Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Bu haftasonu,eşler ve çocuklarla,KAPUZBAŞI ŞELALELERİne gitmeye karar verdik.orada bir pansiyonla anlaşıp komple kapattık.10 motor ve 4 araba / çocuklar hariç 30 kişi ile gezimizi gerçekleştirdik.çok şükür sağ salim gittik geldik.toplamda 650 km.yol yaptık.her zamanki gibi oldukça neşeli geçen gezimize,katılan,emeği geçen herkese buradan teşekkürlerimi sunuyorum.
Sabah buluşma yerinde ve yoldaki molamızdan kareler:


















































































































































































































































Sabah buluşma yerinde ve yoldaki molamızdan kareler:
































































































































































































































































































