Aslında yaş ortalamamız ve mesleklerimiz ile ilgili bir başlık var çoook eski, hatta dün bir mesaj da bıraktım o başlığa "acaba yıllar önce ne yazdım buraya" diye
Vakit bulursam girip bulacağım kaç yaşında iken ve ne iş yaparken mesaj yazdığımı
Fakat madem öyle buraya da yazalım ki ihtiyacı olan birine bedavadan akıl dağıtırız.
Eski tanıyanlar bilir ki orman ürünleri sektöründe iç oda kapısı toptancılığı yapıyorum, perakende ihtiyacı olana da yardımcı olmaya çalışırım.
Fakat 3 yıldır (4 mü oldu yoksa)
inşaat müteahhitliği de yapmaktayım, eski binaları yıkıp yıkıp yapıyorum

Kentsel dönüşüm, kat karşılığı, inşaat maliyeti vs gibi inşaat konusunda her türlü sorunuzu bedavaya cevaplarım
