Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
81
Arkadaşlar merhaba benim bi scooterım var ve artık vitesli ye geçmeyi düşünüyorum. Bir arkadaş kocaeli körfez den yzf 125 r siyah renk 2013 9000 takas istiyor. Ama şansa bugün de motoru başka sitelerde hasarlı olarak gördüm yani çok benzettim hatta açıklamada da körfezde hafta sonları gösterilebilir yazıyor. Yani motor galiba aynısı bende hafta sonu gorucem
Sizden ricam bilgisi olan varmi kocaeli körfez de böyle bir motordan.yardimci olursanız sevinirim. Resimde bu motorun. Hasarlı resmide aşağıdaki. Bilgisi olan varsa motor hakkında çok sevinirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:05 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/XJoRm7.png[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/d02gp4.png[/url] hasarlı fotoda bu. Acaba bu motor olabilirmi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

Arkadaşlar kandirilmak istemiyorum yardımci olursanız çok sevinirim.hadi bu motor olsa bile çok sorunu varmı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------

Arkadaşlar kandirilmak istemiyorum yardımci olursanız çok sevinirim.hadi bu motor olsa bile çok sorunu varmı ?

Sakın alma motor buysa
 
Katılım
17 Eki 2015
Mesajlar
7
Merhaba abilerim, yaşım 16 16,5 internette birşeyler gördüm A1 ehliyetin yaşı 16ya mı ne iniyormuş bu yüzden bu motoru alabiliyormuşuz. Bunu duyunca çok sevindim küçüklükten bu yana SuperSport motor hevesim var. 16 yaşım fakat çelimsiz zayıf birisi değilim, 1.84 boyunda 80 kiloyum, sporla uğraşmışlığım var, eğer bu yasa çıkarsa ilk işim ehliyet almak olacak, başlangıç motoru olarak bunu düşünüyorum çünkü CBR nedense hoşuma gitmiyor. Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Daha öncesinde Scooter tarzı motor kullandım motorun trafikteki yerini, neler yapılmasını biliyorum tek sorunum vites onuda öğrenirim sanırım (arabadakini öğrenmem kolay olmuştu :D)
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
İyi bir başlangıç için r125 değil r25 öneririm
yaşından dolayı arkadaş 2 yıl 125 cc üstüne çıkamayacak.
Madem fiziğin bu motora uygun cbrı da beğenmiyorsun bu motoru rahatlıkla alabilirsin zaten bu ccde sport bi bu var bi cbr. Kronik arızası yok kullanırken çok eğiliyorsun dezavantajı o.
 
Katılım
17 Eki 2015
Mesajlar
7
yaşından dolayı arkadaş 2 yıl 125 cc üstüne çıkamayacak.
Madem fiziğin bu motora uygun cbrı da beğenmiyorsun bu motoru rahatlıkla alabilirsin zaten bu ccde sport bi bu var bi cbr. Kronik arızası yok kullanırken çok eğiliyorsun dezavantajı o.

Yorumun için teşekkürler neden bilmiyorum ama 125lik CBR hoşuma gitmiyor ama 250 ve 600lüklere hastayım. Bir kaç yıl mümkün olursa A1 ehliyetler R125le takılıp yaşıma gelince öğrenmiş olarak yeni bir ehliyet alıp 250 veya 600lük almayı düşünüyorum Allah izin verirse :D
 

Lab

Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
5
Arkadaşlar merhaba benim bi scooterım var ve artık vitesli ye geçmeyi düşünüyorum. Bir arkadaş kocaeli körfez den yzf 125 r siyah renk 2013 9000 takas istiyor. Ama şansa bugün de motoru başka sitelerde hasarlı olarak gördüm yani çok benzettim hatta açıklamada da körfezde hafta sonları gösterilebilir yazıyor. Yani motor galiba aynısı bende hafta sonu gorucem
Sizden ricam bilgisi olan varmi kocaeli körfez de böyle bir motordan.yardimci olursanız sevinirim. Resimde bu motorun. Hasarlı resmide aşağıdaki. Bilgisi olan varsa motor hakkında çok sevinirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:05 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/XJoRm7.png[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/d02gp4.png[/url] hasarlı fotoda bu. Acaba bu motor olabilirmi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

Arkadaşlar kandirilmak istemiyorum yardımci olursanız çok sevinirim.hadi bu motor olsa bile çok sorunu varmı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------

Arkadaşlar kandirilmak istemiyorum yardımci olursanız çok sevinirim.hadi bu motor olsa bile çok sorunu varmı ?

Konu gunceldir bilgisi olan yardım lutfen
 

Lab

Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
5
Kafadan kazalı motorun dengesi bozuk olur sağa sola çeker.(benim arkadaşımınki öyleydi çünkü)
9bin para verip niye kazalı motor alıyorsun ufak bir rakam değilki.

9000 tl deil hocam benim scooter yuki retro yeni çıkan bi çin malı, onun üstüne 2000 tl vericem alıcam sizce makul mü. Yani benimkinin değeri malum sonuçta yamaha aliyosun ama satarken çok zorlanirmiyim bu kazalı motoru. 2013 model 9000 km de.
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
9
Motosikleti
Hyosung GT 250 R
Merhaba bende aranıza dün yeni katıldım.Bir sorum olacak aldığımda plakalığını sökmüşler aldığım motorun ve bende açıkçası bu halinin daha iyi olduğunu düşünüyorum ama bir sorunum var sinyaller yok motorda onunla ilgili yapaileceğim birşey varmı?
 
Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
44
Merhabalar ben motora yeni başlayacağım adım biraz dengesiz oldu ama :) Yzf r125 alıp aranıza katılmak istiyorum ama fiyatı biraz tuzlu geliyor herkez kötülüyor oturuş pozisyonu yedek parçaları benzini bana bi yardımcı olabilirmisiniz lütfen :):pale:
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
9
Motosikleti
Hyosung GT 250 R
Merhabalar ben motora yeni başlayacağım adım biraz dengesiz oldu ama :) Yzf r125 alıp aranıza katılmak istiyorum ama fiyatı biraz tuzlu geliyor herkez kötülüyor oturuş pozisyonu yedek parçaları benzini bana bi yardımcı olabilirmisiniz lütfen :):pale:
Bende yeni basladim herkes oturus pozisyonu kotu demis ama benim boyum 192 oldugu icin gayet rahat oturuyorum yedek parca konusuna gelirsek yedek parca biraz pahali e bay dem soylemeni tavsiye ederim cunku benimde motorum saga yatmis bende yilbasina dogru yurt disindan getirtecegim motoru alirkende mutlaka ustana goster benzin derkende 95 oktan koyuyorum ben bilmem dogrumu yapiyorum ama
 
Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
44
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

[/COLOR]
Bende yeni basladim herkes oturus pozisyonu kotu demis ama benim boyum 192 oldugu icin gayet rahat oturuyorum yedek parca konusuna gelirsek yedek parca biraz pahali e bay dem soylemeni tavsiye ederim cunku benimde motorum saga yatmis bende yilbasina dogru yurt disindan getirtecegim motoru alirkende mutlaka ustana goster benzin derkende 95 oktan koyuyorum ben bilmem dogrumu yapiyorum ama

Bilginiz için teşekkür ederim.Birkaç sorum var zahmet olmassa cevaplamanızı isterim :) Kaç model kullanıcısısınız? Grenaj fiyatları hakkındaki düşünceleriniz neler (bkz:pahallı,çok pahallı,ortalama) ve memnunmusunuz birkaç tane daha sorum olabilir ama şuanlık bunlar,şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
4
selam arkadaşlar r125ime yarın kavuşuyorum çok heyecanlıyım biraz da tedirginim boyum 170 olmasından dolayı acaba motor durduğunda dengede zorlanırmıyım diye
yarın fotoğrafları sizlerle paylaşırım:bounce:
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
bu cihazların son hızı nedir? 6 vites olduğu için soruyorum, birde kızların falan etkisi ney
 
Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
44
Kız için motor alma ben ilk olarak bunu söyliyeyim.Top speedi 130 kesiciye girdiği için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------

1 grenaj ı ne kadar bilgisi olan varmi sağ veya sol farketmez? lütfen konu birazdaha güncel olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst