TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ağu 2014
Mesajlar
140
Tamam hocam Teşekkurler , yarın gidip yaptiricam , az önce dışarıya çıkmam gerekti her ışıkta stop etti yetti canıma artık :)
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Eyvallah hocam teşekkür ederim yorum için.Değiştirmek şart diyorsun yani :)Aslında inip iteklerdim ama :cherry:

Peki lastik olarak şöyle ucuz yollu,yağmurda biraz akıllı uslu duracak bir öneriniz var mı ? Araştırdığım kadarıyla orjinal ölçülere bulmak zor.

Sava marka gibi,kullanan arkadaşlar yazabilir mi :) tşkler

Benimkiler de sava öyle ahım şahım olmasa da işimi görüyor, ıslak performansı da fena değil. Ama ön 17 arka 18 olduğu için takım yoktu bende parça parça aldım keyfim yerinde :)
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Yağmur için en iyi lastik Metzeler ME22.
Bizim motor için uygun ölçüde takım bulabilirsin, Motolastik.com'a bak.
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
62
Yeni kasanın iki jantı da 17' değil mi? Şuan kitapçıktan da bakıyorum ön 90/90x17 arka 110/80x17 2013 model yeni kasa benimki
 
Katılım
28 Şub 2015
Mesajlar
224
Boşa araştırma uygun bütçeli istiyosan orjinal ebat metzeller var, yüksek fiyat pirelli mt75 var, ebatları farklı michelin var. Hepsi iyidir. Sürat motorda 190 liraya ön arka pirelli ducatrion var bir de.

Ustam eyvallah da rica etsem link atabilir misiniz.Sürat motorda göremedim.
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
ne kadar değişiyor ?
Bir seneye yakın Michelin Pilot Street kullandım.

Ebatlar aşırı değişmiyor. Arka bir beden daralıyordu sanırım. Sürüşte ve yakıtta olumsuz yönde çok bir şey farketmiyor. Ama artıları aşırı fazla. 1 sene yağmurda çamurda kullandım pilot street. Bir kere bile banamısın demedi. Altına zamk sürülmüş gibi yola yapışıyor meret. Fren performansını acayip iyileştiriyor.Özellikle ıslak zeminde. Yatarkende daha bir kere bile kaymaya yanaşmadı. Yalnız tam asfalt lastiği toprak yola hiç gelmiyor.

Eğer tali yol veya toprak yola girmeyeceksen tavsiye ederim. Verdiğin paraya fazlasıyla değiyor.
 
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
18
Arkadaşlar ben bi arka çanta almak istiyorum motor için fakat bu aralar durumum sıkışık, sizin kullanmadığınız arka çanta falan var mıdır? Ya da ucuza alabileceğim bir arka çanta önerebilir misiniz? Kappa'nınkiler var ama 390 TL (iki kasklık), çok pahalı geldi onlar.
 
Katılım
24 Tem 2015
Mesajlar
296
Arkadaşlar ben bi arka çanta almak istiyorum motor için fakat bu aralar durumum sıkışık, sizin kullanmadığınız arka çanta falan var mıdır? Ya da ucuza alabileceğim bir arka çanta önerebilir misiniz? Kappa'nınkiler var ama 390 TL (iki kasklık), çok pahalı geldi onlar.

uygun fiyatlı bir çanta arıyorsan, maxem in modellerine göz gezdir.
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
ne kadar değişiyor ?
Arka 130 ön 110 oluyor bir de 110 olan arka için üretilmiş yani arkayı öne takıyoruz. Michelin bayilerrinin tamamına yakınını aradım apaçilere takıyoruz sorun olmuyo dediler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

Jant yeni kasa 17 bu arada. Kitapçıkta da böyle yazıyor sürat motorda böyle diyor.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arka 130 ön 110 oluyor bir de 110 olan arka için üretilmiş yani arkayı öne takıyoruz. Michelin bayilerrinin tamamına yakınını aradım apaçilere takıyoruz sorun olmuyo dediler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

Jant yeni kasa 17 bu arada. Kitapçıkta da böyle yazıyor sürat motorda böyle diyor.

yok cnm o kadar büyücekse takmam.. gereği yok.. biri daralıyor diyo sen genişlettin iyice :d

Bir seneye yakın Michelin Pilot Street kullandım.

Ebatlar aşırı değişmiyor. Arka bir beden daralıyordu sanırım. Sürüşte ve yakıtta olumsuz yönde çok bir şey farketmiyor. Ama artıları aşırı fazla. 1 sene yağmurda çamurda kullandım pilot street. Bir kere bile banamısın demedi. Altına zamk sürülmüş gibi yola yapışıyor meret. Fren performansını acayip iyileştiriyor.Özellikle ıslak zeminde. Yatarkende daha bir kere bile kaymaya yanaşmadı. Yalnız tam asfalt lastiği toprak yola hiç gelmiyor.

Eğer tali yol veya toprak yola girmeyeceksen tavsiye ederim. Verdiğin paraya fazlasıyla değiyor.

hmm.. Daralması sıkıntı degıl , genişlemesinden daha iyidir.. O zaman deneyebilirim metzelerden sonra bu lastiği.. biraz daha asfalt lastiği istiyorum zaten.. metzeler tam bir asfalt lastiği değil..
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
http://www.motolas.com.tr/PilotStreet.html

Hatırlarsan ben lastik ararken bakmıştım burada ön arka yazıyordu ama şuan yazmıyor. Uyan ebatlı olanların hepsinde ön arka sıkıntısı var. Bir tek 130 olan arkaya oluyor oda büyük diye vazgeçmiştim. Şu an pirelli mt75 var hiç sıkıntım yok frenaj sürem çok düştü özellikle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

Bugün motorun yağını değiştim. Motul 7100 10 40 koydum. Cillop gibi oldu. Havalar soğudu dün akşam sürerken vitesler zor geçiyordu, boşu zor buluyordu, şuan hop diye geçiyo, iyi oldu tavsiye ederim herkese.
Bir de yeni kasaya kafa koruma demiri yapmışlar bi' motora denenelik. Bildiğin orjinal parça gibi duruyordu. Öndeki plakalık vidalarından yapmışlar bağlantıyı. Daha gelmemiş ama fiyatına 50 TL dediler.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Selam arkadaşlar,
Benim motorda bir performans düşüklüğü söz konusu
debriyaj kaçırma vs. yok onu belirteyim en başta
performans düşüklüğünden kastım sadece 5. viteste 100'e zor geliyor
Zorlarsam düz uzun yolda 103-107 oluyor ama eskisi gibi 115-120'ye kadar çıkmıyor rahatça
kısacası 4. ve 5. viteste ivmelenmesinde sıkıntı var motorumun

Yağ değişim zamanı yaklaşmıştı önce ondandır dedim
Ama serviste yağını ve yağ filtresini değiştirdim (Castrol 10-40 kullandık)
Durum hala aynı
Hava filtresinden olabilir mi?
Bugün söküp iyice temizledim (gerçi pek kirli de sayılmazdı ama yine de kompresör ile hava sıktım iyice)
Akşam eve motorla dönerken bakacağım bir düzelme oldu mu diye...
Başka sebep ne olabilir sizce?
Not: Motosikletim yaklaşık 9,500 Km' de
Rodajı çok özenle yapılmıştır
Şimdiye kadar hiç böyle bir sorun yoktu son 1ay' dır durum böyle


Sonax marka Karbüratör/enjektör temizleyici ürünlerden satın aldım benzinin geçtiği yerlerde birşey varsa temizlesin diye
ilk denememde 110-112km hızın ve 8,500 devirin üzerine çıkamadım
Hala çekişin düşük olduğu kanaatindeyim eskiden daha bir atik gibiydi sanki...
belki hemen etkisini göstermiyor da olabilir biraz kullanalım böyle bakalım ne olacak
Bu arada ayın 26'sında benim ilk muayene süremin geçerlilik tarihi doluyor
Ben ne olur ne olmaz diyerek ayın 20'sine aldım randevumu maslaktan (Malum bayram arefesi)
Trafik polisinin dediğine göre gün değil saat bile geçse 88TL cezası varmış
Öğrendiğim bilgilere göre egzos emisyon ölçümü motosikletlerde olmuyormuş bilginize
 
Katılım
11 Ağu 2014
Mesajlar
140
Pardon hocam 240 değil 220

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------




Abicim karbüratörü bi güzel temizlet. Diyaframı Değişti diyorsun. Hava filtresine hortumlarına bak gözden geçir. Bi güzel ayar çektir tekrar. Öyle dene yine

Hocam, karbüratör temizlettim . hava filtresi temizlettim ve hiç temizlenmemiş şimdiye kadar , şimdi motor iyi oldu hatta tekte marş alıyor fakat giderken hem eskisinden fazla titriyor ve bloktan bir ses geliyor , tamirciye söyledim içini açıp bakmak gerekli dedi , tamirciye bırakmadan öncede o ses vardı fakat çok az vardı şimdi duyulur derecede açıp bakyirayim mi yoksa normal mi , bir arkadaşım egzantrik öyle ses çıkartabiliyor demişti. Ayrıca hangi bakımlarda yağ filtresinin değiştirmek gerek eski tamircim 5km kullanmama rağmen değiştirmedi hiç bir sonraki yağlama bakımında değiştireyim mi, şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
Hocam, karbüratör temizlettim . hava filtresi temizlettim ve hiç temizlenmemiş şimdiye kadar , şimdi motor iyi oldu hatta tekte marş alıyor fakat giderken hem eskisinden fazla titriyor ve bloktan bir ses geliyor , tamirciye söyledim içini açıp bakmak gerekli dedi , tamirciye bırakmadan öncede o ses vardı fakat çok az vardı şimdi duyulur derecede açıp bakyirayim mi yoksa normal mi , bir arkadaşım egzantrik öyle ses çıkartabiliyor demişti. Ayrıca hangi bakımlarda yağ filtresinin değiştirmek gerek eski tamircim 5km kullanmama rağmen değiştirmedi hiç bir sonraki yağlama bakımında değiştireyim mi, şimdiden teşekkürler.

yağ filtresini mümkünse her yağ değişiminde değiştirmeniz motorun faydasına 4bin km de baya yıpranmış çıkıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst