, sırtlık, ceket, kask bu durumda 5000 civarı buna ayıracağım, hondanın eğitimleride iyi gözüktü, güvenli sürüş 2 düşünüyorum. 700 cc motora binip viraj dönememek, iyi duramamak gibi saçmalıklara mahal vermemek adına o işi unuttum.
çok güzel bir haber