honda cbr 125 - yamaha mt 125 - bajaj pulsar 200ns başlangıç motoru?

Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
19
İlk defa motosiklet önereceğim. Kullanmadım bilmiyorum ama ilk çıktığından beri takip ediyorum. Duke 200 şehrin haylazı diyorum. Fiyatları bi kenara bırakırsak aralarında seni uzun süre idare edecek ömürlük motor diyorlar:)
Tam istediğin gibi hem az yakıyor hem cc yükseltme ihtiyacı duymazsın uzun bir süre hem de eğlenceli motöör
Edit: Ankarada ulusan ktm vardı onun servisi yok mu??

varmış galiba bi tane servis. bilmiyordum. araştırıyorum :)

servis varmış. bayi yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Mt 125 alacağına kawasaki z 250 sl al, aynı para ve 250 cc. hiç yükseltmene gerek kalmaz 100 km de 3,5 litre ve vergi aynı. Ben gayet memnunum yeşili de çok hoş.
 
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
19
Mt 125 alacağına kawasaki z 250 sl al, aynı para ve 250 cc. hiç yükseltmene gerek kalmaz 100 km de 3,5 litre ve vergi aynı. Ben gayet memnunum yeşili de çok hoş.

mt için 2lt/100km yakıyor deniyor. benim için önemli bi fark. z250 fiyatları euroya endekslemişler 14.500e falan geliyor şu anda. açıkcası beni aşıyor.
ama en yakışıklısı da içlerinde z250ymiş bu arada :)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Duke 200 epey titriyor bunuda göz önünde bulundurun ayrıca kasa olarak ufak bir motor. Ktm servis olayıda kötü yedek parçalarıda pahalı.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
mt için 2lt/100km yakıyor deniyor. benim için önemli bi fark. z250 fiyatları euroya endekslemişler 14.500e falan geliyor şu anda. açıkcası beni aşıyor.
Sanki motoru sürerken 100km'de 2 litre yaktıracak şekilde süreceksin :) 125'lik motora vereceksin coşkuyu 3.5 litreye kadar yolu var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst