Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
600RR ların Dünya Genelinde yağ tavsiyesi Yarı Sentetik olarak tercih ediliyor. Ben diğer motorumda 7100 Motul kullaniyordum fakat 1500 KM sonra yağ biraz sertlesiyordu sanki.
Ben kesinlikle 5100 , Yüzde 70 Sentetik 1040 tavsiye ediyorum.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Gazyagı bibebir o iş için. Totalde 3,5TL gibi bişeydi litre fiyatı.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
12096222_10153636345769547_3428210257823890174_n.jpg


12118669_10153699742254429_8394029247091761759_n.jpg


12079462_10153695486964429_6219919373943659556_n.jpg


12107016_10153689932764429_1777181545309071666_n.jpg


Jantta ki yağı çıkarmak için tavsiye üzerine BİM den aldığım Güldal yağ sökücü mükemmel iş çıkarıyor 2 tl gibi bi fiyatı var. Süngerle uygulayın ve durulayın ;)

12115999_10153686780594429_6543737648234866621_n.jpg


12118960_1670214246559152_5120551761381189346_n.jpg


12063321_1670214269892483_6449250044193467258_n.jpg


Sizi gidi sizi hani plaka? :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Jantta ki yağı çıkarmak için tavsiye üzerine BİM den aldığım Güldal yağ sökücü mükemmel iş çıkarıyor 2 tl gibi bi fiyatı var. Süngerle uygulayın ve durulayın ;)

bu ürüne bakacağım












bu işi araştıracağım
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
2008 model 30/40bin km'lerde 600rr alsam nasıl olur masraf çıkarabilirmi çok eli ayağı güzel görünen bişe alsak?
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Jantta ki yağı çıkarmak için tavsiye üzerine BİM den aldığım Güldal yağ sökücü mükemmel iş çıkarıyor 2 tl gibi bi fiyatı var. Süngerle uygulayın ve durulayın ;)
bu ürüne bakacağım
bu işi araştıracağım

Mazot hocam mazot koyun camsil şişesine sıkın temizlemek istediğiniz yere sonra suyla durulayın başka birşey kullanmayın benekleme yapabilir.
 

rca

Katılım
25 May 2014
Mesajlar
74
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hasarli-2013-600rr-repsol-17650km-servis-bakimli-235540769/detay/

ilan açıklamasında her türlü detay yer alıyor. ilgilenen olursa son fiyatı 24bin liradır, üzerine pazarlık teklif etmeyiniz. zaten bir kaç aya kadar satılmazsa kendim toplayacağım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Fiyat normal bence. 3000TL masraf çıksa 27000 e gelir alcak kişiye. Fotografları hep yakından çekmişssiniz. Birkaç tane de uzaktan koyarsanız, bakanlar hasarın az olduğunu daha iyi görürler.
 

rca

Katılım
25 May 2014
Mesajlar
74
Fiyat normal bence. 3000TL masraf çıksa 27000 e gelir alcak kişiye. Fotografları hep yakından çekmişssiniz. Birkaç tane de uzaktan koyarsanız, bakanlar hasarın az olduğunu daha iyi görürler.

Kaza sonrası uzaktan pek fotosu yok, grenajları sökülü bekletiyorum şuan her an toplamaya başlayabilirim diye. Motordan anlayan anlar, garajımda da hazır çıplakken gelir bakar zaten.(Canım hiç de satmak istemiyor aslında :) )
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
2013 model satmayın bence maddi sıkıntı yoksa. En fazla 3000TL masrafı olur. Ben 1000 lik almak için 3 defa ilana koydum her seferinde vazgeçtim, kıyamadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst