Ben uzun süre CBR125R istiyordum abim uzun senelerdir motor kullanır Yamaha Dragstar'la başladı, Kawasaki ER-6N şuan Yamaha XJ6N kullanıyor.
Onunla bu konuyu çok konuştuk tarz olarak CC olarakta. Ama ben bu modeli çok istiyordum yani olmazsa olmaz alamazsam kullanmam dedim.
Şuan altımda başka motor olsa emin ol kullanmazdım.
Arkadaşlarımın YZF125, Duke 125, Pulsar'ına fln oturmuşluğum bile yok ....
Öncelikle ben CBR'ım dan son derece memnunum hem tip olsun hem yakıt olsun, servis olarakta.
Ama 125 CC cidden bir yerden sonra yetmiyor aslında uzun yolda.
Şehir içi gezmek ve iş için kullanıyorum son hız 130'u görüyorum çok rahat. Bu bana yetiyor genelde 2 kişi sürüyorum kız arkadaşımla.
Sen uzun yıllar kullanayım demişsin uzun yolda sıkabilir seni buna hazırlıklı ol.
CBR125'te zorlayan kısım ne biliyormusun sana benden bir tavsiye ben motora full koruma biniyorum. Kask, Mont, Eldiven....
Bunları koyacak bir yerin olmayınca adama çok koyuyor. Eldivenleri koltuk altına sokuyorum. Kask için kilit aldım bazı yerlere gittiğimde direksiyona kitliyorum ama genelde güvenli yerlerde. Millet çok oynuyor kaskla parmak izleri vs vs. Elde kask ve montla gezmek çok sıkıyor bazen beni.
MT'ye çanta şık durur ve bu bence ciddi bir avantaj.