İkinci motosiklet seçimi (1 yıllık sürücü içerir)

Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Yok hocam, ilk olarak konu sayesinde mt-07 den vazgeçtim, fazerlara falan bakıyordum onları yer imlerinden çıkardım. Şuanda alıp hakkını vere vere kullanabileceğim iyice öğrenebileceğim maksimum 300cc cihazlara bakıyorum ayrıca para limitim düştü ekipman seçimi yaptım bot, sırtlık, ceket, kask bu durumda 5000 civarı buna ayıracağım, hondanın eğitimleride iyi gözüktü, güvenli sürüş 2 düşünüyorum. 700 cc motora binip viraj dönememek, iyi duramamak gibi saçmalıklara mahal vermemek adına o işi unuttum :).

çok güzel bir haber
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
100
şöyle düşün mt 07 alırsan bir sonraki motorun ne olacak?
ya bu motordan da 3-5 ayda sıkılırsan ne olacak?

3 bin km tecrübe ile 1000 rr mı alıcan?

R 25 iyidir. sana
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
27
Merhaba , ilk motorum Tvs apache ile 4 bin km yapabildim 2 yilda. Boy 196 kilo 100-105 degisir :). 250 cc almam gerektigini bile bile fazer bakiyordum. 10 yasinda fazer alacagima , temiz komşumdan mt-07 abs aldim. 2 gun oldu daha alali. Bu kadar tork olacagini dusunmemistim dogrusu. Yaşım 28. Şekil onemsemem bana otobanda 110 120 ile gidecek , araba sollama icin ciktigimda 140 gibi hizlara rahat cikacak bir makina lazimdi. Tam olarak aradigimi buldum ama sehir icinde gaz acmaya gelmiyor. Arka geziyor hemen. Gaza gelmemek lazim yaşin kac bilmiyorum, senin durumuma cok yakin biri olarak 250 cc isini gorur. Bol sans :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst