ADANA [MT] BU HAFTASONU KAPUZBAŞI ŞELALELERİ'NDEYDİ

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bu haftasonu,eşler ve çocuklarla,KAPUZBAŞI ŞELALELERİ’ne gitmeye karar verdik.orada bir pansiyonla anlaşıp komple kapattık.10 motor ve 4 araba / çocuklar hariç 30 kişi ile gezimizi gerçekleştirdik.çok şükür sağ salim gittik geldik.toplamda 650 km.yol yaptık.her zamanki gibi oldukça neşeli geçen gezimize,katılan,emeği geçen herkese buradan teşekkürlerimi sunuyorum.
Sabah buluşma yerinde ve yoldaki molamızdan kareler:


































































































































































































































































































































































































































































































 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
güzel olmuş ama çoook foto var birazına bakıp geçtim, şelale baya huzurlu güzel gozukuyor
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Güzel çok güzel bir gezi olmuş, insanın hayal edipte gidemediği yerleri burada sizin sayenizde görmek çok güzel oldu,kapuz başı Şelalesi yakınlarında kamp yapılacak mekan varmı? Yaz aylarında gitsek soğuk olurmu? Yollar iyimi, soruyorum çünkü gömeyi istediğim yerlerin başında geliyor,emeğinize ve gönlünüze sağlık, saygılar. . .
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlarım.

Güzel çok güzel bir gezi olmuş, insanın hayal edipte gidemediği yerleri burada sizin sayenizde görmek çok güzel oldu,kapuz başı Şelalesi yakınlarında kamp yapılacak mekan varmı? Yaz aylarında gitsek soğuk olurmu? Yollar iyimi, soruyorum çünkü gömeyi istediğim yerlerin başında geliyor,emeğinize ve gönlünüze sağlık, saygılar. . .
teşekkürler mesut hocam.biz,adana'dan otoyoldan direk niğde kavşağına kadar gittik,oradan otoyoldan çıkıp,yine otoyol kalitesindeki yoldan yahyalı üzerinden kapuzbaşı şelalelerine gittik.buradan mesafe 312 km.zaten fotolardan da anlayacağınız gibi doğa bozulmamış,bulduğunuz her yerde kamp yapabilirsiniz.çok sayıda pansiyon da var ve ucuz.biz buradan anlaştık,sezon dışı olmasının da etkisiyle,kişi başı,sabah kahvaltısı ve akşam yemeği dahil 55 tl.ye kaldık.tavsiye ederim.
 
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
45
Adana MT ile ilk defa bir geziye katıldım, bundan sonra her geziye katılmak için elimden geleni yaparım.
Bu güzel ve mütevazi insanlara arkadaşlıklarından dolayı teşekkür ederim..
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Paylaşım için teşekkürler.Yine güzel bir gezi olmuş.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
bora abi adana grubunun gezilerini iç çekerek takip etmekteyim aksaray da yine bi nebze ama istanbula taşınınca iyice yanlız kaldım. tek takılmaya devam . tekerinize taş değmesin. kıskanılıyorsunuz
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Adana MT ile ilk defa bir geziye katıldım, bundan sonra her geziye katılmak için elimden geleni yaparım.
Bu güzel ve mütevazi insanlara arkadaşlıklarından dolayı teşekkür ederim..
ADANA MT.de sizlerle birlikte olmaktan mutluydu.başka gezilerde görüşmek üzere.bizden de teşekkürler.

Paylaşım için teşekkürler.Yine güzel bir gezi olmuş.
sağolasın kardeşim.:rendeer:

yine harika bir geziye imza atmışsınız ellerinize sağlık
gözlerimiz seni ve eşini aradı.bir daha gideriz inşallah.:rendeer:
bora abi adana grubunun gezilerini iç çekerek takip etmekteyim aksaray da yine bi nebze ama istanbula taşınınca iyice yanlız kaldım. tek takılmaya devam . tekerinize taş değmesin. kıskanılıyorsunuz
vay kimler gelmiş,bırak şu çekilmez İSTANBUL'u gel buraya beraber gidelim kardeş.:p
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Cok guzel vakit gecirdiginiz belli oluyor. Cocuklar cok tatli masaAllah anali babali buyusunler :)

Adamin omzuna niye ciktiniz borcu mu var ? :)

Bu arada fotograflarda azaltmaya giderseniz cok guzel olur. Ayni mekandaki ayni kisinin bir cok fotografi yerine toplu fotograflardan ekleseniz yeterli olur, biz de ne zaman bitiyor acaba endisesine kapilmayiz hem.
 
Katılım
18 Haz 2015
Mesajlar
15
Adana MT her zaman olduğu gibi harika bir geziye gene imza attı,aramıza yeni katılan üyelerimiz ile hoş sohbetler eşliğinde iyice kaynaştık,doğa harikası olan Kapuzbaşı Şelalesi gerçekten görülmeye değer eşsiz bir yer.Özellik ile motor sevdalıları için güzel bir parkur.Gezide emeği geçen Bora Başkanıma ve katılan emeği geçen herkese çok teşekkür ederim eslenlikle kalmanız dileği ile :king:
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
107
Güzel bir gezi oldu neşeli ve renkli geçti katılan arkadaşlara ve emeği geçenlere teşekkür ediyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst